Google hirdetés
Bízd ránk a Google hirdetéseid és vigyük közösen sikerre a vállalkozásodat!
Kinek ajánljuk a Google hirdetéseket?
A Google számos hirdetési megoldást kínál többféle vállalkozáshoz és üzleti célhoz, de mi elsősorban ezekhez ajánljuk!
Google hirdetés webshopoknak
Ha webáruházad van, akkor ezt fontold meg:
- Széles elérés: A Google a világ legnagyobb keresőmotorja, így hatalmas potenciális vásárlói bázis elérésére nyújt lehetőséget.
- Célzott hirdetés: A Google hirdetések lehetővé teszik, hogy a hirdetéseket pontosan a célcsoportnak jelenítsük meg, csökkentve ezzel a pazarlást a költségvetésben.
- Mérhető eredmények: A kampányok teljesítménye könnyen nyomon követhető, így gyakorlatilag minden forintnak megvan az eredménye.
- Rugalmasság: A hirdetéseket gyorsan lehet módosítani vagy leállítani, így nem vagy lekötve egy marketing aktivitásban.
- MI támogatás: A célközönséged célzott elérését nem csak a Google által meghatározott érdeklődési kategóriák biztosítják, de a gépi tanulás is segít.
Eladáshoz készített formátumok: A Google hirdetések széles választékában megtalálhatod azt a kampány típust, ami a leginkább illeszkedik a te célközönséged vásárlási, érdeklődési szokásaihoz.
Ezek az előnyök összességében hozzájárulnak a webshopok forgalmának és bevételeinek növeléséhez.
Google hirdetés szolgáltatóknak, fizikai üzlettel rendelkezőknek
Nem kell, hogy webáruházad legyen, hogy hasznosak legyenek számodra a Google hirdetések. Szolgáltatóknak, fizikai üzlettel rendelkező kereskedőknek is tudunk ajánlani megoldásokat a rendszerből.
- Helyi elérés: A Google hirdetések földrajzi szűkítései lehetővé teszik a helyi szolgáltatások promótálását, így egy szolgáltató, fizikai üzlet is könnyen célozhatja meg a közeli potenciális ügyfeleket.
- Boltlátogatások promótálása: Mesterséges intelligencia által támogatott kampánytípusok állnak rendelkezésre ahhoz is, hogy az üzleted közelében keresd meg az érdeklődőket, és becsábítsd őket a boltodba, akár útvonaltervezéssel.
- Helyi árukészlet: A boltodban lévő árukészlet Google hirdetéseken keresztüli megosztásával összekapcsolhatod az online és offline kereskedést, és releváns forgalmat teremthetsz magadnak olyanokból, akik online keresnek.
Szolgáltatások népszerűsítése: Akciók, új szolgáltatások vagy különleges események hirdetésével nem csak a keresőket érheted el, de új potenciális kliens bázist is gyűjthetsz magadnak.
Google hirdetés tartalomgyártóknak
A Google hirdetések segítségével nem csak eladni lehet. Vagyis nem csak terméket értékesíthetsz, hanem a tudásod, szakértelmed is. Az edukálás általában egy értékesítési stratégia része, eleme, de akár konkrét sales cél nélkül is profitálhatsz a Google kampányaival.
- Videóterjesztés: A Google hirdetési rendszer része a Youtube is, szóval ha olyan videód van, amelyre több nézőt szeretnél, akkor itt kell keresnek a megfelelő kampánytípust. A Google Ads segítségével könnyen célzott hirdetéseket lehet létrehozni, amelyek segítenek elérni a kívánt közönséget, így több nézőt vonzhatnak a videókhoz.
- Forgalomterelés blogra: Mind a keresési kampányok, mind a display kampányok alkalmasak arra, hogy új érdeklődőket tereljenek a felületeidre tanulás, olvasás céljából.
3. Remarketing: Mivel általában nem öncélúan oktatjuk a célközönségünket, hanem valamit eladunk neki, ezért fontos, hogy a megszerzett, hűséges és felkészített olvasóinkat, nézőinket alkalmanként ajánlatokkal keressük meg. Erre lesz hasznos eszköz a remarketing, ami a már megszólított közösségünket éri el újra.
Eredmények és tapasztalataink Google hirdetésekkel
Az RG-STÚDIÓ már 25 éve van jelen a piacon, és ez alatt az idő alatt kiemelkedő szaktudást szereztünk a Google hirdetések területén.
