Webshop marketing

Segítünk megtervezni és megvalósítani webshop marketing kampányaidat!

Mit jelent a webshop marketing?

A webshop marketing gyakorlatilag a webáruházat értékesítésének támogatását jelenti online marketing eszközök segítségével,  vagyis a célja hogy minél több online vásárlót szerezz magadnak.  A webshop marketing így egy komplex tevékenység amely számos eszközt, csatornát és online marketing megoldást foglal magába kezdve a webáruházad felépítésétől és konverzióra való optimalizálásától, a tartalommarketingen át a PPC hirdetésekig.

Nálunk a webshop marketing nem csak hirdetések menedzseléséből áll, hanem arra törekszünk hogy megtervezzük a webshop marketing stratégiádat, felkészítsük a webáruházadat a vásárlók fogadására és kiszolgálására,  valamint tartalommarketingel  edukáljuk és vezessük az érdeklődőidet, amíg ügyfelekké nem válnak.

Eredményeink webshop marketing területén

Mi az RG-STÚDIÓ-nál 24 éve foglalkozunk online marketinggel és ezen belül hosszú évek óta fókusz területünk a webshop marketing. A 14 fős szakértői csapatunk jelenleg 40 webáruház értékesítés támogatásáért felel. Csapatunkban mindenki egy adott terület specialistája, legyen szó hirdetésmenedzsmentről, kommunikációról, hírlevelezésről, vagy SEO-ról. Ennek köszönhetően a legtöbb partnerünknek a webshop marketingen felül teljes körű szolgáltatást nyújtunk az online marketing területén.

Év tapasztalat

Fős csapat

Projekt

Hirdetés

Ismered a magyar webáruházak felkészültségét? Esetleg magadra ismersz benne?

Akkor neked webshop marketing stratégiára és egy felkészült technikai és szakmai tudással rendelkező csapatra van szükséged, hogy helyrerakd az online értékesítésed!

Az elmúlt időszakban közel 3000 hazai webáruház technikai felkészültségét és online marketing módszereit elemeztük, így megfigyelhettük azokat a jellemző jó gyakorlatokat és hibákat, hiányosságokat is, amik jellemzik őket.

Ezzel, és a több évtizedes hirdetési kampányok menedzseléséből szerzett tapasztalatokkal a hátunk mögött az a küldetésünk, hogy bemutassuk a webshop tulajdonosok számára, hogy milyen potenciál van még a webáruházukban!

A tapasztalatunk, hogy az ebből született együttműködéseinkben mérhető módon megmutatkozik, hogy ezeknek a precíz beállításoknak és kampánystruktúrának köszönhetően mekkora extra bevételt realizáltunk a webáruház számára, továbbá mennyi és milyen értékű vásárlások érkeztek az egyes hirdetési rendszerekből. Nézd meg, hogy a különböző iparágakban tevékenykedő partnereinknek mi a véleményük a közös munkáról és milyen eredményeket értünk el a fenti megoldásokkal.

Olvasd el te is a hazai webshop marketing felkészültségéről szóló tanulmányunkat!  

Milyen tevékenységből épül fel a webshop marketing?

Ezekben mind tudunk támogatni téged!

Stratégia webshop marketinghez

Nincs webshop marketing sem stratégia nélkül.  Ugyan a webáruház értékesítést támogatás elég egyértelmű, 

hiszen megvannak hozzá a jól kialakult eszközök megoldások és best practice-ek, mégis látjuk és hiszünk benne hogy minden egyes webáruház más és más stratégia mentén működik a legoptimálisabban, mert a webshop marketing eszköztárat hozzá kell igazítani a vállalkozás sajátosságaihoz, a termékportfólióhoz és a célközönség vásárlási szokásaihoz.  Ezeknek a kombinációja pedig egy teljesen egyedi stratégiát kíván minden esetben.

