Közeleg az év vége, ugyanakkor a pihenés és az ünneplés mellett ideje a jövő évi célokon is gondolkodni.
Ha szeretnéd, hogy online marketinged a következő évben is eredményes legyen, akkor adunk pár tippet, amit érdemes megfogadnod!

1. Készíts tartalomnaptárt!

Gondot okoz a rendszeres közösségi kommunikáció? Sok esetben nem tudod mikor, mit posztolj? Erre remek megoldás, ha előre készítesz egy tartalomnaptárt, amelyben minden hónapnak meghatározod az adott tematikáját és feltünteted benne a számodra fontosabb eseményeket. Így könnyebben tudsz posztolni, ráadásul a kommunikációd is tervezett és tudatosabb lesz.

2. Kövesd figyelemmel az aktualitásokat!

Az online marketing világa folyamatosan változik és szinte hetente jelennek meg újdonságok. Éppen ezért érdemes képben lenned és nyomon követned az aktualitásokat. Olvass szakmai oldalakat, marketinges blogcikkeket, valamint teszteld is le a különböző újításokat. Ha eddig még nem olvastad rendszeresen az RG Stúdió híreit, akkor most itt az idő! Sőt, érdemes feliratkoznod chatbotunkra, ahol mindig kiküldjük neked a legfrissebb marketing híreket, így könnyedén tudod majd tartani a lépést a változásokkal!

3. Próbálkozz új célzásokkal

Hirdetéseid nem hozzák a kellő eredményeket? Jól megszokott célzásaid nem teljesítenek úgy, ahogy kellene? Akkor érdemes új célzásokat alkalmaznod! Mind a Facebook, mind a Google Ads hirdetési rendszere rengeteg lehetőséget kínál erre. A bevált célzások mellett próbálj például egyéni vagy hasonmás célközönségeket alkalmazni.

+1. Gondolkozz stratégiában

A hatékony online jelenlét ékköve a folyamatokban való gondolkodás és a hosszú távú stratégiai alapokon fekvő tevékenység. Határozz meg egyaránt rövid- és hosszú távú célokat, építs ki folyamatokat és tedd egységessé különböző közösségi felületeid kommunikációját!
Emellett fontos, hogy követőid edukáld blogcikkek, videós tartalmak vagy különböző kreatív ismertetőkkel, hogy még jobban ismerjék cégedet, termékedet, szolgáltatásodat és persze filozófiádat. Ha hirdetsz a közösségi média különböző felületein, akkor pedig elengedhetetlen, hogy megfelelően ki legyen alakítva a hirdetési háttérrendszer.

Ez csak néhány apró tipp, melyre ha figyelmet fordítasz, akkor hatékonyabbá teheted online marketing folyamataidat.

Ha azonban kérdésed van stratégiai, közösségi kommunikációs vagy PPC hirdetések témakörben, esetleg szeretnél segítséget kérni a jövő évi marketing terved kialakításhoz, akkor írj nekünk

Szerző:
Bognár Adrienn
Online Marketing Menedzser