Online jelenlét és márkaismertség növelése
Legyen a célod a márkád jobb megismerése, disztribútor-hálózatod felépítése, támogatása vagy a leadszerzés; marketing tanácsadókként segítünk megtervezni és mérhető, eredményes módon működtetni az online jelenléted. Marketing szakértői csapatunk jelenleg 40 webáruház értékesítés támogatásáért felel.

Az online jelenlét nem csak akkor elengedhetetlen, ha valaki online értékesít.
Szinte minden döntés, legyen az partneri együttműködés, szolgáltatás, B2B vásárlás, vagy egy márka megfontolása online kutatással kezdődik.
A megtalálhatóság egy kulcsszóra a megfelelő üzenetet közvetítő webfelületekkel és közösségi média felületekkel eldöntheti, hogy a potenciális ügyfél minket, vagy a helyettünk megjelenő konkurens választja-e. De persze nem csak a potenciális ügyfélre kell bíznunk magunkat, nekünk is aktívan kell keresnünk az új együttműködések lehetőségét, amelyre a digitális marketing megoldások jó lehetőséget biztosítanak.
Ezért mi úgy gondoljuk, hogy a stratégia mentén kialakított online jelenlét minden olyan cégnek fontos, akinek a célcsoportja (legyen az B2C vagy B2B) jelen van az online térben. Ez gyakorlatilag minden cég.
Mi alapján állítjuk ezt?
Van benne gyakorlatunk.
Év tapasztalat
Fős csapat
Projekt
Hirdetés
Mit tudsz elérni a tudatosan felépített online jelenléttel?
Egy ingyenes konzultáció keretében be is mutatjuk, hogy miért gondoljuk, hogy ezeken a területeken tudunk neked segíteni a fejlődésben.
Márka-ismertség
Márkaépítő kommunikációval és kampányokkal a hírneved nem csak több emberhez ér el, de a rólad kialakított képüket is tudod építeni, módosítani.
A márkaismertség, a márkával történő pozícionálás az első lépés a megfontolás felé, hogy emlékezzenek rád és eszükbe juss, amikor vásárlási döntést hoznak.
Melyik szolgáltatásainkat ajánljuk neked ehhez?
- Közösségi média kommunikáció
- Tartalommarketing
- E-mail marketing
- Közösségi média hirdetések
- Keresőoptimalizálás
Leadgyűjtés
Nem kell ahhoz webshop, hogy valaki online értékesítsen.
Az online megoldások szolgáltatóknak és partneri, viszonteladói, együttműködéseket keresőknek is tudnak automatizált, vagy félig-automatizált módon releváns leadeket gyűjteni.
A stratégiai tervezés során felépíthető az a folyamat, ami aztán futószalagon szállíthatja az érdeklődőket.
Melyik szolgáltatásainkat ajánljuk neked ehhez?
- Stratégiai tervezés
- Landing oldalak
- E-mail automatizmusok
- PPC kampányok
- Közösségi média kommunikáció
Disztribútor hálózat támogatása
Viszonteladókkal együtt dolgozó gyártó cégek jól tudják, hogy a termékkel együtt a termék promóciójához is anyagot és motivációt kell adni a partnereknek az értékesítéshez.
Ehhez tudunk támogatást nyújtani mind a viszonteladói marketing program kidolgozásában való részvétellel, illetve akár a disztribútori hálózat marketingjének kezelésével.
Melyik szolgáltatásainkat ajánljuk neked ehhez?
- Disztribútori marketing program kidolgozása
- Disztribútori marketing felügyelete vagy megvalósítása
- PPC kampányok
- Közösségi kommunikáció
- Tartalommarketing
Értékesítői és marketing csapat támogatása
Az online térben szerezett, tudatos és felkészített leadek az értékesítői csapat munkáját is támogatják, hiszen előértékesítünk nekik a neten.
Ugyanakkor nem csak a leadek minőségének javításával, de akár a belső marketinges munkatársak edukálásával, fejlesztésével is tudunk javítani a belső folyamatokon.
Melyik szolgáltatásainkat ajánljuk neked ehhez?
- Stratégiai tervezés
- HR szolgáltatás
- Marketing tanácsadás
Így dolgozunk mi!
Neked is így építenénk fel az online jelenléted.

Ingyenes felmérés
Egy beszélgetés keretében elmondjuk neked, hogy milyen online márkaépítő eszközöket és megoldásokat látunk észszerűnek a te piacodon, figyelembe véve a jelenlegi konkurenciádat.

Igény szerint stratégiai konzultáció
Az együttműködést indíthatjuk egy stratégiai megbeszéléssel is, ha szeretnéd, hogy vázoljuk neked a javaslatunkat, amit egy stratégiai tervben tudunk részletesen kibontani neked.

Online marketing stratégiai terv
Az online stratégiai terv biztosítja, hogy a tervezett eszközök, csatornák, kommunikáció és tevékenységek mind az üzleti célhoz igazodnak. Elemzéssel és javaslatokkal megtervezzük az optimális és mérhető jelenlétet, az eredményesség érdekében.

Stratégia implementálása
A megvalósítás keretében az elkészült stratégia mentén beütemezzük a tevékenységeket: elkezdődik a kommunikáció, a ledszerző és márkaéíptő folyamatok beindítása hirdetések segítségével, amelyeket a folyamatos egyeztetések mentén finomhangolunk.
Marketing szakértőink Nekik már erős és eredményes online jelenlétet alakítottak ki:
És még Nekik is, ők ezt mondták rólunk:
Olvasd el cikkünket a Marketing Diamond díjas online stratégiánkról!

Marketing Diamond díjat nyertünk a Coach Akadémia online stratégiájának kialakításával
Mi az alapja egy eredményes és jól felépített marketing tevékenységnek? Hogyan érdemes elindulni B2B területen az online jelenlét erősítése érdekében? Erre dolgoztunk ki egy részletes stratégiai tervet partnerünknek, a Coach Akadémiának. Ismerd meg a projekt...