Gyakori kérdések
Ezekkel a kérdésekkel találkozunk a legtöbb alkalommal egy együttműködés során.

Márkaépítés és lead gyűjtés témakör
Hogy versenyezhetek a nagy kínai webáruházakkal?
A nagy nemzetközi webáruházak általában széles kínálattal és jó árakkal oprálnak, de személytelenek. Te legyél egyedi és emlékezetes! A webáruházas vásárlók többsége szereti a törődés és a személyes kapcsolatot, ami nem feltétlenül jelent telefonos ügyfélszolgálatot, inkább olyan élményt, ami különleges. Egy testreszabott élmény, jó tanácsok, profi blog, kérdezés lehetősége,egy szórakoztató felület, vagy akár egy szimpatikus társadalmi szerepvállalás vagy értékrendszer is olyasmi lehet, ami miatt jobban kötődnek a webáruházhoz a vásárlók. A szeretett webshopokba szívesebben térnek vissza, és akár többet is hajlandóak fizetni a termékért, mert a mellé járő élmény is a szolgáltatás része.
Akkor is hirdethetek online, ha nincs weboldalam?
Igen. A weboldal azonban jó online jelenlétet jelent, ami segít feltenni a térképre, könnyebben megtalálnak és könnyebb közösséget építeni vele, ezért ajánljuk, hogy legyen. De ha még nem tartasz itt, akkor is van lehetőséged a fizikai üzletebe irányítani az emebreket online hirdetéssel, vagy akár a közösségi média csatornáidon is tudsz ügyfeleket szerezni és követőbázist építeni.
Milyen teljesítménymutatókat használnak a kampányok sikerességének mérésére? Hogyan történik az eredmények riportálása?
Az adott tevékenységet kulcsmutatóit az együttműködés indulásakor egyeztetjük. Ez nagyban függ a céloktól és a tevékenységektől, de lehet akár elérés, weboldal látogatás, gombra kattintás, feliratkozás, letöltés, vagy akár a posztokon a reakciók száma is. Havi szintű riportálásra meeting keretében és egy szöveges összefoglaló dokumentummal van lehetőség.
Tartalomarketing témakör
Tudom ingyenesen is használi a Facebookot marketingre?
A Facebookon (és más közösségi média oldalakon) való posztolás ingyenes, azonban az organikus megjelenéseket nagyon nehéz skálázni. A közösségi média kommunikáció fontos része a márkakommunikációdnak, és kiváló lehetőség a kapcsolattermetésre és kapcsoalttartásra a célközönségeddel. Ha azonban dinamikusan akarsz fejlődni, akkor érdemes hirdetésekel is megtámogatnod, hogy több új érdeklődőhöz is eljuthasson az üzeneted.
Ti készítitek a posztokat és hírleveleket, vagy nekem is kell hozzá tartalmat adnom?
Ez megegyezés kérdése, azonban a legtöbb partnerünk számára mi készítjük el a tartalmakat, amiket jóváhagyás után teszünk csak közzé. Ilyenkor minden esetben egyeztetjük a tartalmakat előzetesen, és ha szükségünk van hozzá információra az bekérjük az ügyfelünktől. Vagyis a témák egyeztetéséhez és a tartalmak elfogadásához szükség van rád is. Javaslatokkal viszont minden esetben igyekszünk megkönnyíteni a munkádat.
Mennyi idő után lehet látni, hogy a blogolás vagy a hírlevélküldés hoz vásárlókat?
Ez sok mindentől függ (pl. iparág, termék, ár, stb.). Viszont mi minden esetben arra törekedünk, hogy mérhető legyen a tevékenységünk. Url címkézést, knverziós mérési pontokat építünk be a folyamatokba (pl. gombra kattintás, vásárlás, kosárba tétel), amik mind segítenek nekünk, hogy lássuk, melyik tevékenységük milyen eredményeket ért el.
Értékesítés támogatás témakör
Hogyan szólítom meg azokat az embereket akik már jártak a webshopomban?
Azokat az embereket akik már jártak a weboldalon, érdeklődést mutattak a terméked/szolgáltatásod iránt, remraketing célzással fogjuk tudni újból megszólítani. Ha esetleg megtekintettek vagy kosárba is helyeztek egy terméket, akkor pedig a dinamikus remarketing keretein belül vissza tudjuk mutatni pontosan azt a terméket, amit már egyszer megnézett. Természetesen ehhez elengedhetetlenek a megfelelő mérések beállítása
Hogyan tudok több törzsvásárlót szerezni?
Egyrészt olyan vásárlói élményt kell adnod már az első vásárláskor, ami maradandó és pozitív. Másrészt pedig vissza kell hívnod a korábbi vásárlóidat, hogy újra és újra téged válasszanak. Ennek a kulcsa az időzítés és az ajánlat. A remarketing lesz a segítségedre az ügyfelek visszaforgatásában.
Hogyan tudom csökkenteni a lemorzsolódást a webáruházam kosarában?
A legtöbb kosárelhagyás oka valamilyen bizonytalanság: az érdeklődőkben nincs meg a bizalom, vagy még nem érett meg bennük a döntés. Töltsd fel a termékoldalad hitelességet javító elemekkel és érvekkel a termék mellett, illetve bizonyosodj meg arról, hogy az érdeklődők a hezitálás, összehasonlítás és az alternatív lehetőségek felkutatása után visszatalálnak hozzád. A remarketingnek kulcsszerepe van abban, hogy a vásárlás döntés meegszületése után is nálad landoljanak.
Hol hirdessem a webáruházamat?
Összetett a kérdés, és a rövid válasz az, hogy attól függ, hogy milyenek a termékeid és a vásárlóid. Nincs ökölszabály, mert minden hirdetési stratégiát az üzleti céljaidhoz és sajátasságaidhoz kell szabni. Ha a termékeidet keresik, beütik a keresőkbe, akkor valószínűleg a Google szerepelni fog a hirdetési mixedben. Ha egy vadonatúj termékkel indulsz el a piacon, akkor nnak nincs kersettsége, de így is meegtalálhatod a célközönéségét érdeklődés és adat alapú célzással.
Van-e lehetőség betekinteni korábbi kampányok eredményeibe vagy esettanulmányokba, amelyek hasonló iparágban működő cégekkel készültek?
A weboldalunkon a különböző szolgáltatások esetében összegyűjtöttünk néhány hasznos cikket, esettanulmány, ami az adott területhez kapcsolódik. Ezeket érdemes átnézned vagy a blogcikkjeink között böngészned. Etikai és persze adatvédelmi okokból más partnereink eredményeinek a részletes bemutatására nincs lehetőség
Vállaltok garanciát a hirdetési eredményekre?
Van lehetőség sikerdíjas szerződés megkötésére nálunk, viszont ez egy mélyebb közös tervezést igényel. Kérlek vedd velünk a kapcsolatot, hogy meg tudjuk vitatni az elvárásokat.
Hirdessek vagy seo szinten optimalizáljam a honlapom?
Ez a véleményünk szerint nem egy vagy, hanem egy és. A két csatorna (fizetett és organikus) kifejezetten jól tudják egymást támogatni bevétel megoszlás szinten. Mindenképp érdemes egy átfogó SEO munkával kezdeni, majd ezt pizetett hirdetésekkel támogatni. Akkor se csüggedj, ha weboldalad vagy webáruházad nem SEO szempontok szerint került kialakításra. Menet közben is tudjuk optimalizálni online felületed, egy átfogó kutatás és tervezés után.
Mennyi a minimum összeg, amit el kell költenem hirdetésekre?
Nincs egyetlen fix minimum összeg, amit hirdetésekre kell költeni. A szükséges büdzsé nagysága számos tényezőtől függ (pl. iparág, célok, célközönség mérete, hirdetési csatornák száma).
