Keresési szokásaink sokat elárulnak arról, hogy mi iránt érdeklődünk. A Google a héten hozta nyilvánosságra az idei év keresési trendijeit, amelyek egyedi betekintést engednek abba, mi érdekelte leginkább a világot és persze Magyarországot 2019-ben. A top 10-es listák 74 ország legnépszerűbb témáit fedik le többek között a popkultúra, sport, zene, politika és hírek terén is.

Gondoltad volna? Magyarországon az önkormányzati választások, globálisan pedig az India-Dél-Afrika krikettmérkőzések vezetik a legfelkapottabb Google keresések 2019-es listáját. No de lássuk részletesebben:

Ezekre a szavakra kerestünk rá legtöbbször

A magyar lista élén tavalyhoz hasonlóan idén is egy politikai esemény áll: az önkormányzati választások, ezt követi Andy Vajna majd a Notre-Dame. A lista 7. helyén szerepel a Black Friday kifejezés, mely jól mutatja a fekete pénteki láz jelentőségét.

Felkapott keresések
1 Önkormányzati választás
2 Andy Vajna
3 Notre-Dame
4 Love Island
5 Cameron Boyce
6 Exathlon
7 Black Friday
8 Csernobil (sorozat)
9 Berlini fal leomlása
10 Európai parlamenti választás

Sporteseményeknél a női kézilabda-világbajnokság volt a legkeresettebb, a Magyarország – Uruguay futballmeccs került a második, míg a Magyarország – Szlovákia a harmadik helyre.

A sorozatok közül legnépszerűbbnek a Csernobil, a Drága örökösök és a Mintaapák voltak, míg filmek tekintetében a Joker lett az abszolút győztes. Könyvek között a Trónok harca, a Miután kerültek és a Két lépés távolság került a dobogóra.

A gasztronómia területén továbbra is a csirkemell receptek a legnépszerűbbek itthon. Természetesen az utazás sem maradhat ki a legérdekesebb témák közül. Dominika, Grúzia és Csernobil úti célok iránti kereslet volt a legnagyobb mértékű az idei évben.

A hazai Google keresések teljes listája itt érhető el.

Ha érdekelnek a Google Ads rendszerében rejlő üzleti lehetőségek, akkor kérd visszahívásunk!