LinkedIn hirdetés
Szólítsd meg üzleti célközönségedet LinkedIn hirdetéseken keresztül!
Milyen célok esetén ajánljuk neked a LinkedIn hirdetéseket?
A LinkedIn az üzleti közösségi oldal, a felhasználók itt szakmai minőségükben vannak jelen, így ezt a platformot és a LinkedIn hirdetéseket is kifejezetten üzleti, B2B célközönségnek ajánljuk.
A csatorna sajátossága, hogy mivel a profilok szakmai kompetenciákat, végzettséget és munkatapasztalatot is tartalmaznak, ezekre sokkal pontosabban is lehet célozni, mint a többi hirdetési rendszerben. Így ha a célcsoportod nagyon specifikus beosztás, skillek és pozíció tekintetében akkor a LinkedIn hirdetések segítségével érheted el őket a legpontosabban.
LinkedIn hirdetések direkt értékesítéshez vagy leadgyűjtéshez
Ha terméket vagy szolgáltatást szeretnénk eladni LinkedIn hirdetések segítségével, akkor figyelembe kell vennünk a platform sajátosságait. A célzások leginkább a munkahelyre, szakmai tapasztalatra és skillekre, pozícióra összpontosítanak, így ha így tudod definiálni a célcsoportodat a legjobban, akkor abszolút ajánljuk a LinkedIn hirdetéseket.
Tudnod kell azonban, hogy a magas kattintási költségek miatt a jó megtérüléshez inkább magas értékű termékhez vagy szolgáltatáshoz éri meg ezt a hirdetési platformot választani.
A LinkedIn hirdetések rendszere ugyanúgy támogatja a pontos és magas szintű mérést saját mérőkóddal, így a remarketing erejét itt is kihasználhatod, illetve a konverziós kampányok is figyelembe veszik az adataidat optimalizáláshoz.
LinkedIn hirdetések márkaépítéshez
A LinkedIn nem szereti a felhasználókat kivezetni a platformról, ezért a forgalomterelés mint cél drága és nehéz is, azonban a csatornán belül több lehetőségünk is van a márkaépítésre megfelelő tartalmak kiemelésével és akár feliratkoztatással is építhetjük a közönségünket a későbbi értékesítéshez.
Milyen célokat fogsz tudni elérni vele?
- Közösségépítés: Rajongótáborod, követőtáborod felépítésével hűséges közösséget tudsz magad köré gyűjteni, akik ügyfeleid, márkanagyköveteid is lehetnek.
- Elérés, videómegtekintés: Feladatod van azzal, hogy kommunikáld a márkaértékeidet, szolgáltatásod részleteit vagy kérdéseket válaszolj meg és kétségeket oszlass el, illetve építsd a hitelességedet? Mondd el LinkedIn posztokban és használd a LinkedIn hirdetéseket a terjesztéséhez.
Edukálás, szemléletformálás és adatbázisépítés: A beszélgetéseket, a csatornán belüli kommunikációt kifejezetten támogatja a platform, így a LinkedIn hirdetések segítségével több eszközön is interakcióba tudsz lépni a célközönségeddel, hogy mélyítsd tudásukat. Webinárokat indíthatsz és hírleveleket is küldhetsz a LinkedInen belül a posztok alatti kommunikáción túl, amelyekhez LinkedIn hirdetések segítségével gyűjthetsz feliratkozókat.
LinkedIn hirdetések toborzáshoz
A felhasználók összetételéből adódóan és a hirdetési kampány típusok tekintetében is fókusz van az employer brandingen és az álláshirdetéseken a LinkedInen. Ezért, ha a munkáltatói márkádat akarod építeni és magasan képzett, főleg white collar munkavállalókat akarsz toborozni, akkor segítségül hívhatod a LinkedIn hirdetéseket.
A nyitott állásajánlataidat többféle hirdetési típussal is megtámogathatod, employer brandinghez pedig elérési kampányt és szponzorált tartalmat (vagyis bejegyzés kiemelést) javaslunk.
B2B területen működő vállalkozások mellett a LinkedIn hirdetések érdekesek lehetnek bármely olyan cégnek, ahol magasan képzett munkaerő dolgozik és utánpótlásra van szükség, és ehhez nem csak álláshirdetéseket hanem munkáltatói márkáját is építeni szeretné. Kiegészítő platformként, kifejezetten csak a HR területre így B2C vállalatoknál is ajánljuk a LinkedIn hirdetéseket.
A számodra megfelelő hirdetési stratégia kialakításához, a legjobb kombináció kialakításához vedd igénybe konzultációnkat!
