Online marketing stratégia
Segítünk, ha átfogó tervezésre van szükséged!
Hiányzik az erős alap a sikeres marketingedhez?
MEGTERVEZZÜK AZ INTEGRÁLT ONLINE MARKETINGEDET!
Hatékony online jelenlétet szeretnél? Fontos számodra a tervezés, mielőtt kivitelezel? Ütős marketinget szeretnél, de nem látod át, melyik felületek támogatják valóban az üzleti céljaidat?
Ha elvesztél az online marketing világában, akkor olyan marketingstratégiát készítünk Neked, amellyel megtaláljuk a számodra legjobb megoldást.
Mikor érdemes online marketing stratégiát készítened?
✔ Ha most vágsz bele. Nem érdemes átgondolt tervezés nélkül belefognod az online marketingbe, mert lehet, hogy az alapos feltérképezés hiányában olyan lehetőségektől esel el, amelyek hatékonyabban segítenék a céljaid elérését. A felületek kombinálása és a célcsoportod ismerete az alapja egy jó stratégiának.
✔ Ha újratervezésre van szükséged. Ha nem elég eredményes az eddigi online marketinged, akkor lehet, hogy „csak” a jó stratégia hiányzik. A folyamatok felépítésén és az időzítésen sok múlik. Egy jó alapkoncepcióhoz bármikor nyúlhatsz, hogy lásd, terv szerint haladsz-e a kivitelezéssel.
Mit ad neked az online marketing stratégia?
Átfogó és személyre szabott koncepciótervet, amely összehangolja marketingtevékenységed. Olyan segédletet, amelyre mindig támaszkodhatsz, hogy hatékonyan használd ki a lehetőségeidet.
A koncepcióterv egyrészt a márkád szempontjából fontos kommunikációs irányokat mutatja meg, másrészt mindehhez hozzárendel egy integrált hirdetési stratégiát is. Ennek segítségével biztosan a megfelelő csatornákon a megfelelő célcsoportokhoz juttathatod el üzeneted.
Mit tartalmaz az online marketing stratégiai terv?
1. Célok és célcsoportok
Az online marketing eszközrendszerrel elérhető reális célok kijelölése a legelső és legfontosabb lépés. E célok eléréséhez és az alkalmazható módszerek kiválasztásához pedig elengedhetetlen a célcsoportok megismerése és elemzése, valamint a célközönség-preferenciák azonosítása.
2. Versenytárselemzés
Feltérképezzük a versenytársaidat, hogy lépést tarthass a konkurenciával. Megnézzük, hogy ők milyen megoldásokat alkalmaznak, és javaslatot teszünk arra, hogy mit ültethetsz át te is a gyakorlatodba, vagy mivel tűnhetsz ki a piacon.
3. Platformok elemzése
Elemezzük az online marketing felületeidet, és segítünk, hogy hatékonyabban használd azokat. Ha szükséges, új felületeket is javaslunk, és elmondjuk azt is, hogy melyiken miként kommunikálj.
4. Közösségi kommunikációs terv
Közösségi kommunikációs tervet és folyamattervet készítünk, hogy lásd, hogyan tudod a célközönségedet a leghatékonyabban megszólítani, valamint rávezetni őket arra, hogy Tőled vásároljanak.
5. Folyamatterv
Megmutatjuk, hogy milyen rendszert dolgozz ki, amely eredményesen összeköti a felületeidet, és lépésenként közelebb viszi az érdeklődőidet a konverzióhoz.
6. Onlinekampány-javaslatok
Tanácsokat adunk olyan akciókra, amelyek támogatják az üzleti céljaidat. Itinert készítünk arról, milyen folyamatos, illetve időszakos kampányokkal tudod mozgósítani a célcsoportodat.
7. Mérési rendszer tervezése
A hatékony mérési rendszer kialakítása hosszú távon nélkülözhetetlen feladat: kizárólag akkor lehetsz sikeres, ha folyamatosan ellenőrzöd marketingtevékenyéged, az elért eredményeket, és az adatok alapján javítod a tevékenységedet.
8. Kommunikációs ütemterv
A kész online marketing stratégia konkrét akciótervet is tartalmaz a kivitelezéshez: minden a kezedben lesz ahhoz, hogy akár Te magad végezd, akár kiszervezd a további marketingmunkát.
Hogyan zajlik az online marketing stratégia terv készítése?
1. Interjú
Egy beszélgetés keretében megismerkedünk a cégeddel és a céljaiddal, hogy személyre szabott tervet készíthessünk Neked. Természetesen az interjút követően is kapcsolatban maradunk, hogy a munka biztosan a megfelelő irányba haladjon.
2. Koncepcióterv-készítés
Az online marketing stratégia egy írásos dokumentum lesz. Az elemzés és a javaslatok összerendezése után, első körben egy munkaverziót állítunk össze, és egyeztetjük Veled, hogy hol tartunk, valamint hogy összhangban vannak-e elképzelésienk a Te igényeiddel.
3. Közös gondolkodás
Közösen átbeszéljük a munkaverziót, majd azt a visszajelzéseid alapján további ötletekkel és lehetőségekkel egészítjük ki. Ezt követően véglegesítjük a stratégiát.
4. Megvalósítás
Az elkészült dokumentum, amely stratégiai alapok mellett akciótervet és megvalósítási javaslatokat is tartalmaz. Így jelenthet csak hasznos segítséget Neked!
Többet szeretnél tudni az online marketing stratégiatervről?
Olvasd blogunkat!
Pozitív változások az online világon túl – 2024 CSR tevékenysége
Az RG-STÚDIÓ-nál nemcsak az online marketing világában, hanem a valóságban is szeretnénk meghatározó, és jó irányba előre mozdító változásokat elérni, legyen szó akár a partnereinkről, a munkahelyünkről vagy a természeti környezetünkről. 2024-ben is számos...
Válassz marketinget a KKV innovációs pályázatodhoz!
Még nem döntöttél arról, hogy melyik kiegészítő tevékenységet válaszd a GINOP 2.1.3-24 pályázaton? Hadd mutassuk be neked, hogy miben tudná támogatni a marketing a te vállalkozásodat a KKV innovációs pályázat keretein belül, és azon túl is. Mi, marketing...
Hol a helye az MI-nek a marketingben?
Talán a legtöbbször feltett kérdés mostanában nálunk az, hogy mi használunk-e mesterséges intelligenciát a munkánk során. A válasz, hogy igen, de megfelelő körültekintéssel és a tudatossággal. Miért? Mert az AI sem most, sem később nem fog tudni helyettesíteni egy...