Üdvözlünk az RG-AKADÉMIÁN
Jó böngészést az akadémia tartalmai között. Kérlek tartsd észben, hogy ezek a tartalmak az RG-STÚDIÓ kizárólagos tulajdonai, melyeknek terjesztése szigorúan tilos.

Töltsd le ingyenes tanulmányunkat, mely a hazai webáruházak fejlődési lehetőségeit és hiányosságait hivatott feltárni.
Amennyiben kíváncsi vagy a kutatás hátterére, tekintsd meg a következő rövid videót →
I. Mérés nélkül nincs online marketing
Mennyire akadályozza az eredményességet az olyan mérési hiányosság, mint a pontatlanul beállított katalógus, vagy ha nem mér egy esemény (pl.: ViewContent). Megmutatjuk, hogy milyen sikereket értünk el a mérések helyes beállításával!
II. Személyre szabott stratégiák
Nincs sztenderd megoldás, alapvető stratégia, még akkor sem, ha „csak” szimpla terméket értékesítesz. Bemutatjuk két hagyományosnak tűnő termék nem hagyományos értékesítési kampányait!
III. Majd az Mesterséges Intelligencia megoldja?
Három ellenpéldával jövünk azoknak, akik szabadon hagynák futni az AI kampányokat, mert azok majd megtalálják a célközönséget. Kiválasztottuk azokat az eseteket, amikor a mesterséges intelligencia kampányok nem voltak olyan okosak, hogy a változó piaci körülményeket lekövessék.
IV. Az eladás egy folyamat utolsó lépése!
Előtte még sokszor ott van az adatbázisépítés, tartalommarketing, aktivizálás, edukálás. Esettanulmányaink a konverziót előkészítő kampányok jelentőségéről szólnak, amit a webáruházaknak sem szabad kihagyni.
V. Keresnek, de nem találnak?
Törzsvásárlói rendszerekkel, automatizmusokkal és folyamatokkal tovább építheted a hűséges vevőbázisodat és növelheted a vásárlói értéket! Erre hozunk itt példákat!
VI. Mi van a vásárláson túl? Újabb vásárlás!
Törzsvásárlói rendszerekkel, automatizmusokkal és folyamatokkal tovább építheted a hűséges vevőbázisodat és növelheted a vásárlói értéket! Erre hozunk itt példákat!
VII. Csomagajánlatokban rejlő marketing potenciál
Körbejárjuk, hogy miért előnyösek a csomagajánlatok! Ismerd meg az árösszehasonlító rendszereket és a csomagajánlatok fajtáit gyakorlati példákkal szemléltetve.
VIII. A hőtérképes elemzés létjogosultsága
Ha javítanád az online konverziós folyamataidat a hőtérképes rendszerek sokat segíthetnek! Megmutatjuk miben és valós példákat is hozunk!
Ajánlhatunk még pár blogcikket a figyelmedbe?
Várakozásokat felülmúló eredmények – így értük el az 1%-os megtérülést
Hogyan lehet pontos célzásokkal és a célközönség szegmentálásával kiemelkedően eredményes megtérüléseket elérni? Hogyan tudják hatékonyan támogatni a mesterséges intelligencia alapú megoldások a kampányok sikerességét? Ezúttal ezt fogjuk bemutatni az egyik...
Évről évre növekvő Webshop forgalom? – Így csináld!
Végy egy naprakész webshopot, dolgozz ki egy átfogó online marketing stratégiát és futtass ütős hirdetéseket a termékeidre! Kész is: így már növelheted is az e-kereskedelmi bevételeket. Kíváncsi vagy a részletekre? Akkor olvass tovább! Partnerünk egy böllér- és...
Az online marketing, olyan, mint a hagyma
Az online marketing olyan, mint a hagyma (meg mint az ogre). Réteges. Ha visszafejtünk egy réteget, mögötte egy újabb réteg lesz és egy újabb, ami mind hozzájárul ahhoz, hogy valami jól működjön. Vagy valami ne működjön jól. Ezért az együttműködéseinkben sosem csak a...
Találkozzunk a YouTubeon is!
Megéri a YouTube csatornánkat is követni, ahol további extra tippeket kaphatsz tapasztalt szakértőinktől az online marketing szinte minden területén! Ismerj meg marketing támogató rendszereket, hatékony eszközöket és bevált megoldásokat!