Facebook hirdetéskezelés

Bízd ránk a Facebook hirdetéskezelést, és vigyük közösen sikerre a vállalkozásodat!

Milyen célok esetén használhatod a Facebook hirdetéseket?

A Meta rendszerében több elérhető kampánytípusok több üzleti célnak is megfelelnek.

Facebook hirdetéskezelés webshopoknak

Miért érdemes Facebook hirdetéskezelésben gondolkodnod, ha online értékesítesz? 

  1. Széles elérés: A Meta hirdetési rendszere nem csak a Facebookot, de az Instagramot, Messengert is lefedi, ahol több millió új embert tudsz elérni.
  2. Célzott hirdetés: A Facebook hirdetések precíz célzással csak azoknak jelenítik meg a hirdetéseidet, akik relevánsak számodra, csökkentve ezzel a pazarlást a költségvetésben. 
  3. Mérhető eredmények: A kampányok teljesítménye könnyen nyomon követhető, így gyakorlatilag minden forintnak megvan az eredménye. 
  4. Rugalmasság: A hirdetéseket gyorsan lehet módosítani vagy leállítani, így nem vagy lekötve egy marketing aktivitásban. 
  5. MI támogatás: A gépi tanulás, a mesterséges intelligencia is nagy szerepet játszik manapság a Facebook hirdetéskezelésben, ennek az előnyeit is learathatod, ha itt hirdetsz. 

Eladáshoz készített formátumok: Online értékesítéshez készített konverziós vagy katalógus alapú kampányokkal minden új potenciális vásárlódnak az őt leginkább érdeklő terméket ajánlhatod. Minél több adatod van, annál testreszabottabb lesz a kampányod. A személyre szabott ajánlatok magasabb konverziós arányt jelentenek neked, általában olcsóbban.

Facebook hirdetéskezelés online jelenléthez

Nem minden közösségi média oldal célja az online értékesítés, de a márka építéséhez, a viszonteladói hálózat támogatásához vagy a közösségi aktivizálásához is szükség van Facebook hirdetéskezelésre. 

  1. Közösségépítés: Rajongótáborod, követőtáborod felépítésével hűséges közösséget tudsz magad köré gyűjteni, akik ügyfeleid, márkanagyköveteid is lehetnek. 
  2. Aktivizálás: Szeretnéd, hogy beszéljenek rólad, és ebben azért vágysz egy kis kontrollra. Érd el és mozgósítsd a megfelelő közönségeket aktivitás alaú hirdetésekkel és bejegyzéskiemelésekkel. 
  3. Adatbázisépítés: Szeretnél elérhetőséget az érdeklődőidhez? A Facebook segítségével megszerezheted. Akár egy feliratkoztató landing oldal vagy egy érdeklődőgyűjtő kampány segítségével is tudsz e-mail címeket gyűjteni hírlevelezéshez, e-mail automatizmusokhoz, CMS-hez vagy hirdetés célzáshoz. 
  4. Leadgyűjtés: Vagy inkább a sales csapatodnak akarsz releváns jelentkezőket szerezni? Érdeklődőszerző, konverziós Facebook hirdetéskezelés esetén a célunk a számodra értékes leadek behúzása. 

Toborzás: Ne feledjük el, hogy a Facebook álláshirdetésekre is alkalmas, employer brandinggel karöltve a Facebook hirdetéskezelés tárgya a toborzás is lehet.

Természetesen az egyes célok nem zárják ki egymást. Sőt! Akkor a legeredményesebb a Facebook hirdetéskezelés, ha figyelembe veszi a különböző kampány típusok egymást erősítő, egymást támogató hatását. Egy remarketing vagy konverziós kampány sokkal eredményesebb lehet forgalomterelés, vagy aktivizálás után, így jobb a hirdetéseket mixelni. 

 

A megfelelő kombináció kialakításához vedd igénybe konzultációnkat!

Eredményeink és tapasztalataink Facebook hirdetéskezeléssel

Az RG-STÚDIÓ már 25 éve van jelen a piacon, és ez alatt az idő alatt kiemelkedő szaktudást szereztünk a Meta kampányok területén.

Erős online jelenlét a nulláról Facebook hirdetéskezeléssel

Az online jelenlét soha nem önmagáért van, hanem inkább egy üzleti célunkat támogatja. 

Partnereinknek nem csak hirdetünk, de erős közösségi média bázist építünk, akiket mindig tud mozgósítani. 

