Online marketing tudástár
Olvasd el, milyen eredményeink vannak és ismerd meg a munkánk hátterét és a legújabb trendeket!
A referenciák ereje, avagy esettanulmány az esettanulmányok megosztásáról
Azt már régóta tudjuk, és reméljük ti is tudjátok, hogy az online világban a legmegbízhatóbb forrás egy fogyasztónak az ismerőseinek a szava. Ha valaki, akiben Ő bízik és/vagy hitelesnek tart korábban már kipróbálta, felpróbálta, látta, szagolta, fogta azt a terméket,...
Hogyan találj magadnak Marketingest, „marketinges” helyett!
Korábban már mi is írtunk róla, hogy milyen szempontok szerint érdemes marketing ügynökséget választani, de ezek a szempontok az utóbbi hetek-hónapok változásai miatt egy kicsit átalakultak, szóval érdemes nekünk is frissíteni a neked segítséget nyújtó check...
Változások a Facebookon – esettanulmány
Korábban írtunk az iOS14 kapcsán felmerült változásokról, ami a Facebook méréseinkre van hatással, és ennek értelmében a Facebook is bizonyos változásokat (fogalmazzunk őszintén: szigorításokat) vezetett be a jelentéseiben is. A hozzárendelési intervallumok módosulása...
Megváltoztatja az adatvédelem a marketinget?
Ma, január 28-án van az adatvédelem nemzetközi világnapja, aminek keretében egy kicsit mi is azon elmélkedünk, hogy hogyan változtatja, alakítja az adatvédelmi szigorítás a marketinget. Az adatvédelmi világnapot 2007 óta jegyezzük, és az felismerés hívta...