Keresőoptimalizálás (SEO) témakör
Mennyi idő alatt fogok előrébb lépni a Google találati listáján?
A SEO egy hosszabb távú befektetés, általában fél -1 évet szoktunk mondani, mire a Google robotjai újra feltérképezik az oldalt és organikusan előrébb kerülünk a találati listán.
Milyen feltételeknek kell megfelelni SEO szempontból?
Több kritériumot is figyelmbe veszünk az oldal keresőoptimalizálásakor. Ezeken a pontokon végighaladva ellenőrizzük le és optimalizáljuk az oldalt az előre leegyezetett kulcsszóra.
Szeretnék egy hirdetési kampányt. Mennyibe fog ez kerülni? Mennyiért tudjátok beállítani?
A hirdetési kampányok költsége több tényezőből tevődik össze: egyrészt ott van maga a hirdetési keret, amit effektive az adott hirdetési rendszerben költünk el a hirdetések megjelenítésére. Másrészt az ügynökségi munkadíj is a része, ami tartalmazza a beállítás és a folyamatos finomítás, ellenőrzés költségét. Ha további részletek érdekelnek kérj árajánlatot a Kapcsolat oldalon keresztül és munkatársaink felveszik veled a kapcsolatot.
Miért seozzak ha hirdetni is tudok?
Ebben az esetben almát hasonlítunk össze körtével. A SEO és a PPC nem vagy vagy, hanem és. Mindkettőre szükség van egy hosszútávú nyereséges működéshez. Hosszútávon nem egy élhető stratégia, ha a webáruház teljes egészében a fizetett hirdetések eredményeiből él.
Weboldal / webáruház készítés témakör
Chatbor alkalmazás mire jó?
A chatbot olyan szoftveralkalmazás, amelyet arra használnak, hogy szöveges online kommunikációt folytasson élő személyekkel – például ügyfelekkel, vagy ügyintézőkkel – előre betanított szabályok és betáplált információk alapján.
Tudok indítani én magam is webáruházat?
Attól függ mennyire vagy tisztában a marketinggel. Vannak olyan megoldások, amelyekkel technikalilag nagyon könnyű egy webshopot összerakni, de fontos tudnod, hogy ami miatt sikeres lesz az nem (csak) a technológia. Átgondolt, személyre szabott startégia nélkül nem tudsz kiemelkedni az átlagból, így hamar csalódást okozhat a felszínen csillogó webáruház. Én azt javaslom, hogy először stratégiát építs, és csak utána webshopot.
Melyik webáruház szolgáltatót ajánljátok?
A webáruház motorjának és a szolgáltatónak a kiválasztása komplex feladat, mert az igényeidtől függ. Készítettünk egy útmutatót a témában, ajánljuk, hogy olvasd el és töltsd ki a tesztet, hogy tudj választani.
Milyen platformokon készítik a weboldalakat és webshopokat? Használnak-e például WordPress-t, Shopify-t vagy egyedi fejlesztést alkalmaznak?
WordPress weboldalakat, Unas és Shoprenter webshopokat készítünk partnereink igényeire szabva. Ha webshopban gondolkodsz a tudástárunkban találsz olyan ingyenesen letölthető anyagot, ami segít kiválasztani a számodra megfelelő webshop motort. Mivel ez mind összetett feladat ezért ha weboldalról vagy webshop marketingről további kérdésed lenne vedd fel velünk a kapcsolatot
Biztosítanak-e oktatást vagy dokumentációt a rendszer használatához, hogy a későbbiekben önállóan is kezelni tudjam az oldalt?
Konzultáció keretében lehetőség van arra, hogy megmutassuk a webshop vagy a weboldal működését, hogy azt a későbbiek folyamán Te magad is hatékonyan tudd kezelni. Ha rendszeres támogatásra van szükséged, akár havi szinten is tudunk egyeztetni a konzultációról. Fejlesztői kérdésekben viszont nem tudunk segíteni,
A már meglévő webáruházamat át tudjátok költöztetni?