Több sikersztorink is van 5000 követőt meghaladó közösségi média oldalak felépítésével, vagy bővítésével, ahol a rajongók alapozták meg a stabil ügyfélbázist.

Kiemelkedő megtérülési eredmények

Az online értékesítésben Facebook hirdetéskezeléssel kiemelkedő megtérülési eredményeket érhetünk el, ha a megfelelő kampányt, beállításokat, stratégiát használjuk. 

Egyes webshopos ügyfeleinknek akár 2-3%-os megtérülést is tudtunk teljesíteni, ami azt jelenti, hogy minden elköltött 2-3 forintból 100 Ft bevételt termelt nekik a Facebook hirdetéskezelésünk.

Már több mint 30 000 hirdetést kezeltünk

Az RG-STÚDIÓ 25 éves fennállása óta munkatársaink több tízezer kampányon gyűjtöttek tapasztalatot. Nincs olyan amit mi már ne láttunk volna. 

Ezeket a bevált módszereket, best practise-eket és kipróbált stratégiákat alkalmazzuk a te kampányaidon is, ha minket választasz Facebook hirdetéskezeléshez.

Miért ajánljuk a Meta platformját neked?

Remarketing, magas fokon

Ha csak egy megoldást kellene kiemlenünk a Meta palettájából, amit a legjobbra értékelünk, akkor az a dinamikus remarketing lenne. 

A jelenlegi marketing zajban a vásárlási döntések szinte sosem egy interakció alapján születnek, és a vásárlók tudatosabbak annál, hogy azonnal megvegyenek valamit amit megtalálnak. A mérlegelési szakaszban fontos, hogy újra és újra megszólítsuk őket, szem előtt legyünk, hogy végül minket válasszanak a kapott ajánlatok közül. 

A Facebook dinamikus remarketingje segítségével nem csak újra és újra megmutathatjuk a terméket, de ahhoz egyedi ajánlatot társítva meggyőzhetjük az ügyfelet.

Hogy megtaláld a vásárlóidat!

Egy jó termék, szolgáltatás vagy ajánlat, egy jó webshop alapfeltétele az online értékesítési sikernek, de ezek mit sem érnek, ha nem jutnak el a célközönségedhez. Facebook  hirdetésekkel – ha megfelelően választod ki a kampányokat akkor – precízen megszólíthatod a potenciális vásárlóidat a megfelelő ajánlattal.

Hogy fejlődni tudj!

A Facebook hirdetéskezelés lehetőséget teremt neked arra, hogy bővítsd a vállalkozásodat. A jobb megtérülés, nagyobb értékesítési teljesítmény megalapozza  neked a fejlődés financiális lehetőségét, míg a kiszervezett Facebook hirdetéskezelés az időt, amit nettóban arra fordíthatsz, hogy fejleszd a vállalkozásodat.

Hogy hatékonyabb legyél!

Mindig történik valami a Meta világában, az ember nem győzi kapkodni a fejét. Mindig követni az újdonságokat, trendeket és folyamatosan optimalizálni a kampányokat teljes embert és nagy odafigyelést kíván. Ha a Facebook hirdetéskezelést profikra bízod, akkor ennek a terhét leveszed a saját válladról, ráadásul még jobb hatékonysággal is tudod működtetni a marketingedet!

Miért bízd ránk a Facebook hirdetéskezelést?

Minősített szakértőink az online marketing szinte minden területén tanácsot adnak neked!

25 év tapasztalat és szaktudás

Több mint 30 000 hirdetés kampány tapasztalatával kezeljük a te Meta hirdetéseidet és támogatjuk az értékesítésed is!

Stratégiai gondolkodás

A Facebook hirdetéskezelés esetén sem hiszünk a dobozos megoldásokban. Az együttműködéseink közösen felépített stratégiára alapulnak.

Személyre szabott gondolkodás

Nincs két egyforma vállalkozás, nincs két egyforma kampánystruktúra. Szolgáltatásainkat mindig az üzleti céljaidhoz és a céged sajátosságaihoz igazítjuk.

Szoros együttműködés

Mi adjuk a negyed évszázados tapasztalatunkat a marketingben, te pedig a termékedet és szaktudásodat az iparágadban. A siker közös munka.

Kiváló ügyfélkapcsolat

Számíthatsz rá, hogy rendszeresen keresni fogunk eredményekkel, ötletekkel, javaslatokkal, kérdésekkel. A kommunikáció a Facebook hirdetéskezelési együttműködésekben is top prioritás nálunk!