Eredményeink és tapasztalataink LinkedIn hirdetésekben
Az RG-STÚDIÓ már 25 éve van jelen a piacon, és ez alatt az idő alatt kiemelkedő szaktudást szereztünk hirdetéskezelésben.
Leadgyűjtés és toborzás LinkedInen
A saját LinkedIn hirdetéseink kezelésén túl az elmúlt években számos területen terveztünk és kiviteleztünk LinkedIn jelenlétet.
Toborzáshoz, márkaépítéshez, leadszerzéshez és direkt értékesítéshez is tervezünk és futtattunk eredményes kampányokat főleg B2B területen működő cégeknek.
Már több mint 30 000 hirdetést kezeltünk
Az RG-STÚDIÓ 25 éves fennállása óta munkatársaink több tízezer kampányon gyűjtöttek tapasztalatot. Nincs olyan amit mi már ne láttunk volna.
Ezeket a bevált módszereket, best practise-eket és kipróbált stratégiákat alkalmazzuk a te kampányaidon is, ha minket választasz LinkedIn hirdetésekhez.
Miért bízd ránk LinkedIn hirdetésied?
Minősített szakértőink az online marketing szinte minden területén tanácsot adnak neked!
25 év tapasztalat és szaktudás
Több mint 30 000 hirdetési kampány tapasztalatával kezeljük a te LinkedIn hirdetéseidet is. Építjük az online jelenléted, támogatjuk üzleti céljaid!
Stratégiai gondolkodás
A LinkedIn hirdetések esetén sem hiszünk a dobozos megoldásokban. Az együttműködéseink közösen felépített stratégiára alapulnak.
Személyre szabott gondolkodás
Nincs két egyforma vállalkozás, nincs két egyforma kampánystruktúra. Szolgáltatásainkat mindig az üzleti céljaidhoz és a céged sajátosságaihoz igazítjuk.
Szoros együttműködés
Mi adjuk a negyed évszázados tapasztalatunkat a marketingben, te pedig a termékedet és szaktudásodat az iparágadban. A siker közös munka.
Kiváló ügyfélkapcsolat
Számíthatsz rá, hogy rendszeresen keresni fogunk eredményekkel, ötletekkel, javaslatokkal, kérdésekkel. A kommunikáció az LinkedIn hirdetési együttműködésekben is top prioritás nálunk!
Holisztikus marketing szemlélet
Nem hiszünk benne, hogy egy kampánnyal sikert érhetsz el, bármennyire profi annak a beállítása. A célunk mindig az, hogy addig fejlődj, hogy egy teljes marketing gépezeted legyen.
Komplex szolgáltatás portfólió
A LinkedIn hirdetéseken túl tanácsadóként és megvalósítóként támogatunk az online marketing szinte minden területén.
Sikerorientált működés
A te sikered a mi sikerünk.
Együttműködéseinkben mindig közösen meghatározzuk az elvárt eredményeket, hogy ez lebegjen célként előttünk.
Hogy zajlik velünk a LinkedIn hirdetéskezelés?
Felmérés és szerződéskötés
Átnézzük a tevékenységed és a felületeidet és közösen kiválasztjuk a hozzád leginkább illeszkedő kampánytípusokat és hirdetési formátumokat és kampánystruktúrát.
Projektindítás
Közösen meghatározzuk a LinkedIn hirdetések elvárt eredményét, prezentáljuk a stratégiát és a kampánytervet, bekérjük a hozzáféréseket és elindítjuk a közös munkát.
Egyszeri beállítások
Felállítjuk a LinkedIn hirdetésekhez szükséges rendszereket, beállítjuk a konverzióméréshez és remarketinghez szükséges mérőkódokat, vagy ha ezek már rendelkezésre állnak, akkor ellenőrizzük, hogy minden az elvárt módon működik-e. Ha kell együttműködünk a fejlesztőddel, webszolgáltatóddal is, hogy patent legyen a mérés.
Marketing tanácsadás
Az online marketinged nagy eséllyel nem csak a LinkedIn hirdetésekbőll áll, vagy nem csak abból kellene állnia. Ha látunk bármilyen hiányosságot, az eredményességet akadályozó vagy kihasználatlanságot jelentő problémát, lehetőséget, akkor azt jelezni fogjuk neked. Legyen ez technikai jellegű beállítás a felületeiden, a termékoldalaid megjelenése vagy egy landing oldal, amire szerintünk szükséged van, hogy előkészíthesd, módosíthasd amit kell mielőtt indulunk.
LinkedIn hirdetések kezelése
Elindítjuk a kampányokat, amelyeket hetente kétszer ellenőrzünk és folyamatosan optimalizálunk és finomhangolunk veled egyeztetve.