Természetesen. Számos ügyfelünknek végeztünk már sikeres webáruház költöztetést. Ez egy hosszabb folyamat is lehet, attól függően, hogy milyen CMS rendszerre szeretnél áttérni. Amennyiben már az elejétől részt veszünk a folyamatban, úgy biztos lehetsz benne, hogy a legjobb technikai és marketing szempontű megoldást és kivitelezést fogod kapni.
Mire van szükségem egy webáruház indításához?
Ez egy nagyon mély témakör, de röviden a következőkre biztos szükséged lesz: Megfelelő termékek, átgondolt stratégia, domain és tárhely, kreatív eszközök, a működésedet legjobban támogató webshop motor, ügyviteli rendszer, szállítási és fizetési lehetőségek integrálása, jogi dokumentumok megléte. Ezek mellett természetesen még rengeteg szempontra kell figyelni, ezért érdemes az elejétől szakemberekre bízni a tervezést és a kialakítást.
Egy egyszerű pár oldalas weboldal elkészítésést is vállaljátok?
Természetesen. A komplex webáruházak mellett, kisebb igényeknek megfelelő WordPress weboldalak tervezését és kivitelezését is vállaljuk.
Egyedi fejlesztést is vállaltok?
Jelenleg nincs nálunk lehetőség egyedi fejlesztésű weboldalak vagy webshopok kialakítására. WordPress, Unas, Shoprenter rendszerekben alakítunk ki online felületeket. Egyedi webáruházak és weboldalak tekintetében költöztetés és marketing támogatás van a szolgáltatásaink között.
Tudtok nekem javasolni A.I eszközöket amik bevételnövelő hatással lehetnek a webáruházamra?
WordPress, Unas és Shoprenter rendszerekben tudunk Neked javasolni A.I és fél A.I megoldásokat, amik a bevételszerzés növelését támogathatják. Ehhez azonban először meg kell ismernünk a tevékenységi köröd és a webáruházad technikai hátterét.
Szerződéskötés témakör
Szeretnék egy hirdetési kampányt. Mennyibe fog ez kerülni? Mennyiért tudjátok beállítani?
A hirdetési kampányok költsége több tényezőből tevődik össze: egyrészt ott van maga a hirdetési keret, amit effektive az adott hirdetési rendszerben költünk el a hirdetések megjelenítésére. Másrészt az ügynökségi munkadíj is a része, ami tartalmazza a beállítás és a folyamatos finomítás, ellenőrzés költségét. Ha további részletek érdekelnek kérj árajánlatot a Kapcsolat oldalon keresztül és munkatársaink felveszik veled a kapcsolatot.
Milyen árkategóriában mozognak a szolgáltatásaik? Van-e lehetőség csomagajánlatokra vagy testreszabott árajánlat kérésére?
Minden vállalkozásra személyre szabott ajánlatot dolgozunk ki, de persze ezen belül rugalmasak tudunk lenni az adott havi tevékenységek tekintetében. A részletekről minden esetben az értékesítői csapatunkkal tudsz egyeztetni. Írj nekünk a kapcsolat oldalon keresztül és felvesszük veled a kapcsolatot.
Milyen hosszú távú elköteleződést várnak el? Van-e lehetőség rövid távú, próbaidős együttműködésre?
A sikeres marketing hosszú távú stratégiára építkezik, aminek alapja a bizalom és az elköteleződés Tisztában vagyunk vele, hogy ezt mind ki is kell érdemelni. Így érthető, ha bizonyos esetekben rövidebb távon gondolkodnak partnereink. Ilyenkor általában 3-6 hónapos távot szoktunk javasoni, de ez nagyban függ az együttműködés jellegétől és céljaitól. A részletekért érdemes felvenned velünk a kapcsolatot.