Holisztikus marketing szemlélet

Nem hiszünk benne, hogy egy kampánnyal sikert érhetsz el, bármennyire profi annak a beállítása. A célunk mindig az, hogy addig fejlődj, hogy egy teljes marketing gépezeted legyen.

Komplex szolgáltatás portfólió

A Facebook hirdetéskezelésen túl tanácsadóként és megvalósítóként támogatunk az online marketing szinte minden területén.

Sikerorientált működés

A te sikered a mi sikerünk. 

Együttműködéseinkben mindig közösen meghatározzuk az elvárt eredményeket, hogy ez lebegjen célként előttünk.

Hogy zajlik velünk a Facebook hirdetéskezelés?

Felmérés és szerződéskötés

Átnézzük a tevékenységed és a felületeidet és közösen kiválasztjuk a hozzád leginkább illeszkedő kampánytípusokat és hirdetési formátumokat és kampánystruktúrát.

Projektindítás

Közösen meghatározzuk a Facebook hirdetéskezelés elvárt eredményét, prezentáljuk a stratégiát és a kampánytervet, bekérjük a hozzáféréseket és elindítjuk a közös munkát.

Egyszeri beállítások

Felállítjuk a Facebook hirdetéskezeléshez szükséges rendszereket, beállítjuk a konverzióméréshez és remarketinghez szükséges mérőkódokat, vagy ha ezek már rendelkezésre állnak, akkor ellenőrizzük, hogy minden az elvárt módon működik-e. Ha kell együttműködünk a fejlesztőddel, webszolgáltatóddal is, hogy patent legyen a mérés.

Marketing tanácsadás

Az online marketinged nagy eséllyel nem csak Facebook hirdetéskezelésből áll, vagy nem csak abból kellene állnia. Ha látunk bármilyen hiányosságot, az eredményességet akadályozó vagy kihasználatlanságot jelentő problémát, lehetőséget, akkor azt jelezni fogjuk neked. Legyen ez technikai jellegű beállítás a felületeiden, a termékoldalaid megjelenése vagy egy landing oldal, amire szerintünk szükséged van, hogy előkészíthesd, módosíthasd amit kell mielőtt indulunk.

Hirdetéskezelés

Elindítjuk a kampányokat, amelyeket hetente kétszer ellenőrzünk és folyamatosan optimalizálunk és finomhangolunk veled egyeztetve.

Riportálás

Írásban és egy havi egyeztetés keretében megbeszéljük az eredményeket és a következő havi terveket és javaslatokat.

Mire érdemes figyelned, ha Facebook hirdetéskezeléshez keresel partnert!

A piac ma már tele van szakértőkkel és tudásanyagokkal, amivel el lehet indulni a Facebook hirdetésekkel. De mi az amin tartsd rajta a szemed, hogy ne érjen csalódás?

Majd az AI megoldja mentalitás

A Meta hirdetések között több olyan is van, amelyeket látszólag egyszerű beállítani. Az automatizált és a mesterséges intelligenciát használó megoldások elég szimplának tűnnek, mert azt a látszatot keltik, hogy elég csak egy kattintással elindítanod és már működik is. 

Az AI kampányok valóban kevesebb manuális Facebook hirdetéskezelés munkát igényelnek, mint a hagyományos kampánytípusok, de azt nem biztos, hogy tudod, hogy mennyi technikai tudás kell magához a rendszernek a felállításához és gépi tanulás körülményeit megteremtő adatok előállításához. 

Sokan itt akadnak el, vagy indítanak úgy kampányokat, hogy nincsenek tisztában azzal, hogy hirdetéseik nem csak hogy alul fognak teljesíteni, de még lehet, hogy anyagi károkat is okoznak majd.

Szakértők, specializált szakemberek vannak-e?

Mondják, hogy minél több dolgot tanul az ember annál kevesebbet tud. Mi nem hiszünk abban, hogy minden szakértőnknek mindenhez értenie kell. 

Nem baj, ha a szakértő nem  ismeri minden zegét-zugát a Meta rendszerének, mert úgy gondoljuk, hogy ahhoz, hogy megfelelően elmélyedjen valaki a területén szakosodnia kell. 

Természetesen ez nem azt jelenti, hogy egy e-kereskedelemmel foglalkozó specialista ne tudna más kampánytípusokat kezelni, egyszerűen csak annyit, hogy a saját területén koncentráltabban tud tanulni és több gyakorlati tapasztalattal bír mint azok, akik mindennel is foglalkoznak.

