Tudástár

Szeretnéd kideríteni mennyire hatékony a marketinged? Teszteld le ingyenesen letölthető anyagaink, és ellenörző kérdőíveink segítségével.

Milyen kérdéseket tudsz megvizsgálni ingyenes anyagaink segítségével?

Mennyire rád szabott a webshop marketinged?

A leghatékonyabb marketing a testhezálló marketing, mert az azt jelenti, hogy a legoptimálisabban használod ki a lehetőségeidet és kimaxolod azokat az eszközöket, amik az értékesítésed segítik.

Ezzel szemben a sablonos, uniformizált megoldások néha nemhogy nem eredményesek, de égetik a pénzed és biztosan gátat vetnek a fejlődésednek.

Megfelelően vannak beállítva a méréseid?

A mérőkódok jelentik az online marketing folyamataink alapkövét: miattuk áramlik az adat, a használatukkal tudjuk beszerezni az információkat a vásárlókról, a vásárlásokról és férhetünk hozzá olyan hirdetési megoldásokhoz, amelyek mesterséges intelligencia által történő adatelemzéssel maximalizáljak az értékesítési teljesítményünket.

Válassz webáruház típust helyesen!

Ha csak most akarsz belekezdeni az online értékesítésben, esetleg csalódtál a korábbi webáruházadban és egy új megoldást keresel, akkor ez neked szól.

Ebben az útmutatóban összehasonlítjuk neked a 3 legnépszerűbb webshop típus előnyeit és hátrányait, hogy eldönthesd, hogy melyik lesz az amelyik a leginkább szolgálja az üzleti céljaidat hosszú távon és a legköltséghatékonyabban és eredményesebben tud működni neked.

Te is égeted a saját pénzed, mint a hazai webshopok fele?

Van egy mondás a marketingben, ami úgy szól, hogy „A marketingre elköltött pénz fele kidobott pénz, csak nem tudjuk, hogy melyik fele.” A szomorú, hogy ez egy 19. századi közgazdásztól ered (valószínűleg), tehát ma, a mérések és adatok korában már nem kellene, hogy igaz legyen.