Még nem döntöttél arról, hogy melyik kiegészítő tevékenységet válaszd a GINOP 2.1.3-24 pályázaton? Hadd mutassuk be neked, hogy miben tudná támogatni a marketing a te vállalkozásodat a KKV innovációs pályázat keretein belül, és azon túl is.
Mi, marketing szakértőkként, természetesen azt valljuk, hogy a marketing stratégia elengedhetetlen egy vállalkozás online jelenlétéhez, és a digitális fejlődéséhez. Nem is alaptalan a szemléletünk, hiszen több száz kis- és középvállalatnak segítettünk már magasabb szintre emelni az eredményességét, növelni bevételeit és optimalizálni erőforrás kihasználtságát.
Ugyanakkor azt is tudjuk, hogy a cégre szabott marketing stratégia kialakítása nem kis költség. Főleg akkor kell hozzá a bizalom, amikor azt halljuk a marketingesünktől, hogy az online jelenlét kialakításához szükséges tervezés egy hosszú távon megtérülő befektetés, aminek az eredményét lehet, hogy csak egy fél év vagy akár egy év után fogjuk érezni.
Azonban a GINOP 2.1.3-24 pályázat ezt a tételt, ami általában nem fér bele a kis- és középvállalkozások költségvetésébe, most nem csak elérhetővé teszi, de gyakorlatilag kockázatmentessé is.
A KKV innovációs pályázathoz idén szükséges egy átvilágítás is, ami előre meg tudja mutatni, hogy milyen marketing innováció tudná fejleszteni a belső folyamatokat a nagyobb értékesítési teljesítmény érdekében. Már ebben a szakaszban látszik, hogy milyen haszna lenne a digitalizációnak és az online jelenlétnek.
A marketing stratégia implementálása tervezésből, és a megvalósításból áll. Ez utóbbi a látványosabb és gyorsabb eredményekkel kecsegtető rész, amíg az első, a stratégia és a rendszerek felállítása kevésbé mérhető direktben konkrét eredményekkel, hatása csak a tényleges tevékenység elkezdése után, annak sikerességében mérhető. A KKV innovációs pályázat lehetőséget teremt arra, hogy a kis és középvállalkozások teljesen saját finanszírozással majd csak a prompt eredményeket kínáló szakaszban kapcsolódjanak be. Addig a marketing tervezés nagy részben vissza nem térítendő támogatással fedezett.
A nyertes pályázatok nálunk az együttműködés keretben egy írásba foglalt, kifejezetten a vállalkozásra szabott marketing tervet kapnak, amely összefoglalja a pályázati tanácsadás során átadott ismereteket és javaslatokat. A stratégiai terv egy olyan iránymutató, éves ütemterv és kivitelezési javaslat, amivel már megalapozottan, célzottan, testreszabottan lehet elindulni marketing kampányokkal. Még többet megtudhatsz a GINOP 2.1.3-24 pályázatra szabott ajánlatunkról itt.
Miért éri meg marketingre is pályázni?
Az sem mellékes, hogy a kiírás alapján a marketing innovációra pályázás a termelési, gyártási folyamat innovációs tevékenységek mellett olyan plusz pontokat jelent a projektnek, amely biztosíthatja a pozitív elbírálást. Emellett az is mellette szól, hogy a támogatható tevékenységek közül a marketing innovációs folyamatfejlesztésnek a legalacsonyabb az óradíja, így az előfinanszírozása sem jelent akkora terhet, mint a többi választható tevékenység esetében.
A GINOP 2.1.3-24 pályázat keretében kialakított marketing stratégia jó kiegészítője lehet mind a termelési, gyártási folyamat, mind a logisztikai vagy szervezeti innovációnak, hiszen segíthet feltölteni az új folyamatok által teremtett erőforrás kihasználatlanságot és a megnövekedett értékesítési teljesítménnyel megemelheti a bevételi szintet az új kapacitásoknak megfelelően.
Ha eddig nem fért bele, hogy jó alapokkal vágj neki a marketingnek, akkor most csapj le az alkalomra, hogy cégedre szabott megoldásokat kapj a fejlődéshez, szinte rizikómentesen a KKV innovációs pályázatod részeként!
Együtt dolgoznál GFÜ minősített marketing szakértőinkkel? Vedd fel velünk a lenti űrlapon a kapcsolatot és nézzük meg közösen a lehetőségeket!
Hallottál már az RG-AKADÉMIÁRÓL?
Már elérhető az ingyenes videótárunk, amivel marketing szakértői látásmódot szerezhetsz, ezáltal pedig könnyedén felismerheted az elakadásokat és a kiaknázatlan potenciálokat az online marketingedben! Regisztrálj most! »»