A partnerünk értékesítésének fellendítése céljából kidolgozott kampányunk annyira sikeres lett, hogy 1 nap alatt közel 2 milliós bevételt eredményezett. Mindezt pedig minimális költségkerettel, mindössze 5000 ft-os ráfordítással értük el. Hogyan tud egy kampány ennyire hatékony lenni? Mi volt a siker titka? Megmutatjuk!

 

Partnerünk társasjátékok készítésével és forgalmazásával foglalkozik, az együttműködésünk az online kommunikáció felépítését és az értékesítés-támogató hirdetések létrehozását foglalja magában. Az egyik legrégebbi ügyfelünkről van szó, akivel már közel 12 éve dolgozunk együtt.

 

Szükség volt egy ütős ötletre, hogy miként lehetne az értékesítésüket fellendíteni, mi pedig erre adtunk megoldást egy rendszeres, mindössze egyetlen napig elérhető termékpromóció bevezetésével.

RG-STÚDIÓ GDRP
Hogyan épült fel a kampány? 

 

Az volt a célunk, hogy egy különleges akciót hozzunk létre, amivel fel tudjuk kelteni az érdeklődők figyelmét és azonnali vásárlásra tudjuk őket ösztönözni. Egy olyan promóciót találtunk ki, amiben egy vagy több termék, esetleg csomagajánlatok szerepelnek akciós áron, de csak egyetlen napig.

A promócióról előzetesen hírlevélben tájékoztattuk a feliratkozókat, illetve a korábbi vásárlókat ezzel is jelezve, hogy egy exkluzív ajánlatról van szó. Magát a kampányt Facebookon, illetve Instagramon egy érdeklődés és egy remarketing alapú hirdetésből építettük fel, amiket a játékok témájának megfelelő célzással állítottunk be.

 

A hirdetéseket poszttal és 24 óráig – tehát pont az akció időtartamával megegyező ideig futó – storyval is támogattuk, hogy az ajánlatról ne csak a feliratkozók, hanem minden más érdeklődő is értesülhessen.

 

A mostani promóció kiemelkedően sikeres lett

 

A szóban forgó kampány évek óta rendszeresen fut a partnerünk felületein, mondhatni, hogy már-már hagyománynak számít a jelenléte. A követők nagyon szeretik, mindig izgatottan várják, sőt még az is előfordul, hogy ők ajánlanak termékeket az akcióhoz. Egy nagyon jól kiépített, a köztudatban is már megszokottá vált promócióról van tehát szó, amibe sikeresen be tudtuk vonni a követőket, érdeklődőket.

 

Az elmúlt időszakok kampányai is nagyon jól működtek, hatékonyan fel tudtuk vele kelteni az érdeklődést és a vásárlás-ösztönzés tekintetében is szép eredményeket tudtunk elérni vele. A mostani viszont kiemelkedően sikeres lett!

 

Minimális, mindössze 5000 Ft-os költségkerettel indítottuk el a hirdetéseket, melyek közel 2 millió forintos bevételt generáltak 0,25%-os megtérüléssel.

Mi volt a siker titka?

 

Egy olyan akciót építettünk fel, ami hazánkban a partnerünk iparágában egyedinek számít, az érdeklődők tehát máshol nem találkozhatnak hasonlóval. Az exkluzivitást azzal is igyekeztünk növelni, hogy elsőként a hírlevél feliratkozók értesülhetnek az akciós termékekről és csak másnap – tehát a kampány napján – válik nyilvánossá az ajánlat.

RG-STÚDIÓ GDRP

A promóció időtartama mindössze 24 óra, amivel gyors döntésre, lényegében azonnali vásárlásra tudjuk ösztönözni az érdeklődőket.

Az is nagy szerepet játszik a kampány sikerességében, hogy – mindamellett, hogy a termékek egyébként is népszerűek – az akciót sikerült emlékezetessé tenni és megszerettetni a közönséggel. A kiváló termékek és a folyamatos, tudatosan felépített online kommunikációnak hála kiépült a bizalom az emberekben a cég felé, aminek hatására gyorsabban döntenek a termékvásárlás mellett. Lényegében ezt a folyamatot lendítettük fel a promócióval és a hozzá kapcsolódó hirdetésekkel.

 

A siker kulcsa tehát a jól felépített, célközönségre szabott stratégia, illetve annak következetes, évek munkáját magában foglaló megvalósítása volt.

 

Fordulj hozzánk bizalommal, ha Te is kipróbálnád az értékesítés-támogató hirdetésekben rejlő potenciált! Töltsd ki az alábbi űrlapot és szakértőink felveszik Veled a kapcsolatot!

Vedd fel velünk a kapcsolatot!