Berek Péter
Értékesítési vezető, online marketing menedzser
Berek Péter
Péter 2017-ben szerezte meg diplomáját a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán marketing szakon. Az egyetem mellett a Profi Faiskola Kft.-nél dolgozott online marketingesként, ahol a különböző közösségi média felületeken történő kommunikáció mellett a webáruház bevezető kampányait menedzselte. A diploma megszerzését követően, 2017 novemberében csatlakozott marketinges csapatunkhoz.
Péter rendkívül fontosnak tartja a folyamatos szakmai fejlődést, így a munkán kívüli szabadidejében is szívesen olvas szakmai tanulmányokat, illetve vesz részt különböző online, illetve offline képzéseken.
Munkája során elsősorban PPC hirdetések menedzselésével, tartalomoptimalizálással, illetve Chatbot készítéssel foglalkozik. Ezen felül pedig rendszeresen tart szakmai konzultációkat ügyfeleinknek.
Az RG-STÚDIÓ-nál többek között olyan cégekkel dolgozott együtt, mint például az Eglo Lux Kft., Piatnik Kft., Telenor Magyarország, Leitz-Hungaria Kft. és a Develor Zrt.
Péter egyik fő szakterülete a LinkedIn hirdetések és a Messenger chatbot készítések. A chatbot szakmai tudását mi sem bizonyítja jobban, mint hogy az országban negyedikként került fel a Manychat ügynökségi listájára.
Az elmúlt 8 évben kifejezetten az ügyfelek stratégiai problémáira fókuszál. Ezek során megvizsgálva a megbízók személyes szemléletét, kockázatvállaló képességét, cégre (személyre) szabott stratégiát dolgoz ki munkatársaival közösen.
Rendszeresen tart előadásokat szakmai konferenciákon online marketing stratégiai kérdésekben. Legközelebb a szívéhez az ügyfelek bizonytalanságainak feloldása, szunnyadó álmok, célok felélesztése áll.
„Péter az előre megírt kérdéseimből felkészült, és kezdéskor nem a problémák felvetésére kellett pazarolnunk a drága időt, hanem azonnal ráfordulhattunk a megoldásokra.
A Facebook vállalkozáskezelő és hirdetéskezelő felületein is segített eligazodni, látszott, hogy jó ismerője, szakértője a csatornának. Az általam használt, kezelt oldalakon beállításokat, pontosításokat végzett, optimalizálva a napi működést. A kampánycélokkal, hirdetéssorozatokkal, hirdetéstípusokkal összefüggésben tett javaslatai, észrevételei szintén hasznomra váltak. A kampányeredmények méréseiben sajnos már nem maradt sok időnk elmélyülni; ezért tervezem, hogy ebben a kérdéskörben hasonló konzultációt a jövőben még igénybe veszek.
Péter és a cége érezhetően olyan praktikák, tapasztalatok birtokában van, ami bármely online marketinggel foglalkozó szakember hatékonyságát javíthatja, új impulzusokkal, ötletekkel láthatja el.”