Instagram hirdetéskezelés
Bízd ránk a Facebook hirdetéskezelést, és vigyük közösen sikerre a vállalkozásodat!
Milyen célok esetén használhatod az Instagram hirdetéseket?
A Meta rendszerében elérhető kampányok alapesetben a Meta minden felületén megjelennek. Tehát nem beszélünk Instagram hirdetéskezelésről, ha minden elhelyezést használva Facebookon és Instán is megjelenik egy hirdetés.
Az Instagram hirdetéskezelés nálunk azt jelenti (és akkor beszélünk külön áras, külön együttműködésről), ha a kampányok kifejezetten csak az Instagramra készülnek és ott jelennek meg.
Instagram hirdetéskezelés gyártó cégeknek, márkatulajdonosoknak
Ha a kommunikációd fő csatornája az Instagram, akkor szükséged van erre a csatornára szabott hirdetési tervre is.
Az Instagram hirdetések elsősorban nem értékesítési célúak, hanem szemléletformálásra, márkatudatosság építésére, inspirációra, vizuális figyelemfelkeltés és vágykeltésre alkalmasak.
Tehát ha nem foglalkozol közvetlen online értékesítéssel, de szeretnéd támogatni a terméked online jelenlétét és fokozni az érdeklődést a terméked iránt a viszonteladói hálózatodban, akkor az Instagram megfelelő felület lehet számodra.
Instagram hirdetéskezelés online jelenléthez, márkaépítéshez
Nem minden közösségi média oldal célja az online értékesítés, de a márka építéséhez, a viszonteladói hálózat támogatásához vagy a közösségi aktivizálásához is szükség van Instagram hirdetéskezelésre.
- Közösségépítés: Rajongótáborod, követőtáborod felépítésével hűséges közösséget tudsz magad köré gyűjteni, akik ügyfeleid, márkanagyköveteid is lehetnek.
- Aktivizálás: Szeretnéd, hogy beszéljenek rólad, és ebben azért vágysz egy kis kontrollra. Érd el és mozgósítsd a megfelelő közönségeket aktivitás alaú hirdetésekkel és bejegyzéskiemelésekkel vagy bejegyzés alapú nyereményjátékokkal.
Edukálás, szemléletformálás: Legyen a célod, hogy egy termékről, szolgáltatásról többen tudjanak és mélyebb információik legyenek, vagy hogy megismerjenek, mint munkáltatói márkát az Instagram hirdetéskezeléssel megtalálhatod a közönségedet.
Sokszor az Instagram hirdetéskezelés nem feltétlenül állja meg a helyét egymagában, inkább kiegészítő tevékenységként funkcionál tartalommarketing, vagy más csatornán történő értékesítés esetén.
A számodra megfelelő hirdetési stratégia kialakításához, a legjobb kombináció kialakításához vedd igénybe konzultációnkat!
Eredményeink és tapasztalataink Instagram hirdetéskezeléssel
Az RG-STÚDIÓ már 25 éve van jelen a piacon, és ez alatt az idő alatt kiemelkedő szaktudást szereztünk a Meta kampányok területén.
Erős online jelenlét Instagram hirdetéskezeléssel
Az online jelenlét soha nem önmagáért van, hanem inkább egy üzleti célunkat támogatja.
Partnereinknek nem csak hirdetünk, de erős közösségi média bázist építünk, akiket mindig tud mozgósítani.
Márkatulajdonosoknak, viszonteladó hálózattal rendelkező partnereinknek építünk aktív közönséget és adatbázist Instagram hirdetésekkel és nyereményjátékokkal.
Natúrkozmetikumokat forgalmazó ügyfelünk Instagram oldalán például egy kampányunkkal és tudatos Instagram hirdetéskezeléssel az alábbi ereményeket értük el:
több mint 30 ezer releváns felhasználót értünk el,
közel 2,5 ezer lájkot gyűjtöttünk a posztra,
amire 3395 komment érkezett,
a követők száma pedig 1532 fővel nőtt.
Már több, mint 30.000 hirdetést kezeltünk
Az RG-STÚDIÓ 25 éves fennállása óta munkatársaink több tízezer kampányon gyűjtöttek tapasztalatot. Nincs olyan amit mi már ne láttunk volna.