Sztenderd megoldások, dobozos megoldások

Az egy méret mindenkinek jó szemlélet a Facebook hirdetéskezelésben sem  célravezető, még akkor sem, ha vannak olyan kampány típusok, amelyek a legtöbb webshopban vagy szolgáltatónak  működnek. 

A kampánystruktúrád felállítása nem lehet sablonos, mert te biztosan nem ugyanúgy működsz, ahogy a versenytársaid vagy a piac összes másik szereplője. Akkor miért lenne az online marketing ugyanolyan, mint az övék?

Az egyediség figyelembevétele egyrészt a kampányok kiválasztásában fontos, hogy ne futtass olyan hirdetést ami soha nem lesz elég eredményes. Másrészt pedig figyelembe kell venni a kampányok egymásra hatását is. Lehet, hogy egy Advantage+ egy hozzád hasonló webáruháznak elég, de neked kell még egy kis extra forgalomterelés, hogy a remarketing listák felfussanak.

Túl tud-e nézni a Facebook hirdetéseken?

A túlzott specializációnak is megvannak a maga hátrányai. 

Ha olyan marketingest választasz, aki csak a Facebook hirdetéskezelésben tud segíteni, akkor egy másik embert kell megbíznod a közösségi média marketinggel, keresőoptimalizálással, tartalommarketinggel. Ez felesleges erőforrás pazarlás. 

Keress inkább magadnak olyan partnert, aki mindezt tudja egyszerre biztosítani. 

A legjobb, ha ezt nem egy személyben, hanem csapatban nyújtja ezt, mert akkor megtaláltad a középutat a szakosodás és a szétmorzsolódás között.

Az optimalizálás hiánya

Nem egy, nem kettő olyan ügyfelünk volt, akiknek úgy vettük át a Facebook hirdetéskezelését, ahogy azt egyszer, akár évekkel ezelőtt beállították, és azóta nem nyúltak hozzájuk. 

Már csak az hatalmas hiba, hogy a régóta futó hirdetések nem veszik figyelembe a rendszer gyors, néha drasztikus változásait, de az optimalizálás hiánya miatt kihasználatlanul marad az online hirdetések egyik nagy előnye. Ez pedig az adatlapú elemzés mentén történő azonnali változtatás. 

Egy óriásplakátot nem tudsz a kampány közben módosítani, nem is tudnád mit változtass, mert nem méred az eredményeit. 

De egy online hirdetési kampány visszajelzéseit, konverzióit, ereményeit valós időben látod és erre azonnal tudsz reagálni a hirdetés finomhangolásával, megváltoztatásával vagy akár lecserélésével. 

Ha csak hagyjuk a hirdetéseket futni, akkor biztosan nem ismerjük a valós eredményeit.

Proaktív-e a marketingesed?

Mint az online minden területe, az online hirdetések világa is napról napra változik, arról nem is beszélve, hogy minél többet hirdetsz és minél több adatod van annál több információval rendelkezel a célközönségedről.

Sokszor a megszerzett adat világít rá arra, hogy valamit rosszul csinálunk, ezért az online világban nagyon gyorsan kell adaptálódni. 

Egy webáruház tulajdonostól, vagy egy ügyvezetőtől nem várható el, hogy lássa azokat az irányokat, amelyet egy marketinges tud kijelölni elemzések, piaci trendek, tapasztalatok alapján, ezért fontos, hogy vállalkozásod vezetőjeként ne neked kelljen utasítani a marketingesed, hanem ő jöjjön ötletekkel. 

Így lesz a Facebook hirdetéskezelés több operatív munkánál.

Mi a fenti értékrendek alapján dolgozunk. Ha szimpatikus neked a gondolkodásunk, akkor üljünk le, és beszéljünk a marketingedről!

Mit tartalmaz a Facebook hirdetéskezelés együttműködés?

Hirdetési kreatívok elkészítése 

A szövegírás a mi dolgunk, illetve a hirdetési képek elkészítése, feliratozása is a kapott fotók, videók alapján. 

Hirdetési beállítások

A hirdetési rendszerekben minden szükséges beállítást elvégzünk – konverziómérés, remarketing listaépítés, összekötések. Az együttműködés ideje alatt ezeknek a kiegészítő, támogató rendszereknek a felügyelete és a Facebook hirdetéskezeléshez kapcsolódó karbantartása is a mi feladatunk.

