A humor és a szórakoztatás mindig is eszköze volt annak, hogy könnyen emészthető formában, nevettetve adjuk át az üzenetünket, amely persze nem feltételen volt se nem könnyed, sem nem vicces, se nem egyszerű.

A Piac és Profit Social Media 2019 konferencián azokról az érzelmekről, és azokról a módszerekről volt szerencsém előadást tartani, amelyek ma átbillenthetik az egyik ügyfélszintről a másikra a célközönségünk.

Hogyan tartsuk meg a vevőink figyelmét?

Ebben lesz segítségünkre az a könnyed hangvétel, ami olyan közös pillanatokat, belsős poénokat és megosztott élményeket teremt köztünk és a célközönségünk között, amire sokkal jobban fognak emlékezni, mint a legutóbbi ajánlatunkra.

Sok előadáson és majdnem minden konferencián elhangzik, hogy az emberek figyelme egyre jobban csökken, ezzel együtt pedig a reklámtudatossága növekszik, amivel messziről kiszagolja a marketinget a tartalmainkban. Ezek a főbb okai, hogy a tartalmainknak nem csak meg kell ragadniuk a figyelmet, hanem meg is kell tartaniuk azt!

A konferencián megjelent hallgatóság „nézett, mint a moziban” ahogy a szórakoztatás, edukálás és humor köré épített előadásokat hallgatta, az óriási vetítővásznon minden előadó tanácsai extra hangsúlyt kaptak.

Megtiszteltetés volt az egybegyűlteknek beszélni és örültem, hogy mindezt az egyik kedvenc témámról tehettem, ami a szövegírás és tartalomgyártás. Különösen kedves volt, hogy megmutathattam, hogy saját ügyfeleink (a Schneider Electric és a Ferro-Sped Szállítmányozás) példáin keresztül mutathattam be, hogy a megfelelő kommunikáció a nehezen emészthető, kevésbé köznyelvesíthető témákat is szórakoztató tartalmakká tudja tenni!

Persze a saját munkánkban mindig nehezebb megtalálnunk a humort és az élményt, mert a napi rutin „mindennapivá” teszi azt számunkra. Többek között ebben segíthet egy ügynökség, aki teljesen más szempontból – az ügyfeleid szempontjából – közelíti meg a tevékenységed és termékeid, és elmondja, hogy hogyan beszélj úgy hozzájuk, hogy meglegyen a közös hang.

Ha úgy érzed, hogy még nem vagytok teljesen egy lapon a célközönségeddel a közösségi kommunikáció terén akkor keress meg minket és mi áthidaljuk a szakadékot köztetek!

Szerző:
Müller-Váczi Lívia
Online Marketing Tanácsadó