Ezeket a bevált módszereket, best practise-eket és kipróbált stratégiákat alkalmazzuk a te kampányaidon is, ha minket választasz Instagram hirdetéskezeléshez.
Miért bízd ránk az Instagram hirdetéskezelést?
Minősített szakértőink az online marketing szinte minden területén tanácsot adnak neked!
25 év tapasztalat és szaktudás
Több mint 30 000 hirdetés kampány tapasztalatával kezeljük a te Instgram hirdetéseidet. Építjük az online jelenléted, támogatjuk üzleti céljaid!
Stratégiai gondolkodás
Az Instagram hirdetéskezelés esetén sem hiszünk a dobozos megoldásokban. Az együttműködéseink közösen felépített stratégiára alapulnak.
Személyre szabott gondolkodás
Nincs két egyforma vállalkozás, nincs két egyforma kampánystruktúra. Szolgáltatásainkat mindig az üzleti céljaidhoz és a céged sajátosságaihoz igazítjuk.
Szoros együttműködés
Mi adjuk a negyed évszázados tapasztalatunkat a marketingben, te pedig a termékedet és szaktudásodat az iparágadban. A siker közös munka.
Kiváló ügyfélkapcsolat
Számíthatsz rá, hogy rendszeresen keresni fogunk eredményekkel, ötletekkel, javaslatokkal, kérdésekkel. A kommunikáció az Instagram hirdetéskezelési együttműködésekben is top prioritás nálunk!
Holisztikus marketing szemlélet
Nem hiszünk benne, hogy egy kampánnyal sikert érhetsz el, bármennyire profi annak a beállítása. A célunk mindig az, hogy addig fejlődj, hogy egy teljes marketing gépezeted legyen.
Komplex szolgáltatás portfólió
Az Instagram hirdetéskezelésen túl tanácsadóként és megvalósítóként támogatunk az online marketing szinte minden területén.
Sikerorientált működés
A te sikered a mi sikerünk.
Együttműködéseinkben mindig közösen meghatározzuk az elvárt eredményeket, hogy ez lebegjen célként előttünk.
Hogy zajlik velünk az Instagram hirdetéskezelés?
Felmérés és szerződéskötés
Átnézzük a tevékenységed és a felületeidet és közösen kiválasztjuk a hozzád leginkább illeszkedő kampánytípusokat és hirdetési formátumokat és kampánystruktúrát.
Projektindítás
Közösen meghatározzuk az Instagram hirdetéskezelés elvárt eredményét, prezentáljuk a stratégiát és a kampánytervet, bekérjük a hozzáféréseket és elindítjuk a közös munkát.
Egyszeri beállítások
Felállítjuk az Instagram hirdetéskezeléshez szükséges rendszereket, beállítjuk a konverzióméréshez és remarketinghez szükséges mérőkódokat, vagy ha ezek már rendelkezésre állnak, akkor ellenőrizzük, hogy minden az elvárt módon működik-e. Ha kell együttműködünk a fejlesztőddel, webszolgáltatóddal is, hogy patent legyen a mérés.
Marketing tanácsadás
Az online marketinged nagy eséllyel nem csak az Instagram hirdetéskezelésből áll, vagy nem csak abból kellene állnia. Ha látunk bármilyen hiányosságot, az eredményességet akadályozó vagy kihasználatlanságot jelentő problémát, lehetőséget, akkor azt jelezni fogjuk neked. Legyen ez technikai jellegű beállítás a felületeiden, a termékoldalaid megjelenése vagy egy landing oldal, amire szerintünk szükséged van, hogy előkészíthesd, módosíthasd amit kell mielőtt indulunk.
Instagram hirdetéskezelés
Elindítjuk a kampányokat, amelyeket hetente kétszer ellenőrzünk és folyamatosan optimalizálunk és finomhangolunk veled egyeztetve.
Riportálás
Írásban és egy havi egyeztetés keretében megbeszéljük az eredményeket és a következő havi terveket és javaslatokat.
Mire érdemes figyelned, ha Instagram hirdetéskezeléshez keresel partnert!
A piac ma már tele van szakértőkkel és tudásanyagokkal, amivel el lehet indulni a Facebook hirdetésekkel. De mi az amin tartsd rajta a szemed, hogy ne érjen csalódás?
