TikTok hirdetések

Szólítsd meg a célközönségedet szórakoztatóan, hatékonyan TikTok hirdetések segítségével!

Milyen célok esetén ajánljuk neked a TikTok hirdetéseket?

A TikTokot sokan üzleti szempontból alábecsülik, azt gondolják, hogy túlságosan komolytalan. Igaz, hogy nem mindenkinek való, de ismerünk nagyon sikeres kampányokat nem csak divat és szépségápolás, hobbi területen, hanem különféle portfóliójú webáruházaknak, offline üzleteknek márkaépítése és szakmai szórakoztatáson keresztül szolgáltatóknak, gyártóknak leadszerzésre is hasznos felület. 

Emellett a platform nagyon gyorsan és intenzíven fejleszti a TikTok hirdetések területét, és folyamatosan új kampány megoldásokat vezet be a konverziók érdekében.

TikTok hirdetések webáruház értékesítés támogatásra

A platform a Meta hirdetésekhez hasonlóan komoly mérési és célzási rendszerrel rendelkezik, így a termékfókuszú hirdetéseink azok között a szórakoztató videók között jelennek meg, amelyeket a közönség kedvel.

Katalógus alapú, dinamikus remarketing alapú TikTok hirdetések is elérhetőek, a főleg tartalom és tartalomkészítő alapú érdeklődési célzások mellett. Ugyanúgy, ahogy a többi hirdetési rendszer esetében a TikToknak is megvan a maga mérőkódja és elemzése, így adatalapú hirdetéskkel többlépéses hirdetési stratégiában is gondolkodhatunk, akár Meta és Google kampányok kiegészítéseként is. 

A TikTok kifejezetten jó abban, hogy a hírfolyamát az algoritmus segítségével a felhasználói igényekhez igazítsa, és ebbe a válogatott tartalomfolyamba tudjuk elhelyezni mi is a TikTok hirdetésünket. További előny, hogy a termék hirdetéseinket az organikus formátumhoz hasonló videókon is el tudjuk helyezni, így gyakorlatilag belesimulnak a szórakoztató tartalmakba. 

Bár a TikTok hirdetésekhez nem feltétlenül kell forgatni, maguk a kampányok élőszereplős tartalmak nélkül is indíthatóak jó eredménnyel. Mégis inkább azoknak a webshopoknak ajánljuk őket, akik nem riadnak vissza attól, hogy esetenként készítsenek (saját maguk, vagy akár a mi segítségünkkel és szereplésünkkel) a hirdetéseket támogató videókat.

TikTok hirdetések elérésre, szakmai közösségépítésre és szakmai szórakoztatásra

Noha a konverziós célok elérésében is izmosak a TikTok hirdetések, az egyik legnagyobb erősségük mégis az elérés útján történő szemléletformálás. A platform folyamatosan átalakulóban van, hogy támogassa a forgalomterelés és az online értékesítés támogatást, de a célközönségünk megszólításában és érték, márkaüzenet és infromációátadásban ár-értékarányban és hatékonyságban is verhetetlen. 

Ha valamilyen üzenetet át akarsz adni a célközönségednek, akkor azt a legköltséghatékonyabban és legeredményesebben a TikTok hirdetések által teheted meg. Mind a formátum, mind a megtekintésre, befogadásra optimalizált platform ezt támogatja. 

Milyen célokat fogsz tudni elérni vele?

  1. Közösségépítés: Rajongótáborod, követőtáborod felépítésével hűséges közösséget tudsz magad köré gyűjteni, akik ügyfeleid, márkanagyköveteid is lehetnek. 
  2. Elérés, videómegtekintés: Feladatod van azzal, hogy kommunikáld a márkaértékeidet, szolgáltatásod részleteit vagy kérdéseket válaszolj meg és kétségeket oszlass el, illetve építsd a személyes hitelességedet? Mondd el videóban és érd el a megfelelő embereket TikTok hirdetések segítségével. 
  3. Edukálás, szemléletformálás: A TikTok nagyon is alkalmas a micro-learningre, vagyis arra a morzsa méretű tanulásra, amelyet még a görgetés mellett is képes befogadni az ember. Oktasd, képezd a célközönséget, és faragj belőlük ideális vásárlót mini leckékkel. 

Relevancia, aktualitás: Tudod követni a trendeket amelyeket meg lehet lovagolni? Mi képben vagyunk! A TikTok hirdetések segítségével releváns lehetsz és kihasználhatod a trendek verte hullámokat.

A TikTok hirdetések általában nem tudják egymagukban elvinni a teljes online jelenlétedet, mivel főleg a tanulás iránt érdeklődő, szórakozni vágyó célközönséget tudunk vele megszólítani, akinek a görgetés mellé becsempészhetünk értékes tartalmakat. A tudatosabb, kereső típusú közönséghez más platformokat is be kell vetned. 

 

A számodra megfelelő hirdetési stratégia kialakításához, a legjobb kombináció kialakításához vedd igénybe konzultációnkat!

Eredményeink és tapasztalataink TikTok hirdetésekben

Az RG-STÚDIÓ már 25 éve van jelen a piacon, és ez alatt az idő alatt kiemelkedő szaktudást szereztünk hirdetéskezelésben.

TikTok közösségépítés különböző iparágakban

A Tiktok együttműködéseink többsége kommunikációt is magába foglal, de enélkül is futtathatóak Tiktok hirdetések. 

Jó vásárlóbázist jelentő aktív közösséget építettünk fel és kezelünk ügyfeleinknek többek között az alábbi területeken: 

– társasjátékokkal foglalkozó webáruház,

– tanfolyam és képzési szolgáltató,

– lakberendezési webáruház.

Már több mint 30 000 hirdetést kezeltünk

Az RG-STÚDIÓ 25 éves fennállása óta munkatársaink több tízezer kampányon gyűjtöttek tapasztalatot. Nincs olyan amit mi már ne láttunk volna. 

Ezeket a bevált módszereket, best practise-eket és kipróbált stratégiákat alkalmazzuk a te kampányaidon is, ha minket választasz TikTok hirdetésekhez.

Miért bízd ránk a TikTok hirdetéseidet?

Minősített szakértőink az online marketing szinte minden területén tanácsot adnak neked!

25 év tapasztalat és szaktudás

Több mint 30 000 hirdetés kampány tapasztalatával kezeljük a te TikTok hirdetéseidet is. Építjük az online jelenléted, támogatjuk üzleti céljaid!

Stratégiai gondolkodás

Tiktok hirdetések esetén sem hiszünk a dobozos megoldásokban. Az együttműködéseink közösen felépített stratégiára alapulnak.

Személyre szabott gondolkodás

Nincs két egyforma vállalkozás, nincs két egyforma kampánystruktúra. Szolgáltatásainkat mindig az üzleti céljaidhoz és a céged sajátosságaihoz igazítjuk.

Szoros együttműködés

Mi adjuk a negyed évszázados tapasztalatunkat a marketingben, te pedig a termékedet és szaktudásodat az iparágadban. A siker közös munka.

Kiváló ügyfélkapcsolat

Számíthatsz rá, hogy rendszeresen keresni fogunk eredményekkel, ötletekkel, javaslatokkal, kérdésekkel. A kommunikáció az TikTok hirdetési együttműködésekben is top prioritás nálunk!

Holisztikus marketing szemlélet

Nem hiszünk benne, hogy egy kampánnyal sikert érhetsz el, bármennyire profi annak a beállítása. A célunk mindig az, hogy addig fejlődj, hogy egy teljes marketing gépezeted legyen.

Komplex szolgáltatás portfólió

Az TikTok hirdetéseken túl tanácsadóként és megvalósítóként támogatunk az online marketing szinte minden területén.

Sikerorientált működés

A te sikered a mi sikerünk. 

Együttműködéseinkben mindig közösen meghatározzuk az elvárt eredményeket, hogy ez lebegjen célként előttünk.

Hogy zajlik velünk a TikTok hirdetés?

Felmérés és szerződéskötés

Átnézzük a tevékenységed és a felületeidet és közösen kiválasztjuk a hozzád leginkább illeszkedő kampánytípusokat és hirdetési formátumokat és kampánystruktúrát.

Projektindítás

Közösen meghatározzuk a Tiktok hirdetések elvárt eredményét, prezentáljuk a stratégiát és a kampánytervet, bekérjük a hozzáféréseket és elindítjuk a közös munkát.

Egyszeri beállítások

Felállítjuk az TikTok hirdetésekhez szükséges rendszereket, beállítjuk a konverzióméréshez és remarketinghez szükséges mérőkódokat, vagy ha ezek már rendelkezésre állnak, akkor ellenőrizzük, hogy minden az elvárt módon működik-e. Ha kell együttműködünk a fejlesztőddel, webszolgáltatóddal is, hogy patent legyen a mérés.

Marketing tanácsadás

Az online marketinged nagy eséllyel nem csak TikTok hirdetésekbőll áll, vagy nem csak abból kellene állnia. Ha látunk bármilyen hiányosságot, az eredményességet akadályozó vagy kihasználatlanságot jelentő problémát, lehetőséget, akkor azt jelezni fogjuk neked. Legyen ez technikai jellegű beállítás a felületeiden, a termékoldalaid megjelenése vagy egy landing oldal, amire szerintünk szükséged van, hogy előkészíthesd, módosíthasd amit kell mielőtt indulunk.

TikTok hirdetéskezelés

Elindítjuk a kampányokat, amelyeket hetente kétszer ellenőrzünk és folyamatosan optimalizálunk és finomhangolunk veled egyeztetve.

Riportálás

Írásban és egy havi egyeztetés keretében megbeszéljük az eredményeket és a következő havi terveket és javaslatokat.

Mire érdemes figyelned, ha TikTok hirdetésekhez keresel partnert!

Mi az amin rajta kell tartanod a szemed, hogy ne érjen csalódás?

Majd az AI megoldja mentalitás

A TikTok hirdetések között is van olyan amit  látszólag egyszerű beállítani. Az automatizált és a mesterséges intelligenciát használó megoldások elég szimplának tűnnek, mert azt a látszatot keltik, hogy elég csak egy kattintással elindítanod és már működik is. 

Az AI kampányok valóban kevesebb manuális munkát igényelnek, mint a hagyományos kampánytípusok, de azt nem biztos, hogy tudod, hogy mennyi technikai tudás kell magához a rendszernek a felállításához és gépi tanulás körülményeit megteremtő adatok előállításához. 

Sokan itt akadnak el, vagy indítanak úgy kampányokat, hogy nincsenek tisztában azzal, hogy hirdetéseik nem csak hogy alul fognak teljesíteni, de még lehet, hogy anyagi károkat is okoznak majd.

Szakértők, specializált szakemberek vannak-e?

Mondják, hogy minél több dolgot tanul az ember annál kevesebbet tud. Mi nem hiszünk abban, hogy minden szakértőnknek mindenhez értenie kell. 

Nem baj, ha a szakértő nem  ismeri minden zegét-zugát a Meta rendszerének, mert úgy gondoljuk, hogy ahhoz, hogy megfelelően elmélyedjen valaki a területén szakosodnia kell. 

Természetesen ez nem azt jelenti, hogy az TikTok hirdetésekkel foglalkozó specialista ne tudna más kampánytípusokat kezelni, egyszerűen csak annyit, hogy a saját területén koncentráltabban tud tanulni és több gyakorlati tapasztalattal bír mint azok, akik mindennel is foglalkoznak.

Sztenderd megoldások, dobozos megoldások

Az egy méret mindenkinek jó szemlélet az TikTok hirdetések esetében sem  célravezető, még akkor sem, ha vannak olyan kampány típusok, amelyek a legtöbb webshopban vagy szolgáltatónak  működnek. 

A kampánystruktúrád felállítása nem lehet sablonos, mert te biztosan nem ugyanúgy működsz, ahogy a versenytársaid vagy a piac összes másik szereplője. Akkor miért lenne az online marketing ugyanolyan, mint az övék?

Az egyediség figyelembevétele a kampányok kiválasztásában kritikus, hogy ne futtass olyan hirdetést ami soha nem lesz elég eredményes.

Túl tud-e nézni a TikTok hirdetéseken?

A túlzott specializációnak is megvannak a maga hátrányai. 

Ha olyan marketingest választasz, aki csak a TikTok hirdetésekben tud segíteni, akkor egy másik embert kell megbíznod a közösségi média marketinggel, keresőoptimalizálással, tartalommarketinggel. Ez felesleges erőforrás pazarlás. 

Keress inkább magadnak olyan partnert, aki mindezt tudja egyszerre biztosítani. 

A legjobb, ha ezt nem egy személyben, hanem csapatban nyújtja ezt, mert akkor megtaláltad a középutat a szakosodás és a szétmorzsolódás között.

Az optimalizálás hiánya

Nem egy, nem kettő olyan ügyfelünk volt, akiknek úgy vettük át a hirdetéskezelését, ahogy azt egyszer, akár évekkel ezelőtt beállították, és azóta nem nyúltak hozzájuk. 

Már csak az hatalmas hiba, hogy a régóta futó hirdetések nem veszik figyelembe a rendszer gyors, néha drasztikus változásait, de az optimalizálás hiánya miatt kihasználatlanul marad az online hirdetések egyik nagy előnye. Ez pedig az adatlapú elemzés mentén történő azonnali változtatás. 

Egy óriásplakátot nem tudsz a kampány közben módosítani, nem is tudnád mit változtass, mert nem méred az eredményeit. 

De egy online hirdetési kampány visszajelzéseit, konverzióit, ereményeit valós időben látod és erre azonnal tudsz reagálni a hirdetés finomhangolásával, megváltoztatásával vagy akár lecserélésével.

Proaktív-e a marketingesed?

Mint az online minden területe, az online hirdetések világa is napról napra változik, arról nem is beszélve, hogy minél többet hirdetsz és minél több adatod van annál több információval rendelkezel a célközönségedről.

Sokszor a megszerzett adat világít rá arra, hogy valamit rosszul csinálunk, ezért az online világban nagyon gyorsan kell adaptálódni. 

Egy márka tulajdonostól, vagy egy ügyvezetőtől nem várható el, hogy lássa azokat az irányokat, amelyet egy marketinges tud kijelölni elemzések, piaci trendek, tapasztalatok alapján, ezért fontos, hogy vállalkozásod vezetőjeként ne neked kelljen utasítani a marketingesed, hanem ő jöjjön ötletekkel.

Mi a fenti értékrendek alapján dolgozunk. Ha szimpatikus neked a gondolkodásunk, akkor üljünk le, és beszéljünk a TikTok hirdetésekről, vagy inkább a teljes marketingedről!

Mit tartalmaz a TikTok hirdetés együttműködés?

Hirdetési kreatívok elkészítése 

A szövegírás a mi dolgunk, illetve a hirdetési kreatívok elkészítése, feliratozása is a kapott fotók, videók alapján. Ha gondolod a videók forgatásában, elkészítésében is tudunk segíteni.

Hirdetési beállítások

A hirdetési rendszerekben minden szükséges beállítást elvégzünk – konverziómérés, remarketing listaépítés, összekötések. Az együttműködés ideje alatt ezeknek a kiegészítő, támogató rendszereknek a felügyelete és a TikTok hirdetésekhez kapcsolódó karbantartása is a mi feladatunk.

TikTok hirdetési kampányok indítása és kezelése

A hirdetési fiókodat az együttműködés ideje alatt mi kezeljük, optimalizálunk, rendszeresen karbantartjuk és frissítjük a kampányokat a nagyobb eredményességért. 

Riportálás

Havonta kimutatást kapsz a TikTok hirdetések eredményességéről, amelyet egy egyeztetés keretében prezentálunk a javaslatokkal együtt.

Tanácsadás, javaslattétel

Amíg együtt dolgozunk számíthatsz a javaslatainkra nem csak a TikTok, de az online marketing más területein is. Holisztikusan gondolkodunk a marketingről, ha látunk hibát, lehetőséget vagy fejlődési opciót más tevékenységeidben amik hatással lehetnek a közös munkára vagy az eredményességedre, akkor szólni fogunk!

Többet szeretnél tudni eredményeinkről a TikTok hirdetés területén?

Olvasd blogunkat!

Kreativitás vs. automatizmusok

Kreativitás vs. automatizmusok

A robotok elveszik a munkánkat? Ahogy egyre többet hallani marketing automatizmusokról, robotokról felmerül a kérdés, hogy mi lesz a kreativitás szerepe a marketingben a jövőben? Mi azt mondjuk, hogy ugyanúgy kulcsszerepe lesz, mint most. Félreértés ne essék, mi...

A TikTok hirdetéseket is tartalmazó együttműködéseinkről mondták

Olvasd el partnereink véleményét, akikkel már együtt dolgoztunk sikeres projekteken!

„Az RG-STÚDIÓ-val már több mint 5 éve dolgozunk együtt. Híresen szkeptikus beállítottságú vezető lévén, különösen együttműködésünk kezdetén formabontó probléma-megközelítésükkel kapcsolatban bizalmatlan voltam, de az idő őket igazolta; újító javaslataikat megvitatva rendre előnybe kerültünk versenytársainkkal szemben. Ráadásul ahogy az évek során még jobban megismertek minket, egyre mélyebb, az online világban immár stratégiailag is lényeges tanácsokkal, impulzusokkal is elláttak bennünket.

Meggyőződésem, hogy minél tovább dolgozunk együtt velük, annál összetettebb és mélyrehatóbb megoldásjavaslatokra számíthatunk tőlük, tekintve, hogy az online szegmens robbanásszerűen növekszik, változik. Az RG-STÚDIÓ-tól kapott szakmai támogatás így még ígéretesebbé teszi az EGLO márka jövőjét.

Nagyon sokat lendítettek az ismertségünkön, segítettek a webáruházunk www.egloshop.hu elindításában, sokat csiszoltak a márka „láthatóságán”, egyszóval meggyőztek. Proaktív, profi, ár-értékarányos, korrekt partner az RG-STÚDIÓ. Van stílusuk, mint egy EGLO lámpának.”

Törgyekes Ferenc – Ügyvezető, EGLO Lux Kft.

Akár most vágsz bele a TikTok hirdetésekbe, akár a meglévő kampányaid hatékonyságát szeretnéd növelni, szakértő csapatunkra számíthatsz hirdetéskezelésben!