Örömmel jelentjük, hogy az RG Stúdió és a PTI Communications közös szervezésében szeptember 18-án sikeresen lezajlott a II. Big Marketing Day konferencia! Nagyon szépen köszönjük mindenkinek, aki eljött és bebizonyította, hogy a főváros mellett vidéken is igény van színvonalas online marketing rendezvényre.
A Big Marketing Day fő célja az volt, hogy széles körű segítséget nyújtson a dél-dunántúli vállalkozásoknak. A konferencia résztvevői megismerhették a legújabb trendeket, a leghatékonyabb marketing megoldásokat, továbbá minőségi kapcsolatokat építhettek az előadókkal, támogatókkal és egymással is.
Izgalmas és inspiráló előadások
Az előadók csapatát erősítette Erős Gábor, az RG Stúdió online marketing stratégája, aki a következőket jegyezte meg előadása kapcsán. „A Baranya megyei vállalkozások tömkelege előtt ott rejlik a kitörés lehetősége országos vagy nemzetközi piacok irányába. Ehhez sokszor nem kell mást tenni, mint magasabb szinten foglalkozni a meglévő vevőkkel, hogy forrást teremtsenek a vállalkozások részére. Óriási tartalékok rejlenek ebben a tevékenységben. Ennek alapjaira szerettem volna rávilágítani előadásomban. Bízom benne, hogy sikerült”
A konferencia előadásai az online marketing legizgalmasabb témaköreit érintették, így szó volt a LinkedIn felületében rejlő marketing lehetőségekről is. „Nagy örömmel töltött el, hogy az előadásomat megelőzően sikerült a chatbot segítségével bevonnom a résztvevőket az előadásomba, így összetudtuk hasonlítani a közönség LinkedIn használati szokásait a magyar adatokkal. A visszajelzésekből, illetve a magyar adatokból kiderült, hogy kevés jelenleg azon vállalkozások száma hazánkban, akik hirdetnek a LinkedIn felületén. Bízom benne, hogy a résztvevők a konferenciát követően hasznosítani tudták az előadásomon elhangzottakat és bátran vágnak bele a LinkedIn által nyújtott marketing lehetőségek kihasználásába.” – mondta Berek Péter, online marketing manager kollégánk előadása kapcsán.
Gere Alexandra, az RG Stúdió senior online marketing managere az Instagramban rejlő üzleti lehetőségekről tartott előadást. „Az ügyfeleimmel való beszélgetések alkalmával sok esetben tapasztalom, hogy nem igazán tudják még, hogyan érdemes gondolkodni az Instagram csatornájával kapcsolatban, illetve nem tudják integrálni az online marketing folyamataikba. Az előadásom célja az volt, hogy ezt a képet kitisztítsam a résztvevőkben és bemutassam a platform nyújtotta üzleti lehetőségeket. Remélem sikerült és hasznosítani tudják majd az elhangzottakat.”
Színvonalas program és tapasztalatmegosztás
A rendezvényen az online marketingen túl voltak előadások a networking, az e-kereskedelmi lehetőségek és a személyes márkaépítés témaköréből is, így a résztvevők egy komplex vállalkozói képet kaphattak az egész napos konferencia alatt. Továbbá sor került egy izgalmas kerekasztal beszélgetésre is, ahol a régióban nagy sikereket elérő szakemberek osztották meg tapasztalataikat. Sőt, Bánki Beni influencer, YouTuber, slammer és előadóművész is bemutatta az influencer marketingben rejlő lehetőségeket és ismertette a szponzorált együttműködések részleteit is.
A II. Dél-Dunántúli Online Marketing Konferencia szponzorai a CIB Bank, a Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara, valamint Forandig Kft. voltak, akiknek ezúton is köszönjük a támogatást.
A Big Marketing Day konferenciasorozatnak jövőre is lesz folytatása, így a továbbiakban is számítunk rátok!