Webáruház optimalizálás webshop marketinghez

A webshop marketing egyik legalapvetőbb eszköze maga a webáruház.  Ha webáruház nincs megfelelően konverzióra optimalizálva, nem felel meg az online marketing alapelveinek és nem igazodik a webshop marketing során alkalmazott kampányokhoz, módszerekhez és eszközökhöz, akkor a webshop marketing tevékenységünk nem lehet eredményes. 

Mi ezért a webshop marketing együttműködéseink során nem állunk meg a hirdetésmenedzsmentnél, hanem javaslatot a teszünk a webáruház konverzióra optimalizálására is tartalmi és technikai értelemben.

Keresőoptimalizálás webshop marketinghez

Ha növelni akarod a webáruházad forgalmát organikusan, releváns felhasználókkal, akkor a webshop marketinged része lesz a keresőoptimalizálás is. 

SEO optimalizálást javaslunk online értékesítés támogatására is és persze általános forgalomtereléshez, a megtalálhatóság javítására, de a jól kialakított SEO stratégia a Google Ads hirdetési kampányok eredményességére is hatással van, növelve a konvertálás esélyét. 

A keresőoptimalizálás részben elemzés, amelyik a webáruház konverzióra optimalizálásának a része,  ugyanakkor rendszeres tevékenységként bővíthetjük vele a webáruházunkat,  és újabb és újabb kulcsszavakra leszünk megtalálhatóak általa, illetve javul a pozíciónk a meglévő keresési kifejezések esetében.

Facebook hirdetésmenedzsment webshop marketinghez

Miért érdemes Facebook hirdetéskezelésben gondolkodnod, ha online értékesítesz? 

  1. Célzott hirdetés: A Facebook hirdetések precíz célzással csak azoknak jelenítik meg a hirdetéseidet, akik relevánsak számodra, csökkentve ezzel a pazarlást a költségvetésben. 
  2. MI támogatás: A gépi tanulás, a mesterséges intelligencia is nagy szerepet játszik manapság a Facebook hirdetéskezelésben, ennek az előnyeit is learathatod, ha itt hirdetsz. 

Eladáshoz készített formátumok: Webshop marketinghez készített konverziós vagy katalógus alapú kampányokkal minden új potenciális vásárlódnak az őt leginkább érdeklő terméket ajánlhatod. Minél több adatod van, annál testreszabottabb lesz a kampányod. A személyre szabott ajánlatok magasabb konverziós arányt jelentenek neked, általában olcsóbban.

Google Ads hirdetésmenedzsment webshop marketinghez

A Google Ads ezekkel az előnyökkel tudja támogatni a webshop marketingedet:

  1. Széles elérés: A Google a világ legnagyobb keresőmotorja, így hatalmas potenciális vásárlói bázis elérésére nyújt lehetőséget.
  2. MI támogatás: A célközönséged célzott elérését nem csak a Google által meghatározott érdeklődési kategóriák biztosítják, de a gépi tanulás is segít. 
  3. Eladáshoz készített formátumok: A Google hirdetések széles választékában megtalálhatod azt a kampány típust, ami a leginkább illeszkedik a te célközönséged vásárlási, érdeklődési szokásaihoz. 

 

Ezek az előnyök összességében hozzájárulnak a webshopok forgalmának és bevételeinek növeléséhez.

Tartalommarketing webshop marketinghez

A webshop marketing vágyott végeredménye egyértelműen a vásárlás, vagyis ezt a konverziót szeretnénk ezen tevékenységgel támogatni. 

Az azonban biztos, hogy a jelenlegi piaci zajban, a sok konkurens hirdető mellett, az egyre tudatosabbá vásárlókkal azonnal vásárlásra buzdítással nem fogunk kellően jó eredményeket elérni. 

Az online értékesítést támogató hirdetéseket ki kell hogy egészítse egy olyan tartalommarketing,  ami előkészíti és felkészíti az érdeklődőinket,  edukálja a célközönségünket,  feliratkoztatja a potenciális vásárlóinkat,  hogy rendszeres kommunikációval blogcikkek vagy hírlevelek formájában újra és újra elérjük őket,  így mélyítve a tudásukat addig amíg a végén ügyféllé nem válnak.

