Minden mérföldkövet sikeresen teljesítettünk, amit a Devon-Impex Kft. fejlődése kapcsán kitűztünk. Hogyan lehet a stagnálást követően lendületbe hozni az értékesítést? Milyen kampányokkal sikerült elérni a 2-4%-os megtérülést? Mai cikkünkben erről lesz szó, tarts velünk!
Partnerünk a Devon-Impex Kft. a Hyundai barkácsgépek kizárólagos képviselője Magyarországon. 2023 október óta az ügyfelünk, a közös munka egy negyedéves szerződéssel indult, amit a kampányok sikerességének köszönhetően 2024 januárjától kezdődően 12 hónappal meghosszabbítottunk. Az együttműködésünk social media kommunikációt, SEO-t, illetve Facebook és Google Ads hirdetésmenedzsmentet tartalmaz.
A kezdetek…
Mielőtt elkezdünk együtt dolgozni egy céggel, felmérjük az aktuális helyzetüket, a problémát, amire megoldást keresnek, illetve azokat a célokat, amiket el szeretnének érni. Nem volt ez másképp a Devon-Impex Kft.-vel sem.
Az ő esetükben a probléma az volt, hogy úgy érezték megrekedtek és nem tudják kiaknázni a kampányaikban rejlő lehetőségeket. A céljuknak egyértelműen a továbblépést, fejlődést fogalmazták meg, ezért választottak minket.
A szerződéskötéskor 10% fölött volt a megtérülésük, ezért az első mérföldkőnek azt jelöltük ki, hogy ez alá vigyük a számokat. Majd, amikor ez sikerült, akkor a következő cél az 5%-os, illetve az ez alatti megtérülés elérése volt, amit szintén sikeresen teljesítettünk.
Facebook és Google Ads kampányok
A fő irányvonal az értékesítés támogatása volt, amit Facebook és Google Ads kampányokkal valósítottunk meg. Azt láttuk, hogy Facebook és a Google felületén indított hirdetések nagyon jól kiegészítik egymást. Ezek tekintetében az volt a stratégia, hogy a Facebook felületén felkeltsük a célközönség figyelmét, majd a kiváltott érdeklődés hatására Google-ben is rákeressenek a termékekre.
Facebook-on egy Advantage+ és egy konverziós kampányt készítettünk. Ez utóbbi esetében nagyon sokféle célzást kipróbáltunk, jelenleg leginkább az akciókra fókuszálunk, de igyekszünk változatossá tenni a hirdetéseket (pl. TOP vagy szezonális termékekkel). Google Ads-on is két kampányunk fut, egy keresési és egy Performance Max.
A hirdetések eredményesen működnek és egyre jobb megtérülési számokat hoznak, jelenleg 2-4% között mozognak.
Klucsó Sándor a Devon-Impex Kft. operatív igazgatója így nyilatkozott:
„Azért döntöttünk az RG-STÚDIÓ mellett, mert az volt a célunk, hogy fejlődjünk, újabb mérföldkövet lépjünk. Nem csalódtunk, maximálisan elégedettek vagyunk a csapattal, a proaktív hozzáállásuk és a szakmai hozzáértésük is példaértékű. Az első sikerek után meghosszabbítottuk az együttműködésünket, izgatottan várjuk a további eredményeket.
Social media kommunikáció
Az együttműködésünknek része a social media kommunikáció is Facebook-on, amivel szintén az értékesítés támogatását tűztük ki célként. A posztokban főleg a termékek és az akciós ajánlatok reklámozására fókuszálunk azzal a céllal, hogy felkeltsük az érdeklődők figyelmét és további informálódásra, illetve vásárlásra ösztönözzük őket.
Mitől ennyire hatékonyak a kampányok?
A változatos, sokféle célzással indított hirdetéseknek és a folyamatos méréseknek, optimalizálásnak köszönhetően rátaláltunk azokra a megoldásokra, amik a legjobban működnek a partnerünknél. A kampányokat nagy költségkerettel tudjuk futtatni, az értékesítést pedig a social media kommunikációval is támogatjuk, ez mind hozzájárul a sikerhez.
Keress minket bizalommal, ha Neked is szükséged van egy szakértői csapatra, akik támogatnak abban, hogy elérd a céljaidat! Töltsd ki az alábbi űrlapot, mi pedig hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot!