E-mail marketing
Juttassuk célba az üzeneteidet e-mail marketinggel!
Mit is jelent az e-mail marketing?
Sokan mondják, hogy az e-mail marketing halott, de még mindig a hírlevél az egyik leghatékonyabb marketing eszköz. Több mint 4 milliárd ember érhető el e-mailen keresztül. Elég nagy merítés ez ahhoz, hogy kiaknázd az ebben rejlő online marketing lehetőségeket! Mi nemcsak témákat javaslunk, színvonalas tartalmakat biztosítunk, de célba is juttatjuk vállalkozásod hírlevelét. Neked csak a riportokkal és a javaslatainkkal kell foglalkoznod!
De milyen célokra is alkalmazhatod az e-mail marketinget?
Ügyfélszerzés e-mail sorozatokkal
A social media marketing segítségével aktív és releváns embereket gyűjthetsz magad köré, akiket érdekel a terméked és a márkád. A célunk, hogy olyan közösséget építsünk, akiknek helyes képet alakíthatunk ki magunkról, kötődnek hozzánk és bármikor mozgósítani tudjuk őket egy ajánlattal.
Kapcsolatápolás rendszeres hírlevelekkel
A social media marketing része a posztolás, tartalommarketing stratégia mentén. Ezek a közösségi média oldaltól függően jelenthetnek képeket, videókat, szöveges posztokat is. Az oldalkezelés keretében nem csak a posztolásig tart a social media marketing együttműködés, hanem a visszajelzések, kommentek kezelése is része, hogy a közösségünk biztonságos legyen a követőinknek, ugyanakkor rólunk szóljon a megfelelő keretek között.
Újraaktivizálás
Az e-mail marketing szerepe nem áll meg a vásárlás után, sőt! Nagyon hasznos eszköz tud lenni abban is, hogy a meglévő vevőidet újra vásárlásra buzdítsd, törzsvásárlókká alakítsd. Ez az e-mail marketing szakasz már a tranzakciós leveleid átalakításával kezdődik és azzal folytatódik, hogy a vásárlóra, a megvásárolt termékekre szabott vagy ahhoz kapcsolódó értékes tartalmakat és kiegészítő termékekre vagy újravásárlásra vonatkozó ajánlatokat küldesz ki a vevőidnek, akár egyedileg. Persze automatizáltan, a folyamatok megfelelő beállításával.
Milyen tevékenységekből állhat össze az e-mail marketing?
Ezekkel a feladatokkal mind megbízhatsz minket! Nem kell egyedül kitalálnod, hogy mire van szükséged, tanácsot adunk az e-mail marketing folyamatok felépítésére is.
Feliratkoztatási kampány
PPC hirdetések segítségével többféle kampánnyal is el tudjuk érni, hogy feliratkozókat szerezzünk.
Ha egy feliratkoztató oldalra terelünk akkor konverziós kampányokat tudunk alkalmazni, de a Meta, a Linkedin és a Google is kínál űrlapos kampánytípusokat.
Feliratkozó oldal
Az e-mail címek megadása már egy bizalmi lépés, általában szükséges valamilyen ellenértéket adni érte.
Az e-mail cím egy valuta, általában ezzel fizetnek az érdeklődőink azért, hogy valami exkluzívat kapjanak, amelyre vonatkozó infókat a feliratkozó oldalon adhatunk át.
Csalianyag
Az egyik legeredményesebb módja az e-mail marketing adatbázisunk bővítésének, ha a feliratkozásért adunk valamit.
Ez lehet egy kupon, egy értékes tartalom, amit csak így kaphat meg, vagy akár egy esély a sorsoláson egy nyereményjáték során.
E-mail folyamatok
A feliratkozást, vásárlást utókövető folyamatok olyan e-mailekből állnak, amelyek időzítve vannak. Így automatizálni tudjuk őket, hogy a feliratkozók mindig a legjobb időpontban kapják azt meg.
Ezeknek a folyamatoknak a kialakítása egy nagyon eredményes marketing gépezetet képez nekünk.
