Hogyan lehet egy speciális üzletágban online marketing sikereket elérni? Milyen hatása van az ügyfél és a marketinges szakmai csapat közötti bizalomnak a kampányokra? Erre kerestük a választ egy igazán sikeres vadászati vállalkozás esetpéldáján. Olvass tovább!
Partnerünk sok éves múltra visszamenő tapasztalattal rendelkező vadászati túraszervező. Korábban idő és költségigényes Vadászati Kiálltások képezték az étékesítésük alapját, ami azóta szinte teljesen átalakult: ügyfelünk nyitottsága és bizalma az online marketing felé csak egyre nőtt a közös munkánk során. 2019 óta már közösem dolgozunk.
Korábban már írtunk róla a blogon, hogy a vadászati téma súlya miatt kis lépésekkel indultunk el, alapos feltérképezés és stratégiai tervezés előzte meg a kommunikáció és a hirdetések indulását. Azóta pedig tovább növeltük az online marketing tevékenységünk eredményességét.
Hogyan áll össze a kommunikáció?
Hírlevélben és Instagrammon kommunikálunk a célközönséggel, emellett pedig Facebook és Google Ads hirdetések futnak. Az indulás óta folyamatos növekedés tapasztalható a túra megrendelők számában. A szezonális ingadozásoktól függően ez közel 25%-30%-os emelkedést jelent a megrendeléseknél. Ráadásul ezek mind nagy értékű konverziók, hiszen egy komplett és minőségi vadászati túráról beszélünk. Vagyis a téma súlyától függetlenül erős potenciál rejlik az online marketingben ügyfelünk számára.
Mi lehet a siker titka?
Óriási a bizalom a partnerünk részéről a marketing szakmai csapatban és szinte önálló kezet kapunk tőle a munkánk során. A szakmai részletek kevésbé is fogják meg, hiszen számára a marketing idegen pálya. Azonban a vadászat szakmai oldala kulcsfontosságú neki is. Itt az ügyfél koordinál, vagyis a hirdetésekhez a képeket és a szakmai háttértudást ő adja, majd az általunk elkészített anyagokat lektorálja, annak érdekében, hogy minden szempontból megfeleljenek a tartalmak a vadászati szakma elvárásainak. Mert mi meg pont ebben nem vagyunk otthon. Ez e kettős – a vadászati szakmaiság és a professzionális marketing tudás együtt – biztosítja a minőségi és hiteles online marketing megjelenést.
Emellett fontos kiemelni a partnerünk profi közreműködése mellett a nyitottságát is. Ez teszi lehetővé ugyanis, hogy rengeteg izgalmas újdonságot tesztelhetünk a hirdetések terén: különböző hirdetésformátumokat, optimalizálási beállításokat, célzásokat mindez az izgalmas német, angol, francia, olasz és spanyol célcsoportok kulturális különbözőségei mellett. Nagyon izgalmas területe a munkánknak látni, ahogy a különböző vadfajokra teljesen máshogy reagálnak az egyes kultúrák.
Az új megoldások tesztelése során az eredményeket szorosan nyomon követjük, így a sikeres újításokat bevesszük a hirdetési portfólióba. Ez biztosítja, hogy mindig változatos hirdetésekkel, trendkövető megjelenéssel érhetjük el a célcsoportot minden országban.
Mit vihetsz magaddal útravalóként esettanulmányunkból?
Fontos, hogy folyamatosan próbáljunk ki és teszteljünk új hirdetéseket és merjünk a lehetőségeinkhez mérten kísérletezni.
A partnerünk vadászati szakmai támogatása hiánypótló, ami komoly pozitív hatással is van a sikeres online jelenlétre.
Az ügyfél bizalma a szakmai csapatunkban és az, hogy szabad kezet ad nekünk gördülékennyé és gyorsabbá teszi a folyamatokat és hozzájárul az eredményesség látványos növekedéséhez.
A folyamatos mérések és hatékonyságelemzés gondoskodik a megfelelő irányok megtalálásáról az eltérő kultúrák esetén is.
Ha Te is szívesen megnéznéd milyen lehetőségeid vannak az eredményesség növelésére az online marketingben, akkor keresd szakértőinket bizalommal! Vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi űrlapon!