Irodavezető

15 éves online kommunikációs tanácsadó Kft. irodavezetői állást hirdet.
Feladat az iroda adminisztratív és a cég ügyviteli adminisztratív munkáinak önálló lebonyolítása.

Feladatok

  • Dokumentáció, digitalizálás
  • Telefonok kezelése, ügyfelekkel és beszállítókkal kapcsolattartás
  • Számlázás
  • Könyveléssel való kapcsolattartás
  • Számlák kezelése, átutalások lebonyolítása
  • Kintlévőség kezelés
  • Postai ügyintézés
  • Céges levelezés kezelése
  • Eseti adminisztratív feladatok, irodán kívüli ügyintézés
  • Hosting, domain ügyintézés, support
  • Ügyviteli adminisztráció, asszisztencia

Elvárások

  • Önálló adminisztrációs munkában szerzett tapasztalat (minimum 2 év)
  • Számviteli, könyvelési alapismeretek
  • Jó kommunikációs készség
  • Proaktív, önálló problémamegoldás
  • Terhelhetőség, sokféle és rövid feladatok gyors lekezelése
  • Elektronikus levelezés technikai alapismeretek

Előnyök

  • B kategóriás jogosítvány
  • Tapasztalatról részletes szakmai leírások az önéletrajzban

Amit kínálunk

  • Versenyképes jövedelem
  • Kiváló munkakörülmények
  • Stabil munkahely
  • Hosszú távú együttműködés
  • Jó csapatszellem
  • Munkavégzés helye: Pécs

Fényképes önéletrajzokat és motivációs leveleket a job@rgstudio.hu címre várjuk.

Pécs, 2016. március 11.