Minősített Google szakértők kezelik a hirdetéseket
Google Ads partnerek vagyunk, vagyis mind minőségben, mind volumenben megfelelünk a Google hirdetési rendszer követelményeinek.
Akár 1%-os megtérülési eredmények
Nem egy ügyfelünknél értük el az lehető legmagasabb megtérülést. Több esetben 1% körüli szintre vittük a kampányokat, tehát minden Google hirdetésekre elköltött forintból 100 Ft bevétele származott a partnerünknek!
Több mint 30.000 hirdetést kezeltünk
Az RG-STÚDIÓ 25 éves fennállása óta munkatársaink több tízezer kampányon gyűjtöttek tapasztalatot. Nem nagyon van olyan amit mi már ne láttunk volna.
Miért ajánljuk a Google hirdetéseket?
A google hirdetések verhetetlenek keresésben!
A Google az egyik legnagyobb keresőmotor, hazánkban (is) minden más hasonló eszközt leköröz, tehát bátran mondhatjuk, hogy aki keres valamit az interneten, akkor az a Google-t fogja használni.
A te termékedet keresik? Ha igen, akkor megtalálják?
A Google hirdetések abban fognak neked segíteni, hogy a lehető legtöbb alkalommal (a költségvetésed függvényében) a te termékeid és felületeid jelenjenek meg a felső pozíciókban, ha valami egy velük kapcsolatos kulcsszóra keres.
Ez a típusú kampány, csakis a Googleban érhető el, mivel innen indulnak a keresések.
Hogy megtaláld a vásárlóidat!
Egy jó termék, szolgáltatás vagy ajánlat, egy jó webshop alapfeltétele az online értékesítési sikernek, de ezek mit sem érnek, ha nem jutnak el a célközönségedhez. Google hirdetésekkel – ha megfelelően választod ki a kampányokat – precízen megszólíthatod a potenciális vásárlóidat a megfelelő ajánlattal.
Hogy fejlődni tudj!
A Google hirdetések lehetőséget teremtenek neked arra, hogy bővítsd a vállalkozásodat. A jobb megtérülés, nagyobb értékesítési teljesítmény megteremti neked a fejlődés financiális lehetőségét, míg a kiszervezett hirdetéskezelés az időt, amit nettóban arra fordíthatsz, hogy fejleszd a vállalkozásodat.
Hogy hatékonyabb legyél!
Mindig történik valami a Google hirdetések világában, az ember nem győzi kapkodni a fejét. Mindig követni az újdonságokat, trendeket és folyamatosan optimalizálni a kampányokat teljes embert és nagy odafigyelést kíván. Ha a hirdetéskezelést profikra bízod, akkor ennek a terhét leveszed a saját válladról, ráadásul még jobb hatékonysággal is tudod működtetni a marketingedet!
Miért bízd ránk Google hirdetéseidet?
25 év tapasztalat és szaktudás
Több mint 30 000 hirdetés kampány tapasztalatával kezeljük a te Google hirdetéseidet és támogatjuk az értékesítésed is!
Stratégiai gondolkodás
A Google hirdetések kiválasztása esetén sem hiszünk a dobozos megoldásokban. Az együttműködéseink közösen felépített stratégiára alapulnak.
Személyre szabott gondolkodás
Nincs két egyforma vállalkozás, nincs két egyforma kampánystruktúra. Szolgáltatásainkat mindig az üzleti céljaidhoz és a céged sajátosságaihoz igazítjuk.
Szoros együttműködés
Mi adjuk a negyed évszázados tapasztalatunkat a marketingben, te pedig a termékedet és szaktudásodat az iparágadban. A siker közös munka.
Kiváló ügyfélkapcsolat
Számíthatsz rá, hogy rendszeresen keresni fogunk eredményekkel, ötletekkel, javaslatokkal, kérdésekkel. A kommunikáció a hirdetéskezelési együttműködéseknél is top prioritás nálunk!
Holisztikus marketing szemlélet
Nem hiszünk benne, hogy egy kampánnyal sikert érhetsz el, bármennyire profi anak a Google hirdetésnek a beálíltása. A célunk mindig az, hogy addig fejlődj, hogy egy teljes marketing gépezeted legyen.
Komplex szolgáltatás portfólió
A Google hirdetéseken túl tanácsadóként és megvalósítóként támogatunk az online marketing szinte minden területén.
Sikerorientált működés
A te sikered a mi sikerünk.
