Miért hirdess a Facebookon?

Facebook hirdetésekManapság már szinte kikerülhetetlen a Facebook, ha el akarod érni a célcsoportodat. Szinte mindenkit, lassan már a nyugdíjasokat is meg lehet szólítani a közösségi hálón, ráadásul sokkal hatékonyabban és pontosabban, mint más marketing csatornák esetén. Arról nem is beszélve, hogy pontos visszajelzést kapsz a hatékonyságról.

 

Szükséged van segítségre?

Ezek után szinte minden vállalkozó, cégtulajdonos elgondolkodott már azon, hogy igénybe vegye a Facebook segítségét. De mikor van szükség külső segítségre, hogy kezeljük a Facebook hirdetéseinket?

Hát először is, ha nem értünk hozzá.

PPC (pay-per_click, azaz kattintás alapú) hirdetésekkel nagy pénzeket lehet elégetni, ha nem szakértő módon nyúlunk hozzá. Úgy tűnhet ugyan, hogy sikeresek, mert jönnek a weboldaladra az emberek szép sorban. De azok az emberek jönnek vajon, akik neked számítanak? Fognak vásárolni, vagy megérkeznek és távoznak? Miért nem vásárolnak? Vissza fognak térni?

Az ilyen bizonytalanságok elkerülésében nagy segítség lehet egy tapasztalt ügynökség, aki több száz kampánnyal a háta mögött tudja, hogy a céljaidat hogyan tudod a legjobban elérni. Mi tudjuk, hogy milyen előkészületeket kell tenned, hogy mérhesd a kampányod sikerét, ismerjük a működő módszereket és lebeszélünk a nem működőkről.

 

Miért fizetsz?

Miért fizetsz?Egy kampány mindig a tervezéssel kezdődik, és nem minden esetben korlátozódik csak a hirdetésekre. Néha (majdnem mindig) bele kell piszkálni a weboldalad kódjaiba, kicsinosítani az érkező oldalad és beállítani a hirdetési fiókod, hogy ideális körülmények között kezd az együttműködést.

Ezért te beállítási díjat fizetsz, de sok esetben olyan munkát is elvégzünk, amiket nem számítunk fel. Például, nem számlázunk külön azért, hogy tanácsokat adunk annak érdekében, hogy hatékonyabbak legyenek a hirdetéseid. Egyszerűen azért tesszük, mert mindkettőnk érdeke a siker, és mi is jobban szeretünk alacsony átkattintási költséget és rengeteg konverziót látni a fiókodban. Ez a hatékony és nem utolsó sorban hosszú távú együttműködés alapja.

Ha kezeljük a hirdetésidet, menedzselési költséget számítunk fel. Ez a költség a hirdetéseid javításába fektetett munkákat fedezi. Ez az összeg részben függ a hirdetési költségedtől is, de nem minden esetben.

Van, hogy egy 100 000 Ft-os hirdetési büdzsével többet kell foglalkozni, mint egy millióssal. Az a kérdés, hogy mennyi kampányod, hirdetéscsoportod van, milyen bonyolult hirdetési rendszert kellett felállítani, és mennyit kell kísérletezni azért, hogy megtaláljuk a helyes utat. Ne tévesszen meg a kísérletezés szó: Neked is kell, de egy ügynökség havi sokmilliós összegű hirdetési tapasztalatával nagy eséllyel hamarabb találja meg az optimális megoldást, mint Te évi pár százezer-, vagy milliós hirdetési tapasztalattal.

Nagyon sok tevékenység és terület már ismerős nekünk, és tudjuk, hogy melyik hirdetési megoldások válnak be. De gyakran jönnek olyan speciális termékek, szolgáltatások, amelyek hirdetési kihívást jelentenek. Ilyenkor több a munka is.

 

Meg tudod csinálni egyedül is?

Meg tudod csinálni egyedül?Ha egyedül állsz neki a hirdetéseknek valóban megspórolhatod a beállítási és menedzselési költségeket. Kérdés, hogy sikerül-e néhány este alatt elérned azokat a beállításokat, melyek cégednek optimális mennyiségű érdeklődőt szállítanak. Mérlegeld azt is, hogy ha a különbözetet egy ügynökségnek fizeted ki, akkor az időd is megmarad. És akkor tudod, hogy jó kezekben vannak a hirdetéseid.

