A május 23-án megrendezésre kerülő III. Big Marketing Day konferenciánk tematikája a generációváltás köré épül, mely köztudottan számos kihívást rejt az üzleti élet minden terültén. Ebből kifolyólag az előadások témáját is úgy válogattuk össze, hogy garantáltan olyan tudást és tippeket adjanak, amelyekkel eredményesebbé tehető a vidéki vállalkozások (online) működése.
Mi jellemzi ma a hazai e-kereskedelmet, s miként változik a piac?
E-kiskereskedelem – generáció váltás külföldről és annak kihívásai címmel tart előadást Kis Gergely, PhD., eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft. képviseletében, aki szerint „az internetes kiskereskedelem éves bővülése látványos, és korábbi iskolába járók a munkaerőpiacra való kilépése csak tovább pörgeti a keresletet. Ugyanakkor a fogyasztók nem a magyar boltokban keresnek termékeket, hanem terméket keresnek a legjobb áron, így könnyen megtalálják a külföldi online boltok kínálatát és ez nagy kihívást jelent a kiskereskedelem egésze számára.” Gergely előadása során bemutatja a magyarországi online kiskereskedelem helyzetét és az online marketing kampányok tervezéshez kapcsolódóan is mutat elgondolkodtató statisztikai adatokat.
A kapcsolatrendszer jelentősége
Napjainkban nem lehet elmenni az üzleti kapcsolatok fontossága mellett, elvégre a mai világot főként a kapcsolatok mozgatják. A kapcsolatrendszer fontosságáról Fehér Péter, BNI régióigazgató fog beszélni, aki szerint „van aki ebből erősödik, van aki nem tud élni a kapcsolatok adta lehetőséggel. De miért van ez így? Hogyan tudja a kapcsolatrendszered forradalmasítani a céged életét?” Péter Kapcsolatrendszer-váltás című előadásával fog a pódiumra lépni, aki emellett még praktikus tanácsait is elmondja a résztvevőknek, melyek „az elmúlt 2 évben több mint 3 milliárd forint árbevétel növekedést hoztak” neki.
Nonprofit for profit
A magas színvonalú szakmai programhoz Zámbori Bíró Tamás, nonprofit és vállalkozásfejlesztési tanácsadó, tréner, a Social & Business tulajdonosa is hozzájárul Nonprofit for profit című előadásával. S, hogy miben tudnak segíteni a nonprofit szervezetek? „Nemcsak a marketingkommunikációs és pr-szolgáltatásaikat lehet kiszervezni, hanem az akkut munkaerőhiány miatt is be lehet vonni a nonprofitokat a különböző projektekbe. A civil szervezetek továbbá lojális, jól targetálható, támogató célcsoportokkal rendelkeznek. Ráadásul a fiatal generáció tagjai sokkal nyitottabbak a társadalom jobbítása és a felelősségvállalás iránt, azaz marketingérték-növelő eszköz lehet a két szféra együttműködése mindenki számára.” – mondta Tamás.
A konferencián a résztvevők tizenkét előadás keretében sajátíthatják el az online marketing és a kapcsolódó szakterületek ismereteit és tapasztalatait. A résztvevők között ráadásul különleges nyereményeket is kisorsulunk, mint például egy 2 órás személyre szabott konzultáció, vagy egy Tesla élményvezetés.