A rendezvény különlegessége volt, hogy a résztvevők első ízben foghatták kézbe Lévai Richárd legújabb könyvét is. Ráadásul, korábban még nem volt alkalom arra, hogy szakembereink ilyen nagy közönség előtt bemutatkozzanak, és egy-egy szakterületükkel kapcsolatban gyakorlati tippeket, tanácsokat osszanak meg. Az Akáció, nyárindító workshop azonban remek lehetőség volt a legújabb Facebook hirdetői megoldások és a bevált tippek megosztására szakmai környezeteben. Lássuk milyen érdekességekről volt szó a rendezvényen!
A workshopot Lévai Richárd nyitotta, aki a Facebook hirdetések marketing folyamtokban elfoglalt helyéről beszélt és több lehetőséget is bemutatott ezek stratégiába építésére. A sort Kenyeres-Rózsás Alexandra egy egyszerűnek tűnő, ám gyakran kevésbé hatékonyan alkalmazott megoldás, a Boost Postról szóló előadása folytatta, amiből kiderült mikor és hogyan érdemes használni ezt a hirdetést.
Még a reggeli friss elmék befogadó képességére alapozva egy nehéz, de annál fontosabb téma következett: a hirdetések eredményességének a mérése a gyakorlatban. Müller-Váczi Lívia, a terület egyik főtanácsadója egy beszédes hasonlattal indította az előadását: a hirdetők méréshez viszonyulását a szülői típusokhoz hasonlította. Fel is keltette sok résztvevő érdeklődését, hiszen a szünetekben rengetegen keresték meg a méréssel kapcsolatos kérdéseikkel.
Ezt követően Lévai Richárd legújabb „Hogyan készíts eredményes Facebook hirdetéseket?” című könyvét mutatta be, ami iránt rengetegen érdeklődtek a workshop alatt. A könyv különlegessége, hogy a Richárdtól megszokott jól alkalmazható, gyakorlatias tippek és trükkök leírása mellett, nagy hangsúlyt fektet a Facebook hirdetések markering folyamatokba illesztésére.
A könyvről részletesen ide kattintva tudtok tájékozódni! >>
A könyv előnye, hogy egy nettó 8000 Ft-os kedvezménykupont is tartalmaz a Facebook hirdetések A-tól Z-ig Online Tréningre. A könyvből elsajátítható stratégiai tudás és a minden részletre kitérő online tréning együttes alkalmazása komplex és folyamatosan frissülő hirdetői tudást biztosít, hozzájárulva a hirdetők eredményességének a növeléséhez.
A következő blokkban rengeteg kreatív tippel és ihletadó hirdetés példákkal lettek gazdagabbak a résztvevők. Majd egy igazán érdekes a sokakat mozgató téma következett.
Cseh Gabriella, a Facebook kelet-közép-európai szabályozási vezetője a Facebook irányelveiről tartott előadást, aminek a végére egy interaktív beszélgetés kerekedett. Sok résztvevő osztotta meg saját tapasztalatait a Facebookon megjelenő vagy épp letiltott hirdetéseiről, és rengeteg kérdéssel bombázták Gabriellát az irányelvek speciális eseteivel kapcsolatban.
A workshop folytatásaként a stratégiai tervezés került előtérbe, ahol Erős Gábor a Facebookban rejlő és az azon túlmutató lehetőségeket mutatta be. Több mint 15 éves tapasztalattal a háta mögött, Gábor komoly rálátással rendelkezik a stratégiaalkotásra és a trendekre, így több hasznos tanácsot osztott meg a résztvevőkkel.
A délután folyamán a remarketing folyamatokba és azok jelentőségébe nyertek bepillantást a résztvevők. Schmidt Zsuzsa, marketing tanácsadónk előadásából kiderült, hogy az alap remarketing megoldások korlátozottan működnek. Ahhoz ugyanis, hogy akár termékek ezreiből is pont a megfelelőt tudják megmutatni a célközönségnek, dinamikus remarketingre van szükség. A lépésről lépésre bemutatott megoldás a hallgatóságot biztosan meggyőzte a termékkatalógus hirdetések előnyeiről.
A gyakorlatias példákból sem volt hiány a nap folyamán. Csapatunk a kampányokhoz is rengeteg ötletet adott a tervezéstől, a célzáson és a hirdetési eszköztáron át egészen a kivitelezésig.
Lévai Richárd a Facebook jövőjéről tartott egy izgalmas prezentációt, amely során rengeteg új és érdekes lehetőséget mutatott, amiket remélhetőleg a közeljövőben széles körben sikeresen alkalmazhatnak majd a céges hirdetők.
Zárásként pedig egy újabb interaktív beszélgetés indult a Facebookos hirdetésekről, tapasztalatokról, stockphotok-ról és kampányindító ötletekről. Összességében csapatunk rengeteg pozitív visszajelzést kapott, már a rendezvény közben, és utána is a résztvevőktől. Nem csak megosztottuk a saját tudásunkat, hanem mi is rengeteg érdekes tapasztalatot ismerhettünk meg első kézből, a hirdetőktől.
Köszönjük mindenkinek a részvételt és reméljük a jövőben több hasonló közös workshopban lesz még részünk, hogy megoszthassuk egymással a Facebook hirdetői világ érdekességeit.