Az elmúlt években egyre több olyan ügyféllel találkozunk, akik saját maguk kezelik közösségi felületeiket és online marketing kampányaikat, ugyanakkor nem használják ki maximálásian a hirdetési rendszerekben és platformokban rejlő lehetőségeket.

Miért lehet ez?

Legtöbb esetben úgy látjuk, hogy gondot okoz a technikai beállítások kivitelezése, bizonytalanok a kampányok célzásában vagy éppen a megfelelő stratégia kiválasztásában.

Íme pár példa, melyek lehet benned is felmerültek már:
– Szívesen kipróbálnál egy hirdetést, de félsz, hogy feleslegesen szórod el a pénzt?
– Rendszeresen posztolsz a különböző felületekre, még sincsen eredménye?
– Sokat olvastál, de nem tudod mégsem megvalósítani?
– Nehezen tartod a lépést az aktuális trendekkel, hirdetési rendszerek frissítésével?
– Esetleg úgy érzed, hogy nem elég eredményes az online marketinged, és nem tudod, hogy miért?

Ugyanakkor az is előfordulhat, – melyet szintén gyakran tapasztalunk – hogy korábban már csalódtál egy ügynökséggel való együttműködés során, így szeretnéd saját kezedbe venni az online marketing folyamatokat. Attól, mert sokat képezted magad és elméletben ragyogóan tudod, egyáltalán nem törvényszerű, hogy gyakorlatban is mindent eredményesen tudsz megvalósítani!

No, de térjünk vissza a cikk főcímére:

Mire elég 2 óra a marketingedben?

Ha te kezeld céged online marketing folyamatait, akkor 2 óra alatt mire jut időd?

  • Beállítasz egy Facebook kampány
  • Beidőzítesz pár Facebook vagy Instagram posztot
  • Megírsz egy hírlevelet vagy chatbot üzentet
  • Elolvasol néhány aktuális blogcikket
  • Előkészítes egy Google Ads kampányt

Nézzük, mit nyújt ezzel szemben a konzultáció

Az online marketing konzultáció során személyre szabott tanácsokkal és iránymutatással látunk el.
Számos platformon és tevékenységben tudunk neked segíteni. Részletesebben erről itt olvashatsz.

„A két órás konzultáció során számos olyan iránymutatást és gyakorlati tanácsot kaptam, amellyel elindíthatom online marketing csatornáim, valamint számos olyan ad hoc kérdésemre is választ kaptam, amely hirtelen merült fel, vagy gondként volt jelen.
Mint egyéni vállalkozó különösen megnyugtató és üdítő egy ilyen konzultáció, hiszen egy személyben kellene több funkciót is betölteni, amelyhez a nap 24 órája is kevés, így van lehetőségem tanulni is ezt az oldalát, valamint minimalizálom a felesleges kiadásokat.
Horváth Katalin Fanni, Fotográfus és PR szakértő

Bővebben a konzultáció egy 2 órás alkalmat jelent, amikor megosztott képernyőn nézzük át az online felületeidet, valamint konkrét javaslatokat teszünk arra vonatkozóan, hogy mely csatornákon, milyen stratégiában és milyen eszközökkel érdemes eljuttatnod szolgáltatásodat a célközönség számára. Illetve lehetőség van konkrét technikai beállításokra is.

Vagyis a konzultáció során:

  • Megválaszoljuk érthetően, alaposan az összes felmerült kérdésed.
  • Átsegítünk a kezdeti beállítások okozta nehézségeken, közösen elindítjuk az első kampányaid.
  • Végignézzük a fiókjaidat, hogy megtaláljuk, miért nem működik eredményesen az online marketinged.
  • Felvázolunk egy, a gyakorlatban rögtön használható stratégiát, kampánytervet.
  • Javaslatokat adunk új felületekre, vagy a meglévők hatékonyabb használatára
  • 20 év alatt megszerzett tapasztalatunkkal segítünk téged!

„A konzultációs időpont összehangolása, rugalmassága és közvetlensége kiváló volt. A legtöbb funkcionális és stratégiai kérdésünkre sikerült választ kapni, amit meg is valósítottunk. A konzultáción javasolt konverziós kampány elindításával sikerült az eladásainkat megduplázni, valamint az akkori készleteink 3/4-ét egy hétvége alatt eladni. Összegségében nagyon hasznosnak és a munkánkat támogatónak találtuk a tanácsadást.
Gáspár Sándor – Axióma Publishing Kft.

Sok esetben a felmerülő problémákra hosszas keresgélés után találsz csak megoldást. A konzultáció során ezt az időt megspórolod, ráadásul azonnali és hatékony segítséget kapsz tapasztalt kollégáinktól. Arról nem is beszélve, hogy az irodából vagy otthonról kényelmes beszélhetjük át az online marketinggel kapcsolatos kérdéseidet.

Említettük már, hogy a konzultáció végén egy memó üzenetben összeszedjük neked mi mindenről beszéltünk és milyen megoldásokat, javaslatokat kínálunk?

A konzultáción elhangzott tanácsokról részletes leírást kaptam még aznap e-mailben, így utána tudok nézni, ha valamit esetleg nem jegyeztem meg. Nagyon köszönöm a gyorsaságot és hatékonyságot!”
Nagy Katalin – Kreatív Kiadó Kft.

Lássuk, mire nem számíthatsz, ha velünk konzultálsz

Marketinges szlengre – nem célunk, hogy zavarba hozzunk a marketinges szlenggel, mi sem használjuk. Számunkra fontos, hogy érthetően beszéljünk feléd.

Általános okosságokra – ha rendszeresen olvasol blogcikkeket, szakmai könyveket, jársz marketing konferenciákra, akkor ezeket már mind tudod. Mi, az RG Stúdiónál személyre szabott ötleteket adunk, amik kifejezetten neked hasznosak.

Homályos tanácsokra – olyan megoldásokat javaslunk, amelyeket azonnal tudsz használni, nem kell utánanézni a konzultáció után a mikéntjének. Sőt, ha gondolod, közösen be is tudjuk őket állítani a konzultáció során.

Kitérő válaszokra – célunk, hogy eredményes legyél, ezért elmondjuk azt is, amit nem javaslunk neked. Nem bólogatunk, és nem próbálunk rábeszélni trendi megoldásokra, ha tudjuk, hogy neked az nem működne.

„A két órás konzultáció egyetlen perce sem volt felesleges. Nem volt mellébeszélés, vetítés, üres mondatok.
Papp Erzsébet – Fürge Nyuszi Focivilág

Segíthetünk neked is rakétapályára állítani a vállalkozásod?

Tedd fel kérdésedet, mi pedig örömmel visszahívunk, hogy beszélgessünk online marketingedről!