A jövő hónaptól, egészen pontosan augusztus 19-től megváltoztatja a Facebook a mobil hírfolyamban a szövegek méretét, illetve a képarányt.
Ez a változás egyaránt befolyással lesz az organikus posztokra, illetve a hirdetésekre is. Minek köszönhető a változás? Az újítás az év elején bevezetett új Facebook design újabb hozománya.
Az újítás két fő eleme
Szövegek mérete: Mobil hírfolyamban a jelenlegi 7 sor helyett csupán a szöveg első 3 sora fog megjelenni, ezért a felhasználóknak muszáj lesz kattintaniuk a további szöveges tartalmak megtekintéséhez.
Képarány: Jelenleg a képek, illetve a videók képaránya 2:3, azonban ez az arány 4:5-re fog módosulni.
A Facbeook állítása szerint egyrészt ezzel próbálják növelni a felhasználói élményt, hiszen ez megkönnyíti az azonos eszközök használatát, mint például a Facebook, illetve a Facebook hírfolyam, másrészt pedig növeli a hirdetések hatékonyságát.
Ne maradj le az aktualitásokról!
Rendkívül fontos számunkra, hogy az online marketinget érintő hírekről, illetve újdonságokról naprakész információkkal rendelkezzünk, és ezeket át is adjuk. Ha nem szeretnél lemaradni egyetlen blogcikkünkről sem, akkor iratkozz fel chatbotunk ide kattintva!
Kérdésed van a Facebook marketinggel, vagy más közösségi felülettel kapcsolatban? Akkor írj nekünk, és segítünk rakétapályára állítani a vállalkozásod!
Szerző:
Berek Péter
Online Marketing Menedzser