Komoly elismerésben részesült csapatunk a március 3-án Budapesten átadott a Marketing Diamond Awards-on: marketinggyémánt-díjat kaptunk a Schneider Electric Learning Week előadássorozatához késztett kampányunkért! Olvass tovább, hogy megtudd, milyen projekttel indultunk a díjért és miért fontos csapatunk számára ez az elismerés!
A Magyar Marketing Szövetség szervezésében megvalósuló Marketing Diamond Awards célja, hogy a hatékony marketingmegoldások elismerésével, népszerűsítésével a marketingszakma igényes és helyes gyakorlatait terjesszek, valamint színvonalas marketingtevékenységre ösztönözzenek, ahogy az a díj hivatalos oldalán is olvasható.
A 2021-es Marketing Diamond Awards rekord számú jelentkezői közül választották ki a díjra érdemesnek a „Learning Week előadássorozat a Go Schneider toborzás program keretein belül” című pályázatunkat: 48 cég összesen 137 nevezése érkezett 12 kategóriába. A benyújtott pályázatokat a zsűri szempontrendszere alapján értékelték ki, s a kritériumrendszernek megfelelő pályázatok nyerhették el a gyémánt díjat. Csapatunk az eseményalapú aktivációk kategóriában lett díjazott.
Miről szólt a gyémánt díjas projektünk?
A Learning Week előadássorozat marketing stratégiai tervezésén, valamint az online marketing kampány kivitelezésén dolgozott csapatunk. A program keretein belül 4 szakmai előadást szervezett a Schneider Electric Budapest 4 egyetemén, ami a Plan(t) Your Future elnevezést kapta. A projekt során az előadássorozatra regisztráló hallgatók gyűjtése és résztvevők toborzása volt a feladatunk. Ehhez a közösségi kommunikáción, hirdetéseken túl Magyarósi Csaba influencert és a Blis geolokációs technológiát is alkalmaztunk. A kampányról korábban már írtunk a blogon: olvasd el >>ITT az esettanulmányunkat és megtudhatod, hogyan szárnyaltuk túl a tervezett célszámokat!
Szandra így mesélt a kampányról:
„Számomra ez egy igazi szerelemprojekt volt. Kiemelten élveztem a kampány online stratégiai tervezését, aminek keretében sikerült egy komplex, integrált kampányt kialakítani, melynek központjában Magyarósi Csaba influencer állt és e köré több irányból online hirdetéseket és kommunikációt építettünk. Számomra a gyémánt díj egy nagyon jó visszajelzés a szakmától, hogy jó úton járunk és egy adott üzleti célt erős stratégiával és profi kivitelezéssel valósítunk meg. Természetesen mindez nem jöhetett volna létre, ügyfelünk, a Schneider Electric szuper kezdeményezése, és a rendkívül magas minőségű rendezvények megszervezése és lebonyolítása nélkül. Ezúton is gratulálok nekik!
Livit is megkérdeztük a projekttel kapcsolatos élményéről:
„Évek óta dolgozunk együtt a Schneider Electric-kel nagyon változatos projekteken és sok területen. Ez általában azt jelenti, hogy megszokássá válik a munka, de számomra pont az jelenti mindig a kihívást, hogy minden kampányban megújuljunk, ne süppedjünk bele a rutinba. Ez a kampány is lehetőséget adott rá, hogy sok az ügyfél számára új megoldást kipróbáljunk és egységes integrált kampánnyá formáljuk azt. A Marketing Diamond díj elismerése öröm, és egyben megerősítés is abban az RG Stúdióval közös alapelvünkben, hogy minden feladathoz friss szemlélettel, innovatívan és kreatívan álljunk hozzá, és ne elégedjünk meg a jól beválttal.”
Miért fontos számunkra ez az elismerés?
Mert csapatunk minden projekten szívvel lélekkel dolgozik, ez nem volt másként a Learning Week kampány esetében sem. A díj nem csak a kampány sikerét ismeri el, hanem a csapatunk online marketing szakmai tudásának is a védjegye. A marketinggyémánt elismeréssel a csapatunk aktív és eredményes marketingtevékenységét igazolta és ismerte el a külsős, független zsűri.
Ha Te is bevonnád csapatunk elismert online marketing szakértőit a marketing stratégiád és kampányaid kidolgozásába, akkor keress minket bátran és ötleteljünk közösen!