Nem csak mi gondoljuk úgy, hogy a webshop ma már elengedhetetlen, ügyfelünk, a Salad Island tulajdonosa Kovács János Adrián is hasonlóképpen vélekedett.

A salátázó a Netpincéren ugyan elérhető volt, de Adrián érezte, hogy ez nem elegendő, ugyanis az étterem gyűjtő oldal merev rendszere nem engedte neki, hogy egyedi legyen, és a saját elképzelései szerint alakítsa ki az online rendelési felületét.

A közös együttműködésünk egy online marketing megkereséssel indult, mert a salátázóban szerették volna a pécsi kiszállítási tevékenységüket megtámogatni a közösségi marketing és hirdetések erejével. Kollégánkkal, Petivel folytatott első megbeszélésükön azonban hamar kiderült, hogy a csakis Netpincéres megrendelő felület ezt nem fogja tudni megfelelően támogatni.

Adrián egyetértett Peti tanácsaival, hogy alakítsanak ki egy saját felületet, amit saját ízlés szerint tudnak formálni, mérhetnek és a remarketing is lehetséges, valamint listákat is fognak tudni építeni.

Hogy készült el a webáruház?

A saladisland.com már régóta tervben volt a vállalkozónál, több kivitelezővel is tárgyaltak róla, így Adriánt sikerült meglepnünk, amikor azt mondtuk neki, hogy a hőn áhított webshopot akár két héten belül is készen át tudjuk neki adni, és már indulhat is a közös munka!

Az árajánlat is szimpatikus volt a számára, hiszen a több ajánlat során már képben volt a webáruház készítés áraival, és a miénket kifejezetten reálisnak találta. Mivel a készülő webshopot már régóta fontolgatta, azért a WordPress rendszer és a pluginok, valamint a készülő Woocommerce shop sem volt technikailag idegen számára, csak szerette volna, ha ezt a rendszert egy hozzáértő rakja össze helyette. Az idő, a gyorsaság kifejezetten fontos szempont volt, így a rövid határidő amit adtunk volt a legszimpatikusabb számára az ajánlatban.

A közös munka a webáruház funkcióinak megtervezésével kezdődött, valamint a grafikai elemek átadásával, hogy el tudjuk készíteni a webshop vázát. Az ügyfél kéréseit alapul