HR SZOLGÁLTATÁS

Sikeres marketing csak megfelelő munkatársakkal lehetséges. Segítünk neked felkutatni a jövőbeli marketing munkatársakat, akikkel még eredményesebb lehetsz!

Mi is az a marketinges?

A marketing osztály vagy marketing csapat összetétele és a megfelelő csapattagok kiválasztása szakmai munka.

Csak akkor tudod jól felmérni, hogy milyen képzettségű és szintű munkatársra van igény a szervezetedben, ha tisztában vagy a lehetséges feladataival.

Cégvezetőként nem biztos, hogy objektíven meg tudod ítélni, hogy mire-kire van szükséged.

Facebook hirdetés célzás kizárás megszűnése

Honnan tudod, hogy szükséged van marketingesre, vagy marketinges csapatra?

Tapasztalod ezeket a szervezetedben?

A marketing más szerepkörök munkaidejéből hasít ki időt

A marketing egy külön szakma, ha eredményes akarsz lenni akkor nem elegendő, hogyha az irodavezető vagy akár az asszisztens foglalkozik vele részmunkaidőben.

Vettél már fel korábban marketingest, de csalódtál

Úgy érezted, hogy ugyan van marketingesed, de továbbra is tőled vár iránymutatást, nem proaktív.

Külső ügynökséggel dolgozol, de nem találjátok a közös hangot

Még akkor is fennakadást okozhat ez belső marketinges munkatárs hiánya, ha egyébként kiszervezed ezt a munkát.

Nincs marketing stratégiád, a marketing csak esetileg van jelen a szervezetben

A szemlélet, tervezés hiánya is mutatja, hogy elégtelen vagy hiányos a marketing struktúrád, kell a képzett vezető.

Miben tudunk segíteni

Több, mint 20 éve a marketingben dolgozunk. Ismerjük a szakmát és szükséges skilleket, ráadásul már minden konfigurációban dolgoztunk együtt szinte minden iparágból cégekkel, így nem csak a saját, ügynökségi oldalunkat ismerjük.

Tudás feltérképezése  →

Erőforrások megismerése →

Célok megismerése →

Cég megismerése

Milyen eredményeket várhatsz a szervezeten belüli marketing struktúra tudatos felépítésétől?

Hatékonyabban használhatod fel a marketing büdzsédet

Ha mindenki a megfelelő helyen van, akkor feloszthatod, hogy milyen feladatokat tarthatsz bent és mit éri meg jobban külső forrásból megvásárolni.

Jobb lehet a megtérülés

A képzett munkatársak jobban nem csak a munkájukat végzik jobb eredményességgel, de akár a külső szakértőkkel is eredményesebben működnek együtt.

Kevesebb lehet a fluktuáció

A megfelelően kiválasztott, szakmailag motivált munkaerő sikerorientált és hűséges.

Skálázható, dinamikusabb lehet a növekedésed

Stabil, szakmailag felkészült marketing osztály mellett koncentrálhatod az erőforrásaidat a saját feladataidra.

Nálad a megfelelő emberek ülnek a megfelelő helyeken?

Egy kis segítség, hogy mit is várhatunk el és kérhetünk egy marketingestől különböző szinteken. Ha ezeket mind teljesen más pozícióban lévő munkatársaid, vagy te csinálod, akkor biztosan nem működik teljes kihasználtsággal a szervezeted.

Marketing igazgató

  1. Stratégiai tervezés
  2. Költségtervezés
  3. Belső marketing koordinációja

Marketing Menedzser

  1. Kampánytervezés
  2. Operatív munka
  3. Szakmai tudás
  4. Technikai ismeretek a rendszerekről

Marketing koordinátor

  1. Kampánymegvalósítás
  2. Szakmai kapcsolattartás külsős ügynökséggel

Hogy dolgozunk mi?

Egyeztetjük a célokat, megismerjük a jelenlegi és elvárt működést.

Készítünk egy HR specifikus marketing dokumentumot, amely kézikönyvként szolgálhat a megfelelő marketinges munkatárs kiválasztása során. Ez tartalmazza a pozícióleírást, elvárt kompetenciák részletes listáját, előszűrési szempontokat és a próbafeladat mintákat is.

Kiértékeljük szakmai szempontok alapján a próbafeladatokat és leszűkítjük a jelentkezőket.

Igény szerint részt veszünk a személyes interjúkon is, hogy feltegyük a szakmai kérdéseket.

Készítünk az top jelöltekre személyes szakmai fejlődési ütemtervet, hogy tud választani a különböző szakmai és személyes skillekkel rendelkező jelöltekből.

Szakmai mentorálást biztosítunk rendszeres monitorozással és riportokkal. szakmai fejlődéséről.

Építsük fel együtt a marketing csapatodat!