Majd az AI megoldja mentalitás
A Meta hirdetések között több olyan is van, amelyeket látszólag egyszerű beállítani. Az automatizált és a mesterséges intelligenciát használó megoldások elég szimplának tűnnek, mert azt a látszatot keltik, hogy elég csak egy kattintással elindítanod és már működik is.
Az AI kampányok valóban kevesebb manuális munkát igényelnek, mint a hagyományos kampánytípusok, de azt nem biztos, hogy tudod, hogy mennyi technikai tudás kell magához a rendszernek a felállításához és gépi tanulás körülményeit megteremtő adatok előállításához.
Sokan itt akadnak el, vagy indítanak úgy kampányokat, hogy nincsenek tisztában azzal, hogy hirdetéseik nem csak hogy alul fognak teljesíteni, de még lehet, hogy anyagi károkat is okoznak majd.
Szakértők, specializált szakemberek vannak-e?
Mondják, hogy minél több dolgot tanul az ember annál kevesebbet tud. Mi nem hiszünk abban, hogy minden szakértőnknek mindenhez értenie kell.
Nem baj, ha a szakértő nem ismeri minden zegét-zugát a Meta rendszerének, mert úgy gondoljuk, hogy ahhoz, hogy megfelelően elmélyedjen valaki a területén szakosodnia kell.
Természetesen ez nem azt jelenti, hogy az Instagram hirdetéskezeléssel tartalommarketinggel és az azt támogató hirdetésekkel foglalkozó specialista ne tudna más kampánytípusokat kezelni, egyszerűen csak annyit, hogy a saját területén koncentráltabban tud tanulni és több gyakorlati tapasztalattal bír mint azok, akik mindennel is foglalkoznak.
Sztenderd megoldások, dobozos megoldások
ő, még akkor sem, ha vannak olyan kampány típusok, amelyek a legtöbb webshopban vagy szolgáltatónak működnek.
A kampánystruktúrád felállítása nem lehet sablonos, mert te biztosan nem ugyanúgy működsz, ahogy a versenytársaid vagy a piac összes másik szereplője. Akkor miért lenne az online marketing ugyanolyan, mint az övék?
Az egyediség figyelembevétele a kampányok kiválasztásában kritikus, hogy ne futtass olyan hirdetést ami soha nem lesz elég eredményes.
Túl tud-e nézni a Instagram hirdetéseken?
A túlzott specializációnak is megvannak a maga hátrányai.
Ha olyan marketingest választasz, aki csak a Instagram hirdetéskezelésben tud segíteni, akkor egy másik embert kell megbíznod a közösségi média marketinggel, keresőoptimalizálással, tartalommarketinggel. Ez felesleges erőforrás pazarlás.
Keress inkább magadnak olyan partnert, aki mindezt tudja egyszerre biztosítani.
A legjobb, ha ezt nem egy személyben, hanem csapatban nyújtja ezt, mert akkor megtaláltad a középutat a szakosodás és a szétmorzsolódás között.
Az optimalizálás hiánya
Nem egy, nem kettő olyan ügyfelünk volt, akiknek úgy vettük át a hirdetéskezelését, ahogy azt egyszer, akár évekkel ezelőtt beállították, és azóta nem nyúltak hozzájuk.
Már csak az hatalmas hiba, hogy a régóta futó hirdetések nem veszik figyelembe a rendszer gyors, néha drasztikus változásait, de az optimalizálás hiánya miatt kihasználatlanul marad az online hirdetések egyik nagy előnye. Ez pedig az adatlapú elemzés mentén történő azonnali változtatás.
Egy óriásplakátot nem tudsz a kampány közben módosítani, nem is tudnád mit változtass, mert nem méred az eredményeit.
De egy online hirdetési kampány visszajelzéseit, konverzióit, ereményeit valós időben látod és erre azonnal tudsz reagálni a hirdetés finomhangolásával, megváltoztatásával vagy akár lecserélésével.
Proaktív-e a marketingesed?
Mint az online minden területe, az online hirdetések világa is napról napra változik, arról nem is beszélve, hogy minél többet hirdetsz és minél több adatod van annál több információval rendelkezel a célközönségedről.
Sokszor a megszerzett adat világít rá arra, hogy valamit rosszul csinálunk, ezért az online világban nagyon gyorsan kell adaptálódni.
