Ha közösségi média felületekről beszélünk, akkor kevés szó esik a LinkedInről, pedig a világ legnagyobb szakmai üzleti közösségi platformjának számít. A Linkedin nagy befolyással bír a munkakeresők, márkák, fejvadászok és iparágak területén is, éppen ezért fontos, hogy a vállalatnak legyen egy céges LinkedIn profilja és ott is rendszeresen kommunikáljon követőivel.
Mint arról már korábban beszámoltunk, a LinkedIn felületét is folyamatosan fejlesztik és újabb funkciókkal látják el, hogy tartsák a lépést a közösségi platformok aktuális trendjeivel. Most már Brazília, Hollandia és az Egyesült Arab Emírségek után az ausztrál, illetve a francia felhasználók számára is elérhető a LinkedIn sztori funkciója.
Mit kell tudni a LinkedIn Stories tartalmakról?
A LinkedIn Stories a Facebook, illetve az Instagram történetekhez hasonlóan, 24 órán keresztül elérhető a felhasználók számára. A feltöltött történetek a hírfolyam felső sávjában jelennek meg, valamint itt is különböző matricák, és keretek állnak rendelkezésünkre.
A sztori tartalmak használata remek lehetőséged adnak a munkahelyi hétköznapok, céges események és szakmai tartalmak megosztására.
A rendszer 3 alternatívát kínál arra vonatkozóan, hogy a felhasználók milyen információt látnak rólunk, amikor megnézzük valakinek a történetét.
Az első opció esetében a nevünk, a beosztásunk, a munkahelyünk, valamint a címünk is megjelenik. A második verzióban csupán a beosztásunk, illetve az az iparág jelenik meg, amelyben dolgozunk. Illetve kérhetjük azt is, hogy a rendszer semmilyen információt ne adjon át rólunk, ilyenkor a névtelen LinkedIn felhasználó kifejezés jelenik meg.
Sokan kritizálták ezt a funkciót, többek írtak arról, hogy mivel a LinkedIn egy üzleti hangvételű csatorna, ezért a történetek nem illenek bele a képbe. Azonban a számok azt mutatják, hogy az üzleti élet új generációja egyre szívesebben kommunikál, illetve fogyaszt tartalmat ilyen formában, és ezek a számok növekvő tendenciát mutatnak az előrejelzések szerint is.
Mi biztosak vagyunk benne, hogy Magyarországon is sokan használnánk ezt az újdonságot, így bízunk benne, hogy a következő országok között mi is benne leszünk.
Szeretnéd jobban megismerni a LinkedIn platformjában rejlő üzleti lehetőségeidet? Egyre több vállalat választja ezt a felületet mind B2B, mind B2C kommunikációra és értékesítésre.
Legyél Te is köztük, mi segítünk!
Szerző:
Berek Péter
Online Marketing Menedzser