Értékek jelentősége

ÜgyfélközpontúságMind tisztában vagyunk az emberi értékek fontosságával az üzleti világban (vagy legalábbis tudjuk, hogy fontosnak kellene lenniük).

Saját tapasztalataink azt mutatják, hogy egy együttműködés akkor működik igazán jól, ha a felek a szakmaiság mellett szem előtt tartják az emberi értékeket is. Ugyanis ilyen esetekben nem pusztán szervezetek működnek együtt, hanem emberek is.

 

Tehát ha szellemi termék előállításához kapcsolódó szolgáltatást veszel igénybe, vagy tanácsadói kooperációt tervezel a jövőben a szakmaiság mellett célszerű mást is szem előtt tartanod. De mégis miket?

Összegyűjtöttünk néhány szempontot, hogy mire figyelj egy együttműködés során:

– Megbízhatóság:

A valós tapasztalatok alapján kialakított együttműködések és a kipróbált, jól bevált megoldásokat a cégek sikereit hatékonyan megalapozzák. Nem vaktában lövöldözés az ügynökség munkája, hanem a gyakorlati ismeretekkel való segítségnyújtás.

– Őszinteség:

Az együttműködések során az extra nagy elvárások és bonyolult kérések esetén egy ügyfélközpontú ügynökség mindig felhívja az ügyfél figyelmét az eredményesség kérdésére és felmerülő költségekre. Az a cél, hogy egy reális és sikeres koncepciót alakítsanak ki, amit közösen hatékonyan meg is tudnak valósítani. Néha, amikor az elvárásaik teljesíthetetlenek nemet is mond egy tanácsadó az ügyfélnek.

– Win-win szituáció kialakításán van a hangsúly:

Ad értéket és Te is azt kapsz a vevődtől!Az ügyfél érdekek szem előtt tartása és a fejükkel gondolkodás kiemelkedő fontosságú, de az ügyfél tapasztalataira és szakértelmére is szükség van a hatékony együttműködéshez. Így az ügyfél szakmai tudása kiegészülve az igényekre szabott marketing megoldásokkal hozzájárul ahhoz, hogy a célcsoport számára befogadhatóvá alakítson minden témát egy ügynökség és eredményes legyen.

 

– Hozzáadott érték:

A folyamatos szakmai fejlődés és az új irányok keresése szükséges a marketingben, hiszen évről évre változnak a hirdetési lehetőségek. Az up-to-date szakmai tudás mellett addig a lelkiismeretes munkavégzés nélkülözhetetlen meg az értékteremtésben, vagyis addig kell tökéletesíteni a folyamatokat, amíg nem lesz sikeres a projekt.

 

– Hosszú távú jövedelmezőség kialakítása:

Egy ügyfél orientált ügynökség az ügyfél üzleti lehetőségeit vizsgálja meg és a véleményét is kikérdezni, miközben igyekszik tökéletesíteni a marketing folyamatokat. A siker és elégedettség pedig közös érdekük, hiszen ezek a hosszú távú együttműködés alapjai.

 

Adj értéket a vevődnek!Persze az érem másik oldala maga az ügyfél, aki ha hasonló szemléletmód mentén működik együtt egy ügynökséggel, akkor a közös munkájuk gyümölcse biztosan beérik. A felmerülő problémákra pedig nem nehézségként, hanem megoldandó feladatként, kihívásként kell tekinteni. Mi az RG Stúdiónál azt valljuk, hogy problémás ügyfél nincs, csak egyedi!