Online marketing audit
Megmondjuk, mitől válhatsz eredményesebbé!
Nem jönnek az eredmények?
MEGTALÁLJUK A PROBLÉMA OKÁT!
Elakadtál? Szakértői véleményre van szükséged arról, hogy jó irányba tart-e az online marketinged? Ha azt érzed, hogy alulteljesít valamely felületed, de nem tudod, mi lehet a megoldás, akkor tevékenységed elemzését ajánljuk Neked.
Mikor ajánljuk az auditot?
Akkor, ha te is alábbi problémákkal küzdesz:
✖ A hirdetési kampányaid nem teljesítenek.
✖ Bizonytalan vagy a felületeid eredményességében, és szeretnél tisztán látni ez ügyben.
✖ Saját magad dolgozol a marketingen, de nem érzed az áttörést.
✖ Van saját marketingesed vagy ügynökséggel dolgozol, de nem jönnek a várt eredmények, és nem látod a munka hatékonyságát.
Az elemzéseink átlendítenek Téged az ilyen elakadásokon!
Hogyan zajlik az audit?
Kattints az adott pontra további információért!
1. Egymás megismerése
Egy interjúval kezdünk, hogy megismerjük egymást. A rád szabott javaslatokért nem csak a felületeidet kell átnéznünk, hanem a vállalkozásod üzleti céljaival, lehetőségeivel és eddigi tevékenységével is tisztában kell lennünk.
2. Technikai és tartalomelemzés
A megfelelő hozzáférések birtokában aprólékosan átvizsgáljuk az adott felületedet. Ebbe a munkába az elemzendő területtől függően mindig az érintett szakértőnket vonjuk be. Több szempontból elemezzük a platformjaidat, legyen az akár a Facebook-oldalad, a hirdetési fiókod, az Instagram-kommunikációd vagy egyéb közösségi felületed. Ha a weboldalad teljesítményére vagy kíváncsi, akkor azt vizsgáljuk meg: SEO-elemzést is készítünk, vagy akár a hirdetéseid és a méréseid hatékonyságát ellenőrizzük.
3. Folyamatos kommunikáció
Az elemzés elmélyülést igénylő feladat, de ez nem jelenti azt, hogy hetekre eltűnünk. Biztosan lesznek kérdéseink, és szívesen válaszolunk a Tieidre is, és folyamatosan tájékoztatunk az előrehaladásról.
4. Írásos dokumentum és az elemzés értékelése
Készítünk egy írásos összefoglalót az észrevételeinkkel és a javaslatainkkal együtt. A kész dokumentumot közösen át is beszéljük, hogy mindent átláss és mindent kérdésedre választ kapj. Így biztosan tudod majd hasznosítani az audit végeredményét. Ha pedig további támogatásra is szükséged van, akkor következő lépésként a megoldások alkalmazásában is segítségedre leszünk.
Milyen felületeket tudunk átnézni neked?
FACEBOOK ÉS INSTAGRAM
Hatékony hirdetéseket és kommunikációt szeretnél? Aktív vagy e felületeken, mégsem jönnek a reakciók? Akkor átvilágítjuk az oldaladat és a hirdetési fiókodat, hogy megtaláljuk a probléma okát!
GOOGLE ADS
Bizonytalan vagy a Google Ads hirdetéseid eredményességében? Csak költöd a pénzt, de az eladások száma mégsem növekszik az elvárt mértékben? Megvizsgáljuk, milyen technikai vagy tartalmi hibák állhatnak a háttérben.
WEBOLDAL
Nem vagy elégedett honlapod teljesítéményével? Elemzésünk rávilágít a tartalmi és technikai okokra, valamint javaslatot ad az oldal helyes és eredményes működtetésére!
KERESŐ-
OPTIMALIZÁLÁS (SEO)
Nem érzed hatékonynak az organikus megjelenéseidet? A SEO-elemzéssel felmérjük a helyzetedet, azonosítjuk az esetleges hiányosságokat, és javaslatot teszünk arra, hogy a keresőkben miként jelenhetsz meg előkelőbb helyen.
STRATÉGIA
Bizonytalan vagy az aktuális stratégiád hatékonyságában? Szakértőkkel elemeztetnéd a marketingtevékenységed? Az audit során mindenre fényt derítünk – az eredményekre és a fejlődési lehetőségekre egyaránt!
Többet szeretnél tudni az auditról?
Olvasd blogunkat!
Pozitív változások az online világon túl – 2024 CSR tevékenysége
Az RG-STÚDIÓ-nál nemcsak az online marketing világában, hanem a valóságban is szeretnénk meghatározó, és jó irányba előre mozdító változásokat elérni, legyen szó akár a partnereinkről, a munkahelyünkről vagy a természeti környezetünkről. 2024-ben is számos...
Válassz marketinget a KKV innovációs pályázatodhoz!
Még nem döntöttél arról, hogy melyik kiegészítő tevékenységet válaszd a GINOP 2.1.3-24 pályázaton? Hadd mutassuk be neked, hogy miben tudná támogatni a marketing a te vállalkozásodat a KKV innovációs pályázat keretein belül, és azon túl is. Mi, marketing...
Hol a helye az MI-nek a marketingben?
Talán a legtöbbször feltett kérdés mostanában nálunk az, hogy mi használunk-e mesterséges intelligenciát a munkánk során. A válasz, hogy igen, de megfelelő körültekintéssel és a tudatossággal. Miért? Mert az AI sem most, sem később nem fog tudni helyettesíteni egy...