Hirdetési kampányok indítása és kezelése

A hirdetési fiókodat az együttműködés ideje alatt mi kezeljük, optimalizálunk, rendszeresen karbantartjuk és frissítjük a kampányokat a nagyobb eredményességért.

Riportálás

Havonta kimutatást kapsz a Facebook hirdetéskezelés eredményességéről, amelyet egy egyeztetés keretében prezentálunk a javaslatokkal együtt.

Tanácsadás, javaslattétel

Amíg együtt dolgozunk számíthatsz a javaslatainkra nem csak a Meta, de az online marketing más területein is. Holisztikusan gondolkodunk a marketingről, ha látunk hibát, lehetőséget vagy fejlődési opciót más tevékenységeidben amik hatással lehetnek a közös munkára vagy az eredményességedre, akkor szólni fogunk!

Milyen kampányokat menedzselünk a Facebook hirdetéskezelés keretében?

Neked melyikre van szükséged?

adventage+ hirdetések

A Meta mesterséges intelligenciával támogatott kampánya új vásárlókat tud neked becsatornázni. A célzást a gépi tanulás irányítja, de a Facebook hirdetéskezelés elmaradhatatlan része itt is a megfelelő stratégia és kreatív. 

Elsősorban webáruházaknak ajánljuk, mivel értékesítési fókuszú kampány.

Remarketing és dinamikus remarketing hirdetések

A megfelelő mérőkóddal felszerelt oldalaknál a remarketinggel fokozhatjuk a személyre szabottság élményét az érdeklődőinknél. 

Minél testreszabottabb az ajánlatunk annál nagyobb az esély a konverzióra vagy a befogadásra. 

A remarketing minden típusú üzleti célnál alapvető, legyen webshopod vagy akarj csak márkát építeni, akkor is használnod kell.

Forgalom tipusú hirdetések

A forgalomterelés az egyik olyan alapkampányunk, ami önmagában is célt teljesíthet, de a konverziós, értékesítési kampányainkat is támogatja azzal, hogy megfelelő, releváns forgalmat terel a webfelületeinkre, ahol fel tudjuk őket venni remarketing listára. 

A legtöbb Facebook hirdetéskezelési együttműködésünk tartalmazza.

márkaépítő, elérés típusú hirdetések

Amikor a Facebook hirdetéskezelés célja az, hogy minél több embert szólítsunk meg, márkánkat feltegyük a térképre, a célcsoportunk befogadjon egy információt akkor elérés típusú kampányokban gondolkodunk. 

A márkaépítés célú kampányok legfőbb mutatószáma, hogy mennyien tudnak visszaemlékezni az üzenetünkre. 

Ezt a kampánytípust általában gyártó cégeknek, nem közvetlen értékesítési folytató vállalkozásoknak ajánljuk szemléletformálásra, tájékoztatásra, elérésre.

Aktivitás alapú hirdetések

A közösségünk felépítéséhez és fenntartásához a célcsoportunkat a Facebookon belül, és még konkrétabban a saját Facebook oldalunk környékén kell tartanunk. 

Az aktivitás típusú hirdetések célja, hogy minél többször lépjenek a Meta rendszerén belül interakcióba velünk és maradjanak a rendszeres követőink, tartalom megtekintők. 

Az aktivitás fenntartása élénken tartja a célközönségünket, akik könnyen mozgósíthatóak egy értékesítési kampány esetén is.

Érdeklődőgyűjtő hirdetések

A Facebook hirdetéskezelés akkor is tudja támogatni az online marketinget, ha a konkrét értékesítés nem ezen a csatornán keresztül történik. 

A beépített űrlap megoldáson keresztül gyűjthetünk hírlevél feliratkozókat és a releváns érdeklődőket a sales csapatnak akkor is, ha nincs landing oldalunk. 

Az adatbázisépítés is egy olyan mérföldkő, amely szinte minden üzleti cél esetében hozzá tud járulni a végső üzleti cél teljesüléséhez.

Melyik a nekem való Facebook hirdetés?

Hogyan tudod eldönteni, hogy melyik hirdetéseket és melyik kampánytípusokat használd, és melyikkel felesleges foglalkoznod. 

Ha Facebook hirdetéskezelésről van szó, akkor nem érdemes trendekre, másoknál már bevált módszerek bízni magad. Az, hogy neked melyik fog a legjobban működni attól függ, hogy milyen az értékesítési modelled, mit árulsz és hol, valamint, hogy ki a célközönséged. 

