Ha az RG-STÚDIÓ története mese lenne akkor úgy kezdődne, hogy… Hol volt hol nem volt élt egyszer két szabólegény, akik arra vágytak, hogy királyi szabók legyenek a varrók között.
A valódi sztori nem indult annyira mesésen, mint egy fabula, de hát a jó sztorik mindig is megpróbáltatásokkal kezdődnek mielőtt jóra fordulnának. Az RG-STÚDIÓ valódi története 25 éve kezdődött, amikor tulajdonos-alapítónk Gábor megelégelte, hogy projektvezetőként azért vesztett munkákat az építőanyag-gyártó cégnél, ahol dolgozott, mert a jó terméküket egyszerűen nem tudták jó köntösbe öltöztetni. Pedig a sikerhez minden adott volt, csak hiányzott az a kommunikáció, annak a plusznak az ismertetése, ami kiemelte volna a céget a többi konfekció-szolgáltató közül. Ebből a frusztrációból alakult meg az RG-STÚDIÓ, ami a kezdetekben még weboldalak építésével foglalkozott.
Merész lépés volt otthagyni a biztos egzisztenciát nyújtó pályát, és az elsők között kijárni a digitális marketing útját itthon, de alapítóinkat – Gábort és Ricsit, akik 19 évig dolgoztak együtt a cégben – bíztatta az a hit, hogy ha tudnak segíteni más cégeknek abban, hogy javuljon a megítélésük, akkor közösen sikeresek lehetnek. Az elv és a filozófia a megalakuláskor is ugyanaz volt, mint ami végigkísérte a cég negyed évszázados történetét: értsük meg a cégeket, lássuk át a célokat és működést, és ehhez illesszük a digitális megoldásokat. Vagyis, készítsünk méretre szabott öltönyt a tömegmegoldások helyett.
Mint minden cél életében, az RG-STÚDIÓ-éban is szükséges volt adaptálódni a piac és az ügyfelek változó igényeihez, így a weboldalakat felváltották az online marketing eszközök és a közösségi média megoldások, amíg végül nem alakult ki egy teljes portfólió, ami lefed gyakorlatilag minden digitális marketing igényt. Ebben a szélsebesen változó ipargában többször is megváltozott a cég fókusza, de egy valami szilárd alapot jelentett: a vágy, hogy értékteremtő és királyi szabóhoz méltó munkával támogassuk azokat a cégeket, akik nem elégszenek meg a konfekcióval. És mindezt egy adószám alatt, megszakítás nélküli működés mellett!

Úgy gondoljuk, hogy ez a fősodortól néha eltávolodó gondolkodás most, amikor a digitális megoldások egyre elérhetőbbé és leegyszerűsítetté válnak különösen fontos, így már nem csak magunkat tartjuk hozzá, de igyekszünk részletekre, öltésekre és minőségre odafigyelő szemléletet továbbadni, tanítani és igénnyé tenni a partnereink, a piac és a szakma körében is. Missziónkká tettük, hogy egyre többen ismerjék fel a konfekció-marketing korlátait és keressék a személyre szabott megoldásokat.
Ez a perszonalizációra, egyedi utakra törekvő filozófia annyira integrált részévé vált az RG-STÚDIÓ-nak, hogy ki is alakult egy standard, ami az ügyfelek körét és az itt dolgozó munkatársakat is meghatározza: mi úgy hívjuk a hasonló szemlélettel bírókat, hogy RG-kompatibilisek.
Az azonos világlátás és az egyértelmű közös cél már egy jó alapot biztosít a gördülékeny csapatmunkához is, de persze az is erősíti az összetartozást, hogy nem feltétlenül a profitért, hanem egymásért, és önmaguk biztonságáért, jólétéért dolgoznak a munkatársak. Hiszünk abban, hogy egy fenntartható működés mellett elegendő cél az, hogy az itt dolgozók mind elégedettek legyenek anyagilag és szociális értelemben is. Szerintünk ezt jelenti a családias munkakörnyezet.
Bizonyára tartogat még majd meglepetéseket a következő 25 év, de az elmúlt negyed évszázad tapasztalatával már bátran mondhatjuk, hogy ha megvannak az erős alapok, akkor minden változás csak egy újabb divattrend, amit fel kell vennünk a kollekciónkba, de mi ettől ugyanazok maradunk.