Végy egy naprakész webshopot, dolgozz ki egy átfogó online marketing stratégiát és futtass ütős hirdetéseket a termékeidre! Kész is: így már növelheted is az e-kereskedelmi bevételeket. Kíváncsi vagy a részletekre? Akkor olvass tovább!
Partnerünk egy böllér- és hentesipari termékekkel foglalkozó vállalat, akivel már a harmadik szezonjukat visszük közösen sikerre. Évről évre építettük és finomítottuk az online marketingjüket: a hirdetések elindításán túl, egy új – a vásárlói igényeket jobban kiszolgáló – webshopot is készítettünk nekik, majd a szezonban az új webáruházra futtattunk sikeres e-kereskedelmi kampányokat, összehangolva az online marketing folyamatokat. A rétegek hatékony egymásra épülése már itt megmutatta az eredményeit a 4% körüli hirdetés megtérüléssel. Most pedig megmutatjuk, hogy a tervezés, az optimalizálás és a szaktudás hogyan emelte még magasabb szinte a korábban is jól működő kampányt.
Ezt a szezont is alapos tervezés és a több csatornából álló, e-kereskedelmi értékesítést támogató felületek alkalmazása jellemezte. Partnerünknek Google Ads és Facebook hirdetések futottak, hatékonyan egymásra épülve.
Ads-ben a performance max és a keresési kampányok előnyeit használtuk ki. Bár korábban kiemelkedően teljesített a dinamikus remarketing is, de ez most nem vált be.
Viszont a keresési kampányoknál a jól megválasztott és releváns kulcsszavak segítségével 0,8%-os hirdetésmegtérülést értünk el!
Ez a százalékos érték annál jobb minél kisebb:
Csak viszonyításként egy átlagos webshop esetében a 10% körüli megtérülés már egy igazán jó eredménynek számít!
A performance max kampány, kiválóan egészíti ki a keresési hirdetést, hogy még több helyen a potenciális vásárló szeme előtt legyenek a termékek. Ennek a hirdetéstípusnak a teljesítménye is említésre méltó: itt 1% körüli megtérüléssel futnak a hirdetések.
Facebook hirdetések eredménye és a siker titka
A hirdetések itt is túlszárnyalták az előző éveket: 4% körüli a megtérülés itt, ami egészen kimagasló eredmény az eddigi tapasztalataink alapján a Facebookon. Itt konverziós kampány és forgalomterelő kampány fut – ez utóbbi 16 Ft körüli átkattintási átlaggal, ami már önmagában kiemelkedően alacsony egységköltség! Az így a weboldalra terelt felhasználókat pedig újra megszólítjuk és dinamikus remarketinggel tereljük tovább a vásárlás felé.
A Facebook kampány sikere egyértelműen a releváns, tevékenységhez kapcsolódó célzásokon múlik. Másrészt pedig azon, hogy az egész kampány a forgalomtereléstől, a dinamikus remarketingen át a a konverziószerzésig egy szuper összehangolt és felépített folyamat.
Erre mind ráerősít az ütős alap: vagyis a szép és naprakész Shoprenter webshop, ami jól strukturált és felhasználóbarát, könnyen kezelhető. A hatékony webáruház felépítés pedig lehetővé teszi, hogy a termékkatalógus révén termékspecifikusan tudjunk hirdetni, termék kategóriánként, ezáltal pedig még inkább személyre szabott hirdetésekkel jelenjünk meg.
Végül pedig a mérések fontosságát és azok elemzését emelnénk ki. Partnerünknél a Facebook API-t is beállítottuk a hirdetések optimalizálásának tökéletesítése érdekében. Hiszen a pontos mérések adják az alapot a beállítások finomításához.
Ha Te is felpörgetnéd a webáruházad forgalmát keresd szakértőinket bizalommal. Vedd fel velünk a lenti űrlapon a kapcsolatot és nézzük meg közösen a lehetőségeket!