Egy márka tulajdonostól, vagy egy ügyvezetőtől nem várható el, hogy lássa azokat az irányokat, amelyet egy marketinges tud kijelölni elemzések, piaci trendek, tapasztalatok alapján, ezért fontos, hogy vállalkozásod vezetőjeként ne neked kelljen utasítani a marketingesed, hanem ő jöjjön ötletekkel.
Mi a fenti értékrendek alapján dolgozunk. Ha szimpatikus neked a gondolkodásunk, akkor üljünk le, és beszéljünk a marketingedről!
Mit tartalmaz az Instagram hirdetéskezelés együttműködés?
Hirdetési kreatívok elkészítése
A szövegírás a mi dolgunk, illetve a hirdetési képek elkészítése, feliratozása is a kapott fotók, videók alapján.
Hirdetési beállítások
A hirdetési rendszerekben minden szükséges beállítást elvégzünk – konverziómérés, remarketing listaépítés, összekötések. Az együttműködés ideje alatt ezeknek a kiegészítő, támogató rendszereknek a felügyelete és az Instagram hirdetéskezeléshez kapcsolódó karbantartása is a mi feladatunk.
Hirdetési kampányok indítása és kezelése
A hirdetési fiókodat az együttműködés ideje alatt mi kezeljük, optimalizálunk, rendszeresen karbantartjuk és frissítjük a kampányokat a nagyobb eredményességért.
Riportálás
Havonta kimutatást kapsz a Facebook hirdetéskezelés eredményességéről, amelyet egy egyeztetés keretében prezentálunk a javaslatokkal együtt.
Tanácsadás, javaslattétel
Amíg együtt dolgozunk számíthatsz a javaslatainkra nem csak a Meta, de az online marketing más területein is. Holisztikusan gondolkodunk a marketingről, ha látunk hibát, lehetőséget vagy fejlődési opciót más tevékenységeidben amik hatással lehetnek a közös munkára vagy az eredményességedre, akkor szólni fogunk!
Többet szeretnél tudni eredményeinkről az Instagram hirdetéskezelés területén?
Olvasd blogunkat!
Instagram hirdetés A-tól Z-ig
Az Instagram a világ egyik legnépszerűbb közösségi média felülete, amely ideális lehetőséget nyújt a vállalkozásoknak, hogy üzenetüket eljuttassák a célközönségüknek. Ha ezt a cikket olvasod, akkor valószínűleg te is elgondolkoztál azon, hogy hirdetéseket futtass az...
Facebook hirdetés alapok: Hogyan hozhatsz létre sikeres kampányt?
A Facebook mára már a világ egyik legnépszerűbb hirdetési platformjává vált. Magyarországon naponta több millióan nézegetik a Facebook-ot, ezért a Facebook hirdetések a vállalkozások egyik legkedveltebb és legelterjedtebb online eszközévé vált, természetesen a Google...
A Facebook innentől nem kivételez
Na nem a diszkrimináció-ellenes politikájából enged, hanem a legutolsó módosításával a részletes célzást korlátozza, hogy nagyobb teret engedjen a mesterséges intelligenciával támogatott kampányoknak. A változás lényege, hogy júliustól mi már nem alkalmazhatunk...
Az Instagram hirdetéskezelés együttműködéseinkről mondták
Olvasd el partnereink véleményét, akikkel már együtt dolgoztunk sikeres projekteken!
„Az RG Stúdióval rugalmas és gördülékeny a közös munka. Az együttműködésünk kezdete óta főként az Instagram felületén értünk el kiemelkedő eredményeket. A hirdetési kampány hatására 2 hét alatt 762 követőről 1593 felhasználóra nőtt a Diákolimpia követőinek a száma. A későbbi adatokból kiderült, hogy releváns követőket sikerült szerezni, mivel a bejegyzéseknél történő aktivitások a követőtáborral arányosan növekedtek.
Szakmai tudásuk mellett az ügyfél kommunikáció is hatékonyan zajlik, így bátran ajánlom az RG Stúdió csapatát, legyen szó Instagram hirdetéskről vagy egyéb közösségi kommunikációról.”
Kun Benedek – Magyar Diáksport Szövetség
Akár most vágsz bele az Instagram hirdetésekbe, akár a meglévő kampányaid hatékonyságát szeretnéd növelni, szakértő csapatunkra számíthatsz hirdetéskezelésben!