Sok marketinggel foglalkozó munkatárs gondolkodik úgy, hogy egy hatékony online marketing kampány alapfeltétele egy jól kialakított landoló oldal. Ez így igaz és ha van időd és energiád, akkor továbbra is készíts egyedi landingeket! Azonban ha instant megoldásban gondolkosz, akkor van egy tuti tippünk, ahol érkezőoldal nélkül is lehet eredményes online kampányt indítani!

Mint azt már sokan tudják, a Facebook Messenger egy erős, különálló platformmá nőtte ki magát az évek alatt, ami rengeteg lehetőséget rejt magában! Azt is tudjuk, hogy a hírlevelek korszaka már kezd feledésbe merülni és az új irány az automatizációban, a chatbotokban mutatkozik meg!

Jó hír, hogy nem kell ahhoz chatbotot fejleszteni, hogy üzenetet küldhess a célcsoportodnak és nem feltétlenül kell külön kampányoldalt vagy landoló oldalt gyártanod egy eredményes Facebook hirdetéshez!

Tereld a felhasználókat a márkaoldalad Messengerébe és kommunikálj velük személyesen!

Tegyél ajánlatot, népszerűsítsd a termékedet vagy akciódat Facebook messengeren, ahol növelni tudod az elköteleződést a céged iránt, miközben minden fontos információt 1/1-ben juttathatsz el a célcsoportodhoz!

Hogyan teheted ezt?

  • Egyszerűen csak ki kell választanod a forgalomterelő vagy üzenetküldő kampánytípust a Facebook hirdetéskezelőjében.
  • Ezt követően ki kell választanunk, hogy nem webhelyre, hanem messengerbe szeretnénk forgalmat terelni, majd a megfelelő célzási, elhelyezési és költségkeret beállítások után jön a hirdetés kreatív tartalma, azaz a hirdetésbejegyzés beállítása.
  • Ezen a felületen adhatod meg a képet/videót és a szöveget a promótálni kívánt termékről vagy szolgáltatásról.
  • Ha ezzel megvagy, akkor az utolsó opcióban az üzenetsablonoknál  ki tudod választani, hogy egy új beszélgetést hozol létre a messengeren! Itt be tudod állítani a szöveget, amit szeretnél elküldeni a felhasználónak messengeren. Érdemes minden esetben a nevén szólítani a felhasználót, hogy még személyesebb legyen a beszélgetés. Ha megvagy a szöveggel, akkor állíts be kérdéseket a gyakran ismételt kérdések rovatba, amire rákattintva értékes információkhoz juthatnak a célcsoport. 
  • Ha megvan, akkor nincs más hátra, mint közzétenni a  kampányt és várni az érdeklődőket!

Ugye, hogy nem is olyan bonyolult?

Ha úgy gondolod, hogy segítségre lenne szükséges egy ilyen típusú üzenetküldő kampány beállításához, akkor keress minket bátran és segítünk neked!


Szerző:
Gere Alexandra
Online Marketing Menedzser