Közösségi kommunikáció webshop marketinghez

A közösségi kommunikáció a tartalommarketing egyik formája, amely szintén segítségünkre lesz abban, hogy edukáljuk a célközönségünket és vágyat keltsünk bennük a termékeink iránt akkor is, ha még nem keresik azokat vagy még nincs egyértelműen vásárlási szándékuk. 

A közösségi média csatornáink egyben remarketinglistaként is szolgálnak, hiszen összegyűjtjük azokat az embereket akik a későbbi közösségünket alkotják és akiket egy ajánlattal újra meg tudunk szólítani amikor itt az ideje.

Márkaépítés webshop marketinghez

Egy webshop marketing stratégia sem lehet teljes márkaépítés nélkül,  ugyanis ezt fog minket megkülönböztetni a számos másik webáruháztól ahol a vásárlóink szintén elkölthetik a pénzüket. 

A jól felépített márkaépítési stratégia megkönnyíti a konvertálást, növeli a termékeink hozzáadott értékét és a márkahűséget úgy, hogy törzsvásárlókká alakítja a már megszerzett vevőinket. 

A márkaépítés biztosítja hogy az érdeklődőink felismernek minket, elkezdenek keresni és emlékeznek ránk.

Miért bízd ránk a webshop marketinged?

Minősített szakértőink az online marketing szinte minden területén tanácsot adnak neked!

25 év tapasztalat és szaktudás

Több mint 30 000 hirdetési kampány és 1500 projekt tapasztalatával kezeljük webshop marketingedet és támogatjuk az értékesítésed is!

Stratégiai gondolkodás

A webshop marketing tevékenységek esetén sem hiszünk a dobozos megoldásokban. Az együttműködéseink közösen felépített stratégiára alapulnak.

Személyre szabott gondolkodás

Nincs két egyforma webáruház, nincs két egyforma webshop marketing stratégia. Szolgáltatásainkat mindig az üzleti céljaidhoz és a céged sajátosságaihoz igazítjuk.

Szoros együttműködés

Mi adjuk a negyed évszázados tapasztalatunkat a marketingben, te pedig a termékedet és szaktudásodat az iparágadban. A siker közös munka.

Kiváló ügyfélkapcsolat

Számíthatsz rá, hogy rendszeresen keresni fogunk eredményekkel, ötletekkel, javaslatokkal, kérdésekkel. A kommunikáció a webshop marketing együttműködéseiknél is top prioritás nálunk!

Holisztikus marketing szemlélet

Nem hiszünk benne, hogy egy kampánnyal sikert érhetsz el, bármennyire profi anak a beálíltása. A webshop marekting komplex tevékenység, a mi célunk pedig mindig az, hogy addig fejlődj, amíg egy teljes marketing gépezeted nem lesz.

Komplex szolgáltatás portfólió

A webshop marketing minden területén, és még azon is túl tanácsadóként és megvalósítóként is támogatunk téged a fejlődésben!

Sikerorientált működés

A te sikered a mi sikerünk. 

Együttműködéseinkben mindig közösen meghatározzuk az elvárt eredményeket, hogy ez lebegjen célként előttünk.

Hogy zajlik velünk a webshop marketing?

Felmérés és szerződéskötés

Átnézzük a tevékenységed, értékesítési stratégiádat és a felületeidet, köztük persze a webáruházad is. Közösen kiválasztjuk a hozzád leginkább illeszkedő kampánytípusokat és hirdetési formátumokat és kampánystruktúrát. Ehhez persze figyelembe vesszük a céljaidat, amihez realisztikus hirdetési büdzsé javaslatot  is társítunk. 

Projektindítás

Közösen meghatározzuk a webshop marketing elvárt eredményét, prezentáljuk a stratégiát és a kampánytervet, bekérjük a hozzáféréseket és elindítjuk a közös munkát. 

Egyszeri beállítások

Felállítjuk a webshop marketinghez szükséges rendszereket, beállítjuk a konverzióméréshez és remarketinghez szükséges mérőkódokat, vagy ha ezek már rendelkezésre állnak, akkor ellenőrizzük, hogy minden az elvárt módon működik-e. Ha kell együttműködünk a fejlesztőddel, webszolgáltatóddal is, hogy patent legyen a mérés. 

Marketing tanácsadás

Ha látunk bármilyen hiányosságot, az eredményességet akadályozó vagy kihasználatlanságot jelentő problémát, lehetőséget, akkor azt jelezni fogjuk neked. Legyen ez technikai jellegű beállítás a felületeiden, a termékoldalaid megjelenése vagy egy landing oldal, amire szerintünk szükséged van, hogy előkészíthesd, módosíthasd amit kell mielőtt indulunk. 

Hirdetéskezelés

Elindítjuk a kampányokat, amelyeket hetente kétszer ellenőrzünk és folyamatosan optimalizálunk és finomhangolunk veled egyeztetve. 

Egyéb rendszeres webshop marketing tevékenységek

Ha a megbeszélt együttműködésünk tartalmazza, akkor indul a tartalommarketing, közösségi kommunikációs, SEO és hírlevelezés is.

Riportálás

Írásban és egy havi egyeztetés keretében megbeszéljük az eredményeket és a következő havi terveket és javaslatokat. 

Mire érdemes figyelned, ha webshop marketinghez keresel partnert!

A piac ma már tele van szakértőkkel és tudásanyagokkal, amivel el lehet indulni webshop marketinggel. De mi az amin tartsd rajta a szemed, hogy ne érjen csalódás?

Majd az AI megoldja mentalitás

A PPC hirdetések között több olyan is van, amelyeket látszólag egyszerű beállítani. Az automatizált és a mesterséges intelligenciát használó megoldások elég szimplának tűnnek, mert azt a látszatot keltik, hogy elég csak egy kattintással elindítanod és már működik is. 

Az AI kampányok valóban kevesebb manuális munkát igényelnek, mint a hagyományos kampánytípusok, de azt nem biztos, hogy tudod, hogy mennyi technikai tudás kell magához a rendszernek a felállításához és gépi tanulás körülményeit megteremtő adatok előállításához. 

Sokan itt akadnak el, vagy indítanak úgy kampányokat, hogy nincsenek tisztában azzal, hogy a PPC hirdetéseik nem csak hogy alul fognak teljesíteni, de még lehet, hogy anyagi károkat is okoznak majd. 

Ugyanilyen körültekintéssel kell eljárnod a közösségi kommunikációban és tartalommarketingben AI-t használó marketingesek esetében, mert a márkádat rombolhatják.

Szakértők, specializált szakemberek vannak-e?

A hirdetési rendszerek (főleg a Google) 100%-os ismerete lehet, hogy csak olyan ábránd, amibe ringatjuk magunkat. 

Mi biztosan nem állítjuk, hogy minden szakértőnk minden zegét-zugát ismeri, mert úgy gondoljuk, hogy ahhoz, hogy megfelelően elmélyedjen valaki a területén szakosodnia kell. 

Természetesen ez nem azt jelenti, hogy egy e-kereskedelemmel foglalkozó specialista ne tudna más kampánytípusokat kezelni, egyszerűen csak annyit, hogy a saját területén koncentráltabban tud tanulni és több gyakorlati tapasztalattal bír mint azok, akik mindennel is foglalkoznak.

Sztenderd megoldások, dobozos megoldások

Az egy méret mindenkinek jó a webshop marketing esetében nem játszik, még akkor sem, ha vannak olyan kampány típusok, amelyek a legtöbb webshopban vagy szolgáltatónak működnek. 

A kampánystruktúrád felállítása nem lehet sablonos, mert te biztosan nem ugyanúgy működsz, ahogy a versenytársaid vagy a piac összes másik szereplője. Akkor miért lenne az online marketing ugyanolyan, mint az övék? 

Az egyediség figyelembevétele egyrészt a kampányok kiválasztásában fontos, hogy ne futtass olyan hirdetést ami soha nem lesz elég eredményes. 

Másrészt pedig figyelembe kell venni a kampányok egymásra hatását is. Lehet, hogy egy Pmax egy hozzád hasonló webáruháznak elég, de neked kell még egy kis extra forgalomterelés, hogy a remarketing listák bedurranjanak.

Túl tud-e nézni a Google hirdetéseken?

A túlzott specializációnak is megvannak a maga hátrányai. 

Ha olyan marketingest választasz, aki csak a PPC hirdetésekhez ért, akkor egy másik embert kell megbíznod a közösségi média marketinggel, keresőoptimalizálással, tartalommarketinggel. 

Ez felesleges erőforrás pazarlás. Keress inkább magadnak olyan partnert, aki mindezt tudja egyszerre biztosítani. 

A legjobb, ha nem egy személyben, hanem csapatban nyújtja ezt, mert akkor megtaláltad a középutat a szakosodás és a szétmorzsolódás között.

Az optimalizálás hiánya

Nem egy, nem kettő olyan ügyfelünk volt, akiknek úgy vettük át a webshop marketingjét, hogy a hirdetéseit egyszer, akár évekkel ezelőtt beállították, és azóta nem nyúltak hozzájuk. 

Már csak az hatalmas hiba, hogy a régóta futó hirdetések nem veszik figyelembe a rendszer gyors, néha drasztikus változásait, de az optimalizálás hiánya miatt kihasználatlanul marad az online hirdetések egyik nagy előnye. Ez pedig az adatlapú elemzés mentén történő azonnali változtatás. 

Egy óriásplakátot nem tudsz a kampány közben módosítani, nem is tudnád mit változtass, mert nem méred az eredményeit. 

De egy Google hirdetés visszajelzéseit, konverzióit, eredményeit valós időben látod és erre azonnal tudsz reagálni a kampány finomhangolásával, megváltoztatásával vagy akár lecserélésével. 

Ha csak hagyjuk a hirdetéseket futni, akkor biztosan nem ismerjük a valós eredményeit.

Proaktív-e a marketingesed?

Mint az online minden területe, a webshop marketing megoldások világa is napról napra változik, arról nem is beszélve, hogy minél többet hirdetsz és minél több adatod van annál több információval rendelkezel a célközönségedről.

Sokszor az adat világít rá arra, hogy valamit rosszul csinálunk, ezért az online világban nagyon gyorsan kell adaptálódni. 

Egy webáruház tulajdonostól, vagy egy ügyvezetőtől nem várható el, hogy lássa azokat az irányokat, amelyet egy marketinges tud kijelölni elemzések, piaci trendek, tapasztalatok alapján, ezért fontos, hogy vállalkozásod vezetőjeként ne neked kelljen utasítani a marketingesed, hanem ő jöjjön ötletekkel.

Mi a fenti értékrendek alapján dolgozunk. Ha szimpatikus neked a gondolkodásunk, akkor üljünk le, és beszéljünk a webshop marketingedről!

Mit tartalmaz a webshop marketing, ha csak hirdetést tartalmaz az együttműködés?

Hirdetési kreatívok elkészítése 

A szövegírás a mi dolgunk, illetve a hirdetési képek elkészítése, feliratozása is a kapott fotók, videók alapján.

Hirdetési beállítások

A hirdetési rendszerekben minden szükséges beállítást elvégzünk – konverziómérés, remarketing listaépítés, összekötések. Az együttműködés ideje alatt ezeknek a kiegészítő, támogató rendszereknek a felügyelete és a hirdetéskezeléshez kapcsolódó karbantartása is a mi feladatunk.

Hirdetési kampányok indítása és kezelése

A hirdetési fiókodat az együttműködés ideje alatt mi kezeljük, rendszeresen karbantartva és frissítve a kampányokat a nagyobb eredményességért. 

Riportálás

Havonta kimutatást kapsz a Google hirdetéseid eredményességéről, amelyet egy egyeztetés keretében prezentálunk a javaslatokkal együtt.

Tanácsadás, javaslattétel

Amíg együtt dolgozunk számíthatsz a javaslatainkra nem csak a Google hirdetések, de az online marketing más területein is. Holisztikusan gondolkodunk a marketingről, ha látunk hibát, lehetőséget vagy fejlődési opciót más tevékenységeidben amik hatással lehetnek a közös munkára vagy az eredményességedre, akkor szólni fogunk!

Milyen hirdetéseket kezelünk webshop marketing esetén?

A teljesség igénye nélkül az alábbi hirdetési típusok a legjellemzőbbek a webshop marketingben. Természetesen, ha a startégia úgy kívánja más típusok is szóba jöhetnek (pl.: adatbázisépítés, vagy aktivitás),  illetve más csatornákon is választunk az adott célhoz illeszkedő kampányt. 

Google keresési hirdetések

Kulcsszavak alapján történik a célzás, vagyis akkor jelennek meg a Google hirdetések, amikor valaki rákeres az általunk felvett keresési kifejezésre. 

Kiknek ajánljuk?

Ha a terméked ismert, sokan keresik, akkor érdemes ezt a Google hirdetést használni. 

Ahhoz, hogy felmérjük, hogy érdemes-e ebben a kampány típusban gondolkodnod előtte kulcsszókutatást végzünk. Ha van megfelelő mennyiségű és releváns keresés akkor általában felvesszük ezt a kampányt is a hirdetési struktúrába. 

Bár a keresési hirdetés a Google egyik legerősebb és csak erre a rendszerre jellemző kampánytípusa, de mégsem ajánluk mindenkinek.

Google performance max hirdetések

A Google hirdetések értékesítési nagyágyúja a PMax, ami egyesíti a keresési, display és Shopping hirdetések funkcióit és MI segítségével keres neked új vásárlókat.

Kiknek ajánljuk?

A legtöbb webáruháznak aranysztenderd ez a kampány típus, amely nem csak keresések alapján jelenít meg termékeket, mint a Shopping, hanem gépi tanulás segítségével új közönségeket is felfedez. 

A Performance Max az általa, adat alapon felépített célközönségnek igény szerint, vásárlási szokás alapján jeleníti meg vagy a szöveges, vagy a képes, vagy a termékkártyás hirdetéseidet, ott, ahol a legtöbb konverziót prognosztizálja.

gOOGLE SHOPPING HIRDETÉSEK

A Google Merchant Centerbe feltölött termékeid, amelyek a webshopod vagy a fizikai üzleted árukészletét tükrözik, a Google keresési találati oldal legtetején jelennek termékkártya formájában.

Kiknek ajánljuk?

Ha webshopod van akkor szinte kötelező a Shopping típusú Google hirdetéseket használnod. 

Persze ez sem csodafegyver, akkor működik a legjobban, ha a termékeid ismertek és keresik őket, hiszen a Shopping termékkártyák keresések alapján jelennek meg.

Adventage+ hirdetések

A Meta mesterséges intelligenciával támogatott kampánya új vásárlókat tud neked becsatornázni. A célzást a gépi tanulás irányítja, de a Facebook hirdetéskezelés elmaradhatatlan része itt is a megfelelő stratégia és kreatív. 

Elsősorban webáruházaknak ajánljuk, mivel értékesítési fókuszú kampány.

Remarketing és dinamikus remarketing hirdetések

A megfelelő mérőkóddal felszerelt oldalaknál a remarketinggel fokozhatjuk a személyre szabottság élményét az érdeklődőinknél. 

Minél testreszabottabb az ajánlatunk annál nagyobb az esély a konverzióra vagy a befogadásra. 

A remarketing minden típusú üzleti célnál alapvető, legyen webshopod vagy akarj csak márkát építeni, akkor is használnod kell.

forgalom típusú hirdetések

A forgalomterelés az egyik olyan alapkampányunk, ami önmagában is célt teljesíthet, de a konverziós, értékesítési kampányainkat is támogatja azzal, hogy megfelelő, releváns forgalmat terel a webfelületeinkre, ahol fel tudjuk őket venni remarketing listára. 

A legtöbb Facebook hirdetéskezelési együttműködésünk tartalmazza.

Többet szeretnél tudni a webshop marketingről?

Olvasd blogunkat!

Instagram hirdetés A-tól Z-ig

Instagram hirdetés A-tól Z-ig

Az Instagram a világ egyik legnépszerűbb közösségi média felülete, amely ideális lehetőséget nyújt a vállalkozásoknak, hogy üzenetüket eljuttassák a célközönségüknek. Ha ezt a cikket olvasod, akkor valószínűleg te is elgondolkoztál azon, hogy hirdetéseket futtass az...

Facebook hirdetés alapok: Hogyan hozhatsz létre sikeres kampányt?

Facebook hirdetés alapok: Hogyan hozhatsz létre sikeres kampányt?

A Facebook mára már a világ egyik legnépszerűbb hirdetési platformjává vált. Magyarországon naponta több millióan nézegetik a Facebook-ot, ezért a Facebook hirdetések a vállalkozások egyik legkedveltebb és legelterjedtebb online eszközévé vált, természetesen a Google...

A Facebook innentől nem kivételez

A Facebook innentől nem kivételez

Na nem a diszkrimináció-ellenes politikájából enged, hanem a legutolsó módosításával a részletes célzást korlátozza, hogy nagyobb teret engedjen a mesterséges intelligenciával támogatott kampányoknak.   A változás lényege, hogy júliustól mi már nem alkalmazhatunk...

A webshop marketing együttműködéseinkről mondták

Olvasd el partnereink véleményét, akikkel már együtt dolgoztunk sikeres projekteken!

„Azért ajánlanám az RG-STÚDIÓt webshopok kialakítása esetében, mert nem mechanikusan dolgoznak, hanem rendszerben gondolkodnak, cégünk üzleti szempontjait figyelembe véve alakították ki webshopunkat. Alapos elemzések után, összetett szempontrendszert képviselve közelítettek a kérdéshez, szem elől tartva, hogy mi szolgálhatja cégünk hosszú távú érdekeit. 

A munka során megnyugtató volt számunkra, hogy az RG-STÚDIÓ szakemberei folyamatosan tájékoztattak a kialakítás menetéről, állapotáról. Mindig tudtuk, hogy hol tart a munka, mikor van Nekünk feladatunk – éreztük, hogy biztos kezekben van az új webshopunk.”

Gyöngyösi Gábor ügyvezető, Piatnik Budapest Kft.

„Az RG-STÚDIÓVAL már több mint 5 éve dolgozunk együtt. Híresen szkeptikus beállítottságú vezető lévén, különösen együttműködésünk kezdetén formabontó probléma-megközelítésükkel kapcsolatban bizalmatlan voltam, de az idő őket igazolta; újító javaslataikat megvitatva rendre előnybe kerültünk versenytársainkkal szemben. Ráadásul ahogy az évek során még jobban megismertek minket, egyre mélyebb, az online világban immár stratégiailag is lényeges tanácsokkal, impulzusokkal is elláttak bennünket. Meggyőződésem, hogy minél tovább dolgozunk együtt velük, annál összetettebb és mélyrehatóbb megoldásjavaslatokra számíthatunk tőlük, tekintve, hogy az online szegmens robbanásszerűen növekszik, változik . Az RG-STÚDIÓTÓL kapott szakmai támogatás így még ígéretesebbé teszi az EGLO márka jövőjét.”

Törgyekes Ferenc ügyvezető

EGLO LUX Kft.

„Azért döntöttünk az RG-STÚDIÓ mellett, mert az volt a célunk, hogy fejlődjünk, újabb mérföldkövet lépjünk. Nem csalódtunk, maximálisan elégedettek vagyunk a csapattal, a proaktív hozzáállásuk és a szakmai hozzáértésük is példaértékű. Az első sikerek után meghosszabbítottuk az együttműködésünket, izgatottan várjuk a további eredményeket.” 

Klucsó Sándor

Devon-Impex Kft. operatív igazgató

Segítünk megtervezni és megvalósítani webshop marketing kampányaidat!