Idén számos pályázat támogatja a KKV szektort abban, hogy beindítsák vagy fejlesszék az online marketing tevékenységüket. Összegyűjtöttük, milyen online marketing tevékenységekre lehet hatékonyan felhasználni pályázati forrásokat, ha ráerősítenél az online jelenlétedre.

 

Nem minden pályázat alkalmas marketing tevékenységre. De szinte minden online marketing tevékenységhez lehet találni pályázatot! Hoztunk egy rövid körképet, amiből kiderül, hogy milyen online marketing tevékenységeket érdemes pályázati források révén kihasználni. Mielőtt részletesen belevágnánk, fontos azonban megállni egy pillanatra.

Ajándék lónak ez esetben igenis nézd a fogát!

Ha eddig nem foglalkoztál aktívan online marketinggel, vagy bizonytalan vagy a meglévő marketinged hatékonyságában ne vágj bele meggondolatlanul egy pályázatba! Nem biztos, hogy te egyedül el fogod tudni dönteni, hogy milyen marketing tevékenységre lesz szükséged és ezt melyik pályázattal tudod megvalósítani.

Azt már most borítékolhatjuk, hogy nem lesz hosszú távon sikere a marketingednek, ha csak ráböksz egy pályázatra, amibe bele kell erőszakolni „valami” marketinget! Mi ezen a ponton konzultálunk az érdeklődőkkel azért, hogy megismerjük őket és a céljaikat, hogy a leghatékonyabb és a számunkra legmegfelelőbb marketing megoldásokat tudjuk nekik tanácsolni. Csak ezután javaslunk a tevékenységhez illő pályázatot, hiszen csak így lesz a vállalatodnak lehetősége kihozni a maximumot a marketingből – a pályázati forrásokkal.

Mire fordíthatsz pályázati támogatást? 

Marketing innováció – tanácsadás segítségével: Ha stratégiai tervezésre, a marketing folyamataid felépítésére vagy fejlesztésére van szükséged, akkor a marketing tanácsadás igénybevétele tudja a legtöbbet tenni a vállalatodért.

Itt a marketing innováció a meglévő online marketinged szintjéhez igazítva többféle lehet:

  • A marketing alapok lefektetése,
  • Marketing stratégiai tervezés,
  • Mesterséges intelligencia vezérelt hirdetési kampányok használata,
  • Marketing automatizmusok kialakítása,
  • Adatvezérelt megoldások beépítése.
RG webshop elemzés tanulmány blog

Új- vagy újragondolt marketing irányok, tevékenységek: Ha felpörgetnéd és különböző tevékenységekkel egészítenéd ki az online marketinged, akkor nem teljesen innováció fókuszú, hanem megvalósításra is fókuszáló marketing javasolt. Mi tartozhat ide?

  • Marketing stratégiai tervezésnek és tanácsadásnak ez esetben is van létjogosultsága,
  • Hirdetések, kampányok tervezése
  • Tartalommarketing: kommunikáció, blogolás, hírlevél, stb.
  • Keresőoptimalizálás (SEO).

 

Weboldal, webshop fejlesztések:

  • Egy alap online jelenlét kialakítása egy weboldallal, vagy a már meglévő online jelenlétüket finomítása is pályázati forrásból támogatható tevékenység.
  • Webshop készítés vagy a meglévő e-kereskedelemi folyamataikat szeretnék optimalizálása, fejlesztése.

 

Közösségi média jelenlét erősítése: ez széles skálán mozoghat a nulláról indulástól, az összetett kampányokig. A teljesség igénye nélkül az alábbiak képezhetik a részét:

  • Közösségi oldalak kialakítása, frissítése
  • Közösségi média tartalomkészítés és kommunikáció
  • Hirdetési kampány tervezés és hirdetéskezelés a közösségi média felületeken

 

Akár kicsiben, akár nagyban gondolkozol, már az alapvető online jelenlét és akár a komplexebb marketing folyamatok tervezése és kivitelezése is nyerhet el pályázati finanszírozást, így nem érdemes futni hagyni a lehetőségeket. Sőt, használd ki őket és a számodra legmegfelelőbb marketing tevékenységekkel támogasd meg pályázati forrásokból a vállalatodat!

 

Vedd fel velünk bizalommal a kapcsolatot és segítünk megtalálni az üzleti céljaidat leghatékonyabban támogató marketing tevékenységeket, amihez aztán már tudunk javasolni megfelelő pályázatot is.

Vedd fel velünk a kapcsolatot!