Riportálás
Írásban és egy havi egyeztetés keretében megbeszéljük az eredményeket és a következő havi terveket és javaslatokat.
Mire érdemes figyelned, ha LinkedIn hirdetésekhez keresel partnert!
Mi az amin rajta kell tartanod a szemed, hogy ne érjen csalódás?
Tud-e nemet mondani az ötleteidre?
Kontraproduktívnak tűnhet, hogy azt javasoljuk, hogy olyan marketingest keress, aki ellenkezik veled, azonban ezzel csak téged védünk.
Ha tanácsadót keresel, akkor bizonyára elvárod, hogy feladatteljesítés helyett tanácsokat kapj, mert azon a területen szükséged van külső útmutatásra.
Ha a marketingesed minden kívánságodat teljesíti, akkor nem tanácsadó, hanem asszisztens.
Ez az felállás különösen hasznos lesz a számodra, ha LinkedIn hirdetéseket tervezel, mert itt sok a félinformáció és az ebből fakadó irreális eredményelvárás, amire jó, ha a marketingesed figyelmeztet.
Szakértők, specializált szakemberek vannak-e?
Mondják, hogy minél több dolgot tanul az ember annál kevesebbet tud. Mi nem hiszünk abban, hogy minden szakértőnknek mindenhez értenie kell.
Nem baj, ha a szakértő nem ismeri minden zegét-zugát a Meta rendszerének, mert úgy gondoljuk, hogy ahhoz, hogy megfelelően elmélyedjen valaki a területén szakosodnia kell.
Természetesen ez nem azt jelenti, hogy az LinkedIn hirdetésekkel foglalkozó specialista ne tudna más kampánytípusokat kezelni, egyszerűen csak annyit, hogy a saját területén koncentráltabban tud tanulni és több gyakorlati tapasztalattal bír mint azok, akik mindennel is foglalkoznak.
Sztenderd megoldások, dobozos megoldások
Az egy méret mindenkinek jó szemlélet a LinkedIn hirdetések esetében sem célravezető, még akkor sem, ha vannak olyan kampány típusok, amelyek a legtöbb webshopban vagy szolgáltatónak működnek.
A kampány struktúra felállítása nem lehet sablonos, mert te biztosan nem ugyanúgy működsz, ahogy a versenytársaid vagy a piac összes másik szereplője. Akkor miért lenne az online marketing ugyanolyan, mint az övék?
Az egyediség figyelembevétele a kampányok kiválasztásában kritikus, hogy ne futtass olyan hirdetést ami soha nem lesz elég eredményes.
Túl tud-e nézni a LinkedIn hirdetéseken?
A túlzott specializációnak is megvannak a maga hátrányai.
Ha olyan marketingest választasz, aki csak a LinkedIn hirdetésekben tud segíteni, akkor egy másik embert kell megbíznod a közösségi média marketinggel, keresőoptimalizálással, tartalommarketinggel. Ez felesleges erőforrás pazarlás.
Keress inkább magadnak olyan partnert, aki mindezt tudja egyszerre biztosítani.
A legjobb, ha ezt nem egy személyben, hanem csapatban nyújtja ezt, mert akkor megtaláltad a középutat a szakosodás és a szétmorzsolódás között.
Az optimalizálás hiánya
Nem egy, nem kettő olyan ügyfelünk volt, akiknek úgy vettük át a hirdetéskezelését, ahogy azt egyszer, akár évekkel ezelőtt beállították, és azóta nem nyúltak hozzájuk.
Már csak az hatalmas hiba, hogy a régóta futó hirdetések nem veszik figyelembe a rendszer gyors, néha drasztikus változásait, de az optimalizálás hiánya miatt kihasználatlanul marad az online hirdetések egyik nagy előnye. Ez pedig az adatlapú elemzés mentén történő azonnali változtatás.
Egy óriásplakátot nem tudsz a kampány közben módosítani, nem is tudnád mit változtass, mert nem méred az eredményeit.
De egy online hirdetési kampány visszajelzéseit, konverzióit, ereményeit valós időben látod és erre azonnal tudsz reagálni a hirdetés finomhangolásával, megváltoztatásával vagy akár lecserélésével.
Proaktív-e a marketingesed?
Mint az online minden területe, az online hirdetések világa is napról napra változik, arról nem is beszélve, hogy minél többet hirdetsz és minél több adatod van annál több információval rendelkezel a célközönségedről.
Sokszor a megszerzett adat világít rá arra, hogy valamit rosszul csinálunk, ezért az online világban nagyon gyorsan kell adaptálódni.
Egy márka tulajdonostól, vagy egy ügyvezetőtől nem várható el, hogy lássa azokat az irányokat, amelyet egy marketinges tud kijelölni elemzések, piaci trendek, tapasztalatok alapján, ezért fontos, hogy vállalkozásod vezetőjeként ne neked kelljen utasítani a marketingesed, hanem ő jöjjön ötletekkel.
Mi a fenti értékrendek alapján dolgozunk. Ha szimpatikus neked a gondolkodásunk, akkor üljünk le, és beszéljünk a LinkedIn hirdetésekről, vagy inkább a teljes marketingedről!
Mit tartalmaz a LinkedIn hirdetés együttműködés?
Hirdetési kreatívok elkészítése
A szövegírás a mi dolgunk, illetve a hirdetési kreatívok elkészítése, feliratozása is a kapott fotók, videók alapján.
Hirdetési beállítások
A hirdetési rendszerekben minden szükséges beállítást elvégzünk – konverziómérés, remarketing listaépítés, összekötések. Az együttműködés ideje alatt ezeknek a kiegészítő, támogató rendszereknek a felügyelete és a LinkedIn hirdetésekhez kapcsolódó karbantartása is a mi feladatunk.
Hirdetési kampányok indítása és kezelése
A hirdetési fiókodat az együttműködés ideje alatt mi kezeljük, optimalizálunk, rendszeresen karbantartjuk és frissítjük a kampányokat a nagyobb eredményességért.
Riportálás
Havonta kimutatást kapsz a LinkedIn hirdetések eredményességéről, amelyet egy egyeztetés keretében prezentálunk a javaslatokkal együtt.
Tanácsadás, javaslattétel
Amíg együtt dolgozunk számíthatsz a javaslatainkra nem csak a LinkedIn, de az online marketing más területein is. Holisztikusan gondolkodunk a marketingről, ha látunk hibát, lehetőséget vagy fejlődési opciót más tevékenységeidben amik hatással lehetnek a közös munkára vagy az eredményességedre, akkor szólni fogunk!
Többet szeretnél tudni eredményeinkről a Linkedin hirdetés területén?
Olvasd blogunkat!
Hogyan segíti a tartalommarketing az értékesítést?
Számtalanszor hallottuk már, hogy „Oké, kell a tartalom, de mi a haszna?” Sok vállalatvezető számára a tartalommarketing egy homályos, pénznyelő tevékenység, aminek a konkrét üzleti eredményekhez fűződő kapcsolata nem látszik. Nem csoda, hiszen itt eltér a folyamat a...
Ezekre az online marketing trendekre figyelj 2022-ben!
Utána jártunk az idei év online marketing trendjeinek és megmutatjuk mire kell figyelni az online marketing világában 2022-ben.
Kreativitás vs. automatizmusok
A robotok elveszik a munkánkat? Ahogy egyre többet hallani marketing automatizmusokról, robotokról felmerül a kérdés, hogy mi lesz a kreativitás szerepe a marketingben a jövőben? Mi azt mondjuk, hogy ugyanúgy kulcsszerepe lesz, mint most. Félreértés ne essék, mi...
A LinkedIn hirdetéseket is tartalmazó együttműködéseinkről mondták
Olvasd el partnereink véleményét, akikkel már együtt dolgoztunk sikeres projekteken!
„A problémafelvetésünket annyira agilis módon közelítette meg az RG csapata, hogy teljesen új aspektusait találtuk meg az európai jelenlétünk megerősítésének.
Annak ellenére, hogy igencsak korlátozottak a lehetőségeink, bármilyen megkötést említettünk a marketing területén, mindenre tudott az RG csapata olyan választ adni, ami új, releváns megvalósítási eszközöket vázolt fel. Az általuk készített koncepció terv egyértelműen megfogalmazta ezeket a lehetőségeket és jól skálázta a jelenlegi marketing pozíciónkhoz képest a szükséges tevékenységeket. Átlátható, jól értelmezhető és reális volt az általuk javasolt minden megoldás. Az eddig elvégzett munka alapján mindenképpen az RG-STÚDIÓ-val kívánjuk folytatni a megkezdett munkát. Teljes bizalommal ajánljuk őket ezen a területen más érdeklődőnek is.”
István Csépán – Regional GM, Power Generation, EMEA
UTC Overseas, Inc.
Akár most vágsz bele a LinkedIn hirdetésekbe, akár a meglévő kampányaid hatékonyságát szeretnéd növelni, szakértő csapatunkra számíthatsz hirdetéskezelésben!