Rendszeres hírlevelek
Persze nem tudunk minden egyes eseményhez, hírhez e-mail folyamatokat beállítani, és nem is kell.
Eseti jelleggel, vagy rendszeres időközönként érdemes ajánlatokról, új tartalmakról, eseményekről, újdonságokról sorozaton kívül is kommunikálnunk a feliratkozóinkkal.
E-mail kampányok
A feliratkozói adatbázisunkat is érdemes frissen, relevánsan tartani.
Kifejezetten e-mail marketingre szabott kampányokkal, kutatásokkal, kérdőívekkel, vagy nyereményjátékokkal szűrhetjük, szegmentálhatjuk és aktivizálhatjuk a listáinkat.
Miért bízd ránk e-mail marketinged?
Minősített szakértőink az online marketing szinte minden területén tanácsot adnak neked!
25 év tapasztalat és szaktudás
Számtalan márka e-mail marketingjét kezeltük már az évek során. Tapasztalatainkkal a te online jelenléted is kialakítjuk vagy fejlesztjük!
Stratégiai gondolkodás
E-mail marketing esetén sem hiszünk a dobozos megoldásokban. Az együttműködéseink közösen felépített stratégiára alapulnak.
Személyre szabott gondolkodás
Nincs két egyforma vállalkozás, nincs két egyforma marketing stratégia. Szolgáltatásainkat mindig az üzleti céljaidhoz és a céged sajátosságaihoz igazítjuk.
Szoros együttműködés
Mi adjuk a negyed évszázados tapasztalatunkat a marketingben, te pedig a termékedet és szaktudásodat az iparágadban. A siker közös munka.
Kiváló ügyfélkapcsolat
Számíthatsz rá, hogy rendszeresen keresni fogunk eredményekkel, ötletekkel, javaslatokkal, kérdésekkel. A kommunikáció az e-mail marketing együttműködéseknél is top prioritás nálunk!
Holisztikus marketing szemlélet
Nem hiszünk benne, hogy egyféle online marketing tevékenységgel megválthatod a világot. A célunk mindig az, hogy addig fejlődj, hogy egy teljes marketing gépezeted legyen.
Komplex szolgáltatás portfólió
Az e-mail marketingen túl tanácsadóként és megvalósítóként támogatunk az online marketing szinte minden területén.
Sikerorientált működés
A te sikered a mi sikerünk.
Együttműködéseinkben mindig közösen meghatározzuk az elvárt eredményeket, hogy ez lebegjen célként előttünk.
Hogy zajlik velünk az e-mail marketing marketing együttműködés?
Felmérés és szerződéskötés
Átnézzük a tevékenységed és a felületeidet, megbeszéljük az e-mail marketing célját és kapsz tőlünk egy ajánlatot annak a kezelésére, kampánytervvel, javaslattal a belefoglalt tevékenységekre.
Projektindítás
Közösen meghatározzuk az e-mail marketing elvárt eredményét, mikrokonverziós pontjait, prezentáljuk a stratégiát és kampánytervet majd bekérjük a hozzáféréseket és elindítjuk a közös munkát.
Egyszeri beállítások
Beállítjuk az e-mail marketinghez szükséges rendszereket, beállítjuk a konverzióméréshez és remarketinghez szükséges mérőkódokat, vagy ha ezek már rendelkezésre állnak, akkor ellenőrizzük, hogy minden az elvárt módon működik-e. Felépítjük az e-mail sorozatokat és teszteljük a folyamatokat, ha pedig lesznek támogató felületeid, mint a feliratkoztató oldal, vagy a csalianyag, akkor ezeket is segítünk elkészíteni.
Havi egyeztetések
Minden hónapot előre megtervezünk. Először biztosan gyakrabban, de miután összecsiszolódtunk, havonta tartunk megbeszélést, ahol a e-mail marketing eredményeit, az ötleteket és az aktualitásokat beszéljük át.
Hirdetések
Amennyiben az e-mail marketingedet támogatjuk hirdetésekkel feliratkoztatáshoz, akkor ezeket is elindítjuk.