Együttműködéseinkben mindig közösen meghatározzuk az elvárt eredményeket, hogy ez lebegjen célként előttünk.
Hogy zajlik velünk a Google hirdetés kezelése?
Felmérés és szerződéskötés
Átnézzük a tevékenységed és a felületeidet és közösen kiválasztjuk a hozzád leginkább illeszkedő kampánytípusokat és hirdetési rendszereket..
Projektindítás
Közösen meghatározzuk a hirdetéskezelés elvárt eredményét, prezentáljuk a stratégiát és a kampánytervet, bekérjük a hozzáféréseket és elindítjuk a közös munkát.
Egyszeri beállítások
Felállítjuk a hirdetéskezeléshez szükséges rendszereket, beállítjuk a konverzióméréshez és remarketinghez szükséges mérőkódokat, vagy ha ezek már rendelkezésre állnak, akkor ellenőrizzük, hogy minden az elvárt módon működik-e.
Marketing tanácsadás
Az online marketinged nagy eséllyel nem csak hirdetéskezelésből áll, vagy nem csak abból kell állnia. Ha látunk bármilyen hiányosságot, az eredményességet akadályozó vagy kihasználatlanságot jelentő problémát, lehetőséget, akkor azt jelezni fogjuk neked. Legyen ez technikai jellegű beállítás a felületeiden, a termékoldalaid megjelenése vagy egy landing oldal, amire szerintünk szükséged van, hogy előkészíthesd, módosíthasd amit kell mielőtt indulunk.
Hirdetéskezelés
Elindítjuk a kampányokat, amelyeket hetente kétszer ellenőrzünk és folyamatosan optimalizálunk és finomhangolunk veled egyeztetve.
Riportálás
Írásban és egy havi egyeztetés keretében megbeszéljük az eredményeket és a következő havi terveket és javaslatokat.
Mire érdemes figyelned, ha a Google hirdetéshez keresel partnert!
A piac ma már tele van szakértőkkel és tudásanyagokkal, amivel el lehet indulni a Google hirdetésekkel. De mi az amin tartsd rajta a szemed, hogy ne érjen csalódás?
Majd az AI megoldja mentalitás
A Google hirdetések között több olyan is van, amelyeket látszólag egyszerű beállítani. Az automatizált és a mesterséges intelligenciát használó megoldások elég szimplának tűnnek, mert azt a látszatot keltik, hogy elég csak egy kattintással elindítanod és már működik is.
Az AI kampányok valóban kevesebb manuális munkát igényelnek, mint a hagyományos kampánytípusok, de azt nem biztos, hogy tudod, hogy mennyi technikai tudás kell magához a rendszernek a felállításához és gépi tanulás körülményeit megteremtő adatok előállításához.
Sokan itt akadnak el, vagy indítanak úgy kampányokat, hogy nincsenek tisztában azzal, hogy a Google hirdetéseik nem csak hogy alul fognak teljesíteni, de még lehet, hogy anyagi károkat is okoznak majd.
Szakértők, specializált szakemberek vannak-e?
A Google hirdetési rendszerének 100%-os ismerete lehet, hogy csak olyan ábránd amibe ringatjuk magunkat.
Mi biztosan nem állítjuk, hogy minden szakértőnk minden zegét.zugát ismeri, mert úgy gondoljuk, hogy ahhoz, hogy megfelelően elmélyedjen valaki a területén szakosodnia kell.
Természetesen ez nem azt jelenti, hogy egy e-kereskedelemmel foglalkozó specialista ne tudna más kampánytípusokat kezelni, egyszerűen csak annyit, hogy a saját területén koncentráltabban tud tanulni és több gyakorlati tapasztalattal bír mint azok, akik mindennel is foglalkoznak.
Sztenderd megoldások, dobozos megoldások
Az egy méret mindenkinek jó a Google hirdetések esetében nem játszik, még akkor sem, ha vannak olyan kampány típusok, amelyek a legtöbb webshopban vagy szolgáltatónak működnek.
A kampánystruktúrád felállítása nem lehet sablonos, mert te biztosan nem ugyanúgy működsz, ahogy a versenytársaid vagy a piac összes másik szereplője. Akkor miért lenne az online marketing ugyanolyan, mint az övék?
Az egyediség figyelembevétele egyrészt a kampányok kiválasztásában fontos, hogy ne futtass olyan hirdetést ami soha nem lesz elég eredményes. Másrészt pedig figyelembe kell venni a kampányok egymásra hatását is. Lehet, hogy egy Pmax egy hozzád hasonló webáruháznak elég, de neked kell még egy kis extra forgalomterelés, hogy a remarketing listák bedurranjanak.
