Hírlevélkészítés
Célba juttatjuk hírleveled!
Tartsuk a kapcsolatot a vevőiddel?
MÉG MINDIG NAGYON ÜTŐS AZ E-MAIL MARKETING!
Még mindig a hírlevél az egyik leghatékonyabb marketingeszköz. Több mint 4 milliárd ember érhető el e-mailen keresztül. Elég nagy merítés ez ahhoz, hogy kiaknázd az ebben rejlő online marketing lehetőségeket! Mi nemcsak témákat javaslunk, színvonalas tartalmakat biztosítunk, de célba is juttatjuk vállalkozásod hírlevelét. Neked csak a riportokkal és a javaslatainkkal kell foglalkoznod! Bízd ránk a hírleveled kezelését!
Mikor javasoljuk a hírlevél használatát?
Akkor ajánljuk Neked a hírlevél küldést, ha:
- van már adatbázisod és szeretnéd e-mail üzenetekkel is megtámogatni a marketing folyamataidat;
- van egy jó csali anyagod, amelynek segítségével megismertetnéd a potenciális vevőidet a termékeiddel, szolgáltatásaiddal;
- rendszeresen kommunikálnál érdekes, edukatív és értékes tartalmakat a célközönségednek az értékesítés mellett.
Hogyan segítünk a hírlevélkészítésben?
Számos iparágban szerzett hírlevelezési tapasztalatainkkal a Te e-mail-marketingedet is felturbózzuk:
- Megtaláljuk a leghatékonyabb hírlevelező rendszert a számodra.
- Kialakítjuk a vállalatodhoz illő megjelenést a hírleveleidnek.
- Hatékony e-mail-automatizmusokat építünk fel, hogy a vevőidet lépésről-lépésre elvezessük a vásárlásig.
- Szöveget írunk, kiküldjük a leveleket és ki is elemezzük azok hatékonyságát.
- Időről időre közösen felülvizsgáljuk a célokat, irányokat.
- Szakterületedet Te ismered a legjobban, ezért a szakmai tartalmakat mindig egyeztetjük Veled. Ehhez mi a szaktudásunkat adjuk: megtaláljuk a célcsoportodat és az üzeneteidet célba juttatjuk.
Többet szeretnél tudni a hírlevelezésről?
Olvasd blogunkat!
Pozitív változások az online világon túl – 2024 CSR tevékenysége
Az RG-STÚDIÓ-nál nemcsak az online marketing világában, hanem a valóságban is szeretnénk meghatározó, és jó irányba előre mozdító változásokat elérni, legyen szó akár a partnereinkről, a munkahelyünkről vagy a természeti környezetünkről. 2024-ben is számos...
Válassz marketinget a KKV innovációs pályázatodhoz!
Még nem döntöttél arról, hogy melyik kiegészítő tevékenységet válaszd a GINOP 2.1.3-24 pályázaton? Hadd mutassuk be neked, hogy miben tudná támogatni a marketing a te vállalkozásodat a KKV innovációs pályázat keretein belül, és azon túl is. Mi, marketing...
Hol a helye az MI-nek a marketingben?
Talán a legtöbbször feltett kérdés mostanában nálunk az, hogy mi használunk-e mesterséges intelligenciát a munkánk során. A válasz, hogy igen, de megfelelő körültekintéssel és a tudatossággal. Miért? Mert az AI sem most, sem később nem fog tudni helyettesíteni egy...