Azt ígértük, hogy megmondjuk, hogy mikor mond le egy ügynökség a munkáról. Elképzelhető, hogy csak rövid ideig, és alacsony költségkerettel fogsz hirdetni, mert ennyire van pénzed, vagy szezonális a terméked. Tegyük fel, hogy van 50 000 Ft-od hirdetésre. Ha kifizetsz nekünk 20 000 Ft-ot kezelésre, marad 30 000 Ft elhirdethető büdzséd.

Vállalnánk ezt? Persze, ha ragaszkodsz hozzá, de sokkal szívesebben ajánljuk neked inkább a tréningeink egyikét, hogy sajátítsd el az alapokat, és kezdj neki a hirdetéseknek. Egy tréning elvégzése nagyjából ugyanannyiba kerül, mint a menedzselési díjunk és a tudásod a következő kampányodra is megmarad.

 

Mi nélküled nem tudjuk megcsinálni!

Együttműködés

Az egyik ellenpontot azok a cégek képviselik az „ügynökség kontra jómagam” fronton, akik azt mondják, hogy egy ügynökség nem ismerheti annyira a célközönségét, mint ő maga. Ez való igaz, de Te nem is ezért akarsz velünk dolgozni, hanem mert a Facebook hirdetési rendszerét s a működő stratégiákat TÉNYLEG jobban ismerjük. Ne feledd, nem helyetted dolgozunk, hanem veled. Minden esetben szükség van az együttgondolkodásra, neked is aktívan részt kell venned a munkában.

Persze ez nem azt jelenti, hogy egyfolytában hívogatunk, hiszen ezzel elvennénk az ügynökség egyik előnyét, azt, hogy neked felszabadulnak az erre szánt munkaóráid.

Ez csupán annyit jelent, hogy az induláskor közösen dolgozzuk ki a stratégiát, és mikor változtatni akarunk, akkor jelezzük neked. No meg megbeszéljük a havi jelentéseket.

Egyébként a korábban hivatkozott fronton a másik ellenpont az az ügyfél, aki teljesen ránk bízza magát. Ezt sem szeretjük, hiszen nem tudjuk, hogy miért dolgozunk és a munkánk az ügyfélnek kedvező irányba halad-e. A visszajelzésed aranyat ér.

Szóval akkor kell az ügynökség?

Szedjük össze gyorsan a Pro és Kontra érveket.

PRO

  • kényelmes neked, hiszen erre sem kell embert felvenned, vagy munkaórát áldoznod
  • hatékonyabban tudjuk felhasználni a pénzedet, mint ahogy te
  • folyamatosan tanácsokkal látunk el a hirdetések hatékonyságának a növelése érdekében
  • ismerjük az aktuális trendeket, a hirdetési rendszereket és az optimalizálási stratégiákat
  • segítünk abban, hogy a folyamatosan bővülő és megújuló hirdetési lehetőségeket is elsők között alkalmazd sikeresen
  • nem csak hirdetéseket indítunk, de egy hirdetési rendszert dolgozunk ki neked

 KONTRA

  • az ügynökség munkája drágább, hiszen a hirdetéseidbe bele kell számolnod a menedzselési költséget is
  • ránk kell bíznod a munka egy részét. Ehhez szükség van ahhoz, hogy el tudj engedi eddig hozzád tartozó feladatokat és elfogadd a javaslatainkat
  • meg kell bíznod benne, hogy sikeressé tudunk tenni
  • a hosszú távú együttműködés folyamatos kiadást jelent. De el kell köteleződnöd felénk, ha jobb eredményeket szeretnél. Egy hónapos próbakampányból szinte semmi sem derül ki
  • nem azt hallod, amit szeretnél: lehet, hogy ellent fogunk mondani neked, mert tudjuk, hogy mik működhetnek jobban a céljaid elérése érdekében

Online tréning

Kezedben a döntés! Addig is, ajánljuk online tréningünket, hogy elmélyítsd a tudásod a Facebook hirdetésekkel kapcsolatban, akár egyedül akár ügynökséggel folytatod a munkát!