Túl tud-e nézni a Google hirdetéseken?
A túlzott specializációnak is megvannak a maga hátrányai.
Ha olyan marketingest választasz, aki csak a Google hirdetésekhez ért, akkor egy másik embert kell megbíznod a közösségi média marketinggel, keresőoptimalizálással, tartalommarketinggel. Ez felesleges erőforrás pazarlás. Keress inkább magadnak olyan partnert, aki mindezt tudja egyszerre biztosítani. A legjobb, ha nem egy személyben, hanem csapatban nyújtja ezt, mert akkor megtaláltad a középutat a szakosodás és a szétmorzsolódás között.
Az optimalizálás hiánya
Nem egy, nem kettő olyan ügyfelünk volt, akiknek úgy vettük át a Google hirdetéseit, hogy azt egyszer, akár évekkel ezelőtt beállították, és azóta nem nyúltak hozzájuk.
Már csak az hatalmas hiba, hogy a régóta futó hirdetések nem veszik figyelembe a rendszer gyors, néha drasztikus változásait, de az optimalizálás hiánya miatt kihasználatlanul marad az online hirdetések egyik nagy előnye. Ez pedig az adatlapú elemzés mentén történő azonnali változtatás.
Egy óriásplakátot nem tudsz a kampány közben módosítani, nem is tudnád mit változtass, mert nem méred az eredményeit.
De egy Google hirdetés visszajelzéseit, konverzióit, eredményeit valós időben látod és erre azonnal tudsz reagálni a kampány finomhangolásával, megváltoztatásával vagy akár lecserélésével.
Ha csak hagyjuk a hirdetéseket futni, akkor biztosan nem ismerjük a valós eredményeit.
Proaktív-e a marketingesed?
Mint az online minden területe, a Google hirdetések világa is napról napra változik, arról nem is beszélve, hogy minél többet hirdetsz és minél több adatod van annál több információval rendelkezel a célközönségedről.
Sokszor az adat világít rá arra, hogy valamit rosszul csinálunk, ezért az online világban nagyon gyorsan kell adaptálódni.
Egy webáruház tulajdonostól, vagy egy ügyvezetőtől nem várható el, hogy lássa azokat az irányokat, amelyet egy marketinges tud kijelölni elemzések, piaci trendek, tapasztalatok alapján, ezért fontos, hogy vállalkozásod vezetőjeként ne neked kelljen utasítani a marketingesed, hanem ő jöjjön ötletekkel.
Mi a fenti értékrendek alapján dolgozunk. Ha szimpatikus neked a gondolkodásunk, akkor üljünk le, és beszéljünk a marketingedről!
Mit tartalmaz a Google hirdetés együttműködés?
Hirdetési kreatívok elkészítése
A szövegírás a mi dolgunk, illetve a hirdetési képek elkészítése, feliratozása is a kapott fotók, videók alapján.
Hirdetési beállítások
A hirdetési rendszerekben minden szükséges beállítást elvégzünk – konverziómérés, remarketing listaépítés, összekötések.
Hirdetési kampányok indítása és kezelése
A hirdetési fiókodat az együttműködés ideje alatt mi kezeljük, rendszeresen karbantartva és frissítve a kampányokat a nagyobb eredményességért.
Riportálás
Havonta kimutatást kapsz a hirdetéskezelési együttműködés eredményességéről, amelyet egy egyeztetés keretében prezentálunk a javaslatokkal együtt.
Tanácsadás, javaslattétel
Amíg együtt dolgozunk számíthatsz a javaslatainkra nem csak a hirdetéskezelés, de az online marketing más területein is. Holisztikusan gondolkodunk a marketingről, ha látunk hibát, lehetőséget vagy fejlődési opciót más tevékenységeidben amik hatással lehetnek a közös munkára vagy az eredményességedre, akkor szólni fogunk!
Milyen Google hirdetéseket kezelünk?
Neked melyikre van szükséged?
google keresési hirdetések
Kulcsszavak alapján történik a célzás, vagyis akkor jelennek meg a Google hirdetések, amikor valaki rákeres az általunk felvett keresési kifejezésre.
Kinek ajánljuk és milyen célra a keresési hirdetéseket?
Ha a terméked ismert, sokan keresik, akkor érdemes ezt a Google hirdetést használni.