Látszólag egymásra hasonlító webáruházak és cégek más-más stratégiával lehetnek sikeresek, így a kampányaid és az azokat támogató felületek összetételének kialakításában és beállításában jó szakemberre bíznod magad. Ha így teszel elkerülheted a felesleges pénzégetést, és a lehető legoptimálisabban oszthatod el a pénzedet és erőforrásaidat olyan eszközökre, amik működnek. 

A mi együttműködéseink mindig felméréssel kezdődnek, hogy megbizonyosodjunk róla, hogy mi az a Facebook hirdetéskezelési megoldás, vagy azt támogató beállítás, ami neked a leghatékonyabban és legkisebb költség mellett hozza az üzleti eredményeket, tartósan.

Többet szeretnél tudni eredményeinkről a Facebook hirdetéskezelés területén?

Olvasd blogunkat!

Instagram hirdetés A-tól Z-ig

Instagram hirdetés A-tól Z-ig

Az Instagram a világ egyik legnépszerűbb közösségi média felülete, amely ideális lehetőséget nyújt a vállalkozásoknak, hogy üzenetüket eljuttassák a célközönségüknek. Ha ezt a cikket olvasod, akkor valószínűleg te is elgondolkoztál azon, hogy hirdetéseket futtass az...

Facebook hirdetés alapok: Hogyan hozhatsz létre sikeres kampányt?

Facebook hirdetés alapok: Hogyan hozhatsz létre sikeres kampányt?

A Facebook mára már a világ egyik legnépszerűbb hirdetési platformjává vált. Magyarországon naponta több millióan nézegetik a Facebook-ot, ezért a Facebook hirdetések a vállalkozások egyik legkedveltebb és legelterjedtebb online eszközévé vált, természetesen a Google...

A Facebook innentől nem kivételez

A Facebook innentől nem kivételez

Na nem a diszkrimináció-ellenes politikájából enged, hanem a legutolsó módosításával a részletes célzást korlátozza, hogy nagyobb teret engedjen a mesterséges intelligenciával támogatott kampányoknak.   A változás lényege, hogy júliustól mi már nem alkalmazhatunk...

A Facebook hirdetéskezelés együttműködéseinkről mondták

Olvasd el partnereink véleményét, akikkel már együtt dolgoztunk sikeres projekteken!

„Autodidakta módon, magam kezdtem el a cégem online marketingjét. IWIW-vel kezdtem 2007-ben, aztán néhány év után rájöttem, hogy muszáj a Facebookon is kampányolnom. Akármennyire is sajnáltam rá a pénzt, úgy döntöttem az RG Stúdióra bízom cégem kampányát. Azonnal kiderült, hogy fele annyi kampányköltséggel 5-ször hatékonyabbak, mint én. 10 éve dolgozik nekem az RG Stúdió és csak ajánlani tudom. Bármikor elérhetőek, folyamatosan törekszenek arra, hogy megértsék a szolgáltatásom küldetését, logikáját, nagyon jó ötletekkel állnak elő, kezdeményezőek, egyszóval úgy érzem, hogy a cégem nem csak az enyém, hanem az övék is.

Hihetetlen, hogy 10 év után is ugyanazon megbízhatóság mellett folyamatos fejlődést képesek produkálni! Nincs túlvállalás, azonnal elérhetőek, ha nagy ritkán mégsem, akkor is se perc alatt visszahívnak. Teljesen átlátható mire, mennyi pénzt költöttek és miért. A pontos elszámolásnak köszönhetően soha nincs az az érzésem, hogy nem lehetett volna most ezt kicsit olcsóbban? Tudom, hogy nem. Az RG Stúdió vezetőjétől, Erős Gábortól nemrég kaptam ajándékba egy üveg kajszibarack pálinkát. Mondta Gábor, hogy ő főzte. Mivel Kecskemét mellett lakom, erős kétségeim voltak, hogy mit produkálhatott Gábor pécsi létérre. Nos, amikor belekortyoltam, nem akartam elhinni, de életem eddigi legjobb kajszibarack pálinkájával ölelkeztek ízlelőbimbóim! Nekem ez a pálinka szimbolizálja Gábor, Schmidt Zsuzsi, Szandra, Lívia, szóval az RG Stúdió munkáját. Köszönöm a pálinkát és köszönöm az eddig nagyszerű munkátokat!”

Barta József – Magister Universitas

Akár most vágsz bele a Facebook hirdetésekbe, akár a meglévő kampányaid hatékonyságát szeretnéd növelni, szakértő csapatunkra számíthatsz hirdetéskezelésben!