Irodavezető
15 éves online kommunikációs tanácsadó Kft. irodavezetői állást hirdet.
Feladat az iroda adminisztratív és a cég ügyviteli adminisztratív munkáinak önálló lebonyolítása.
Feladatok
- Dokumentáció, digitalizálás
- Telefonok kezelése, ügyfelekkel és beszállítókkal kapcsolattartás
- Számlázás
- Könyveléssel való kapcsolattartás
- Számlák kezelése, átutalások lebonyolítása
- Kintlévőség kezelés
- Postai ügyintézés
- Céges levelezés kezelése
- Eseti adminisztratív feladatok, irodán kívüli ügyintézés
- Hosting, domain ügyintézés, support
- Ügyviteli adminisztráció, asszisztencia
Elvárások
- Önálló adminisztrációs munkában szerzett tapasztalat (minimum 2 év)
- Számviteli, könyvelési alapismeretek
- Jó kommunikációs készség
- Proaktív, önálló problémamegoldás
- Terhelhetőség, sokféle és rövid feladatok gyors lekezelése
- Elektronikus levelezés technikai alapismeretek
Előnyök
- B kategóriás jogosítvány
- Tapasztalatról részletes szakmai leírások az önéletrajzban
Amit kínálunk
- Versenyképes jövedelem
- Kiváló munkakörülmények
- Stabil munkahely
- Hosszú távú együttműködés
- Jó csapatszellem
- Munkavégzés helye: Pécs
Fényképes önéletrajzokat és motivációs leveleket a job@rgstudio.hu címre várjuk.
Pécs, 2016. március 11.