Keresési szokásaink sokat elárulnak arról, hogy mi iránt érdeklődünk. A Google a héten hozta nyilvánosságra az idei év keresési trendijeit, amelyek egyedi betekintést engednek abba, mi érdekelte leginkább a világot és persze Magyarországot 2019-ben. A top 10-es listák 74 ország legnépszerűbb témáit fedik le többek között a popkultúra, sport, zene, politika és hírek terén is.
Gondoltad volna? Magyarországon az önkormányzati választások, globálisan pedig az India-Dél-Afrika krikettmérkőzések vezetik a legfelkapottabb Google keresések 2019-es listáját. No de lássuk részletesebben:
Ezekre a szavakra kerestünk rá legtöbbször
A magyar lista élén tavalyhoz hasonlóan idén is egy politikai esemény áll: az önkormányzati választások, ezt követi Andy Vajna majd a Notre-Dame. A lista 7. helyén szerepel a Black Friday kifejezés, mely jól mutatja a fekete pénteki láz jelentőségét.
Felkapott keresések | |||
1 | Önkormányzati választás | ||
2 | Andy Vajna | ||
3 | Notre-Dame | ||
4 | Love Island | ||
5 | Cameron Boyce | ||
6 | Exathlon | ||
7 | Black Friday | ||
8 | Csernobil (sorozat) | ||
9 | Berlini fal leomlása | ||
10 | Európai parlamenti választás |
Sporteseményeknél a női kézilabda-világbajnokság volt a legkeresettebb, a Magyarország – Uruguay futballmeccs került a második, míg a Magyarország – Szlovákia a harmadik helyre.
A sorozatok közül legnépszerűbbnek a Csernobil, a Drága örökösök és a Mintaapák voltak, míg filmek tekintetében a Joker lett az abszolút győztes. Könyvek között a Trónok harca, a Miután kerültek és a Két lépés távolság került a dobogóra.
A gasztronómia területén továbbra is a csirkemell receptek a legnépszerűbbek itthon. Természetesen az utazás sem maradhat ki a legérdekesebb témák közül. Dominika, Grúzia és Csernobil úti célok iránti kereslet volt a legnagyobb mértékű az idei évben.
A hazai Google keresések teljes listája itt érhető el.
Ha érdekelnek a Google Ads rendszerében rejlő üzleti lehetőségek, akkor kérd visszahívásunk!