Ahhoz, hogy felmérjük, hogy érdemes-e ebben a kampány típusban gondolkodnod előtte kulcsszókutatást végzünk. Ha van megfelelő mennyiségű és releváns keresés akkor általában felvesszük ezt a kampányt is a hirdetési struktúrába.
Bár a keresési hirdetés a Google egyik legerősebb és csak erre a rendszerre jellemző kampánytípusa, de mégsem ajánluk mindenkinek.
Keress minket Google hirdetések kezelésével kapcsolatos kérdéseiddel!
Google display hirdetések
A Google által rögzített profilok és érdeklődés alapján megjelenő képes vagy videós hirdetési típusokat hívjuk display, vagy banner alapú kampányoknak.
Kinek ajánljuk és milyen célra a display hirdetéseket?
Nem minden termékre, szolgáltatásra van keresés. Új termék bevezetése, most kezdődő forgalmazás esetén, vagy olyan nem alapszükségletet jelentő szolgáltatások, vásárlások esetén nem számíthatunk feltétlenül arra, hogy minket fognak keresni a potenciális vásárlóink. Ekkor nekünk kell fellelnünk őket az online térben hagyott lábnyomuk alapján és az érdeklődésükbe vágó, testreszabott Google hirdetéssel megszólítanunk őket.
A display hirdetések lehetnek kép vagy videó alapúak is, és célzásukat tekintve megjelenhetnek új közönségeknek, de remarketing alapon is.
Keress minket Google hirdetések kezelésével kapcsolatos kérdéseiddel!
Google / Youtube hirdetések
A Youtube videós platform hirdetéseit is a Google-ből kezeljük. A videós kampány típusokkal egy videó nézettségét növelhetjük úgy, hogy megmutatjuk új célközönségnek, de a videókat hirdetési kreatívként használva a weboldalra is terelhetünk forgalmat.
Kinek ajánljuk és milyen célra a videós hirdetéseket?
A Youtube nem csak a influenszerek és tartalomgyártók platformja, de edukáláshoz, értékesítéshez is ajánlott szinte minden típusú vállalkozáshoz. Webshopként ugyanúgy érdemes konverziós céllal Youtube hirdetést indítanod, mint szolgáltatóként, B2B cégként, vagy gyártóként.
A videó még mindig nagyon megy, sokan jobban szeretnek videót nézni, mint olvasni, és neked érdemes kihasználnod az ebben rejlő lehetőségeket.
Keress minket Google hirdetések kezelésével kapcsolatos kérdéseiddel!
Google shopping hirdetések
A Google Merchant Centerbe feltölött termékeid, amelyek a webshopod vagy a fizikai üzleted árukészletét tükrözik, a Google keresési találati oldal legtetején jelennek termékkártya formájában.
Kinek ajánljuk és milyen célra a Shopping hirdetéseket?
Ha webshopod van akkor szinte kötelező a Shopping típusú Google hirdetéseket használnod.
Persze ez sem csodafegyver, akkor működik a legjobban, ha a termékeid ismertek és keresik őket, hiszen a Shopping termékkártyák keresések alapján jelennek meg.
Keress minket Google hirdetések kezelésével kapcsolatos kérdéseiddel!
google performance max hirdetések
A Google hirdetések értékesítési nagyágyúja a PMax, ami egyesíti a keresési, display és Shopping hirdetések funkcióit és MI segítségével keres neked új vásárlókat.
Kinek ajánljuk és milyen célra a Performance Max hirdetéseket?
A legtöbb webáruháznak aranysztenderd ez a kampány típus, amely nem csak keresések alapján jelenít meg termékeket, mint a Shopping, hanem gépi tanulás segítségével új közönségeket is felfedez.
A Performance Max az általa, adat alapon felépített célközönségnek igény szerint, vásárlási szokás alapján jeleníti meg vagy a szöveges, vagy a képes, vagy a termékkártyás hirdetéseidet, ott, ahol a legtöbb konverziót prognosztizálja.
Keress minket Google hirdetések kezelésével kapcsolatos kérdéseiddel!
Melyik a nekem való Google hirdetés?
Hogyan tudod eldönteni, hogy melyik hirdetéseket és melyik kampánytípusokat használd, és melyikkel felesleges foglalkoznod.
Ha Google hirdetésekről van szó, akkor nem érdemes trendekre, másoknál már bevált módszerek bízni magad. Az, hogy neked melyik fog a legjobban működni attól függ, hogy milyen az értékesítési modelled, mit árulsz és hol, valamint, hogy ki a célközönséged.
Látszólag egymásra hasonlító webáruházak más-más stratégiával lehetnek sikeresek, így a kampányaid és az azokat támogató felületek összetételének kialakításában és beállításában jó szakemberre bíznod magad. Ha így teszel elkerülheted a felesleges pénzégetést, és a lehető legoptimálisabban oszthatod el a pénzedet és erőforrásaidat olyan eszközökre, amik működnek.
A mi együttműködéseink mindig felméréssel kezdődnek, hogy megbizonyosodjunk róla, hogy mi az a hirdetéskezelési megoldás, vagy hirdetéskezelést támogató beállítás, ami neked a leghatékonyabban és legkisebb költség mellett hozza az üzleti eredményeket, tartósan.
Többet szeretnél tudni eredményeinkről Google hirdetések területén?
Olvasd blogunkat!
Instagram hirdetés A-tól Z-ig
Az Instagram a világ egyik legnépszerűbb közösségi média felülete, amely ideális lehetőséget nyújt a vállalkozásoknak, hogy üzenetüket eljuttassák a célközönségüknek. Ha ezt a cikket olvasod, akkor valószínűleg te is elgondolkoztál azon, hogy hirdetéseket futtass az...
Facebook hirdetés alapok: Hogyan hozhatsz létre sikeres kampányt?
A Facebook mára már a világ egyik legnépszerűbb hirdetési platformjává vált. Magyarországon naponta több millióan nézegetik a Facebook-ot, ezért a Facebook hirdetések a vállalkozások egyik legkedveltebb és legelterjedtebb online eszközévé vált, természetesen a Google...
A Facebook innentől nem kivételez
Na nem a diszkrimináció-ellenes politikájából enged, hanem a legutolsó módosításával a részletes célzást korlátozza, hogy nagyobb teret engedjen a mesterséges intelligenciával támogatott kampányoknak. A változás lényege, hogy júliustól mi már nem alkalmazhatunk...
A Google hirdetési együttműködéseinkről mondták
Olvasd el partnereink véleményét, akikkel már együtt dolgoztunk sikeres projekteken!
„3 tipp, miért válaszd a legjobbat! Ugye mindenkinek ismerős, aki marketinggel foglalkozik a fent olvasott mondat, egy ütős címsor, 3-5 tipp kezdetű szalagcímek stb…
Mikor szülési szabadságra mentem, szerettük volna a cégünknél a marketing tevékenységet kiszervezni. Mivel már volt erre tapasztalatunk, tudtuk, hogy a feladat nem lesz könnyű, és az elvárásunknak megfelelő céget találjunk. A szakmaiság mellett fontos volt nekünk, hogy nyereségorientáltan lássák a mi termékeinket, hirdetéseinket, ügyfél központúak legyenek, és az elért számokat ne kínai nyelven publikálják felénk.
De hogyan is kezdődött a mi ismertségünk?
A Facebookon egy zárt csoportban tettem fel egy kérdést, ahol többen is próbáltak a segítségemre lenni, de volt egy nagyon segítőkész fiú, aki részletesen elmondta a problémát, és a megoldást is rá. Ennek nagyon megörültem, főleg azért, mert egy biztos háttér (cég) állt a segítőkészség mögött. Azóta folyamatosan bízzuk meg az ügynökséget feladatokkal. Először kis lépésekkel kezdtük. Majd új alapokra helyeztük weboldalunkat, mellyel jobb eredményeket tudunk elérni.
Mára már több feladatot is ellátnak részünkre, igaz zömében szezonálisan. Ebből is látszik, hogy ők cégen belül is meg tudnak újulni, haladnak a trendekkel, és nem fenyegeti őket a kiégés veszélye.
Szívesen ajánlom őket másnak is. Összességében azt adják, amit vállaltak. Nem ígérik le a csillagokat az égről, viszont sokkal jelentősebb eredményeket hoztak, mint amit elvárhattunk. Talán ez az én 3 tippem, hogy hogyan szervezzük ki a marketing feladatainkat.”
Zanati-Pethő Anita – Kisker-gasztró üzletág vezető, Böllér – Ker Kft.
Akár most vágsz bele a Google hirdetésekbe, akár a meglévő kampányaid hatékonyságát szeretnéd növelni, szakértő csapatunkra számíthatsz hirdetéskezelésben!