Marketing tanácsadás
Az online marketinged nagy eséllyel nem csak e-mail marketingből áll, vagy nem csak abból kell állnia. Ha látunk bármilyen hiányosságot, az eredményességet akadályozó vagy kihasználatlanságot jelentő problémát, lehetőséget, akkor azt jelezni fogjuk neked. Az e-mail marketing egy építőeleme az értékesítési folyamatodnak, ezért fontos, hogy összhangban legyen egyéb tevékenységeiddel is, mint pl.: a hirdetések, kampányok.
Riportálás
Havonta készítünk statisztikai jelentést is, amellyel egyből képbe kerülsz az online marketinged alakulásáról, valamint az eredményességet tovább növelő javaslatainkról.
Mit tartalmaz az e-mail marketing együttműködés?
Hírlevelező rendszerek kezelése
Listák feltöltése, frissítése.
Szövegírás
Az e-mail marketing folyamathoz tartozó szövegek elkészítése a levelekhez és az érkező felülethez.
Hírlevelek elkészítése
A téma és a tartalom elfogadását követően a hírleveleket feltöltjük a hírlevél rendszerbe. Teszteljük és időzítjük.
E-mail folyamatok beállítása
Ha hírlevél sorozataid vannak, akkor az ahhoz tartozó folyamatot beállítjuk, időzítjük és teszteljük.
Riportálás
Havonta kapsz tőlünk eredménykimutatást és javaslatokat az optimalizálásra az együttműködés alatt.
Tanácsadás, javaslattétel
Amíg együtt dolgozunk számíthatsz a javaslatainkra nem csak az e-mail marketing, de az online marketing más területein is. Holisztikusan gondolkodunk a marketingről, ha látunk hibát, lehetőséget vagy fejlődési opciót más tevékenységeidben amik hatással lehetnek a közös munkára vagy az eredményességedre, akkor szólni fogunk!
Többet szeretnél tudni az e-mail marketingről?
Olvasd blogunkat!
Hogyan segíti a tartalommarketing az értékesítést?
Számtalanszor hallottuk már, hogy „Oké, kell a tartalom, de mi a haszna?” Sok vállalatvezető számára a tartalommarketing egy homályos, pénznyelő tevékenység, aminek a konkrét üzleti eredményekhez fűződő kapcsolata nem látszik. Nem csoda, hiszen itt eltér a folyamat a...
Ezekre az online marketing trendekre figyelj 2022-ben!
Utána jártunk az idei év online marketing trendjeinek és megmutatjuk mire kell figyelni az online marketing világában 2022-ben.
Kreativitás vs. automatizmusok
A robotok elveszik a munkánkat? Ahogy egyre többet hallani marketing automatizmusokról, robotokról felmerül a kérdés, hogy mi lesz a kreativitás szerepe a marketingben a jövőben? Mi azt mondjuk, hogy ugyanúgy kulcsszerepe lesz, mint most. Félreértés ne essék, mi...
Az e-mail marketing együttműködéseinkről mondták
Olvasd el partnereink véleményét, akikkel már együtt dolgoztunk sikeres projekteken!
„Az RG-STÚDIÓ-val már hosszú évek óta dolgozom együtt. Mivel mi a vadászat terén tevékenykedünk, elég kényes a kommunikációnk. Ennek ellenére az RG-STÚDIÓ munkatársai több mint 5 éve sikeresen érik el a célpiacomat.
5 nyelven, a világ minden pontjáról sikeresen terelnek be hozzánk megrendelőket. Üzleti szemléletük és a sok év alatt szerzett ismeretük a szakterületünkkel kapcsolatban nehezen behozható piaci előnyt biztosít nekünk a magyarországi vadásztatás terén.
Bízom benne, hogy ebben a szektorban még nagyon sokáig csakis az én cégem online marketingjét segítik!”
Balogh József
Tulajdonos, Naturhun Kft.
Akár most vágsz bele az e-mail marketingbe, akár a meglévő tevékenységed hatékonyságát szeretnéd növelni, szakértő csapatunkra számíthatsz!