Mi lehet az oka annak, hogy valaki nem bízik a hirdetésekben? Utánajártuk a kérdéskörnek és összegyűjtöttünk néhány érvet, amivel remélhetőleg a szkeptikusokat is nyitottabbá tudjuk tenni a PPC vagyis átkattintás alapú hirdetések felé.

Miért érdemes belevágni a PPC hirdetésekbe?

A PPC hirdetések befektetésekBiztos, sok ijesztő történetet hallottál már Te is óriási összegek elköltéséről online marketingre szinte feleslegesen. De ezek csak az elrettentő példák, érdemes inkább sikersztorikat meghallgatni és azokból tanulni. Ugyanis egy jól megválasztott ügynökséggel együttműködve, a hirdetési költségek nem vesznek kárba.

Sőt, ha egy-egy hirdetés az optimalizálás után is nagyon drága, a jó PPC specialista leállítja a hirdetést és új irányt keres. Többször fordult már elő nálunk is, hogy a hirdetési keret maximumot nem használtuk ki, pont azért, mert a rosszul teljesítő hirdetések helyett az Ügyféllel közösen új irányvonalakat kerestünk, amivel jobb áron tudjuk a célokat teljesíteni.

Miért van szükség PPC-re?

Jól megy az üzlet, benne van a cég a köztudatban, ismerik a vevők, akkor miknek hirdessenek az interneten? Az online marketing nem egy egyszeri alkalomra szóló eszköz. Hosszú távú előnyöket élvezhetnek azok az üzletek, akik időben beépítik a működési folyamataikba az online marketinget, online kommunikációt és megfelelően alkalmazzák is ezeket. Így a vásárlók számát is lehetőségünk nyílik növelni és a versenytársakkal is tartjuk a lépés, sőt még akár előttük is járhatunk.
Adwords hirdetésekRáadásul veszélyes csak egy-egy kommunikációs csatornára támaszkodnia egy vállalatnak. Az online világ dinamikusan változik, és előfordulhat, hogy az egyik héten még az első helyen áll a Google találati listában a cégünk, de pár hét múlva már a második vagy harmadik oldalra sorolódik hátra, ahol alig járnak a potenciális vásárlóink… ebben az esetben például a PPC hirdetésekkel továbbra is tudjuk a weboldalra terelni a forgalmat.

A PPC sok pénzt visz el

A hirdetésekre minden esetben befektetésként kell gondolnunk. A hatékony hirdetések olyan nyereséget is biztosíthatnak, ami gyakran pénzzel ki sem fejezhető: márkaépítés, ismertség növelés, reputáció. A számszerűsíthető eladásokról nem is beszélve.
Kaptunk már olyan visszajelzéseket a partnereinktől, hogy a jól felépített kampányaik költségtakarékosság miatt történő leállítása után egyből megérezték a vásárlószám visszaesését.

Rossz tapasztalatok a PPC hirdetésekkel

Facebook hirdetésekAkár saját akár ügynökséggel való együttműködésből származó negatív tapasztalataid vannak a PPC hirdetésekről, érdemes bíznod az online hirdetésekben. Keresgélj addig amíg egy szakmailag és emberileg is megfelelő ügynökséggel tudsz együtt dolgozni.

Tartsd azt is szem előtt, hogy,  ha hétfőn elindul egy kampányod, az a hét közepéig nem biztos, hogy látványos eredményeket fog produkálni és ez nem a hirdetések vagy azok készítőinek a hibája! A PPC hirdetések gyakran hosszabb idő után mutatják csak meg igazi előnyeiket.

Mérettől függetlenül, minden vállalkozás számára van perspektíva a PPC hirdetésekben

Lehet, hogy csak egy adott városrész lakóit szolgálod ki friss pékáruval, a PPC hirdetések így is tudnak segíteni, hogy a Te üzletedet válasszák és ne a konkurensét pár utcával arrébb. Akár kicsi akár nagy vállalkozásod van, a PPC hirdetések olyan befeketedések, amik hosszú távon versenyelőnyhöz juttathatnak, széles körben megismertethetik a márkádat a közösséggel és új vásárlókat vonzhatnak.

Ha további szakmai segítségre lenne szükséged a PPC hirdetésekkel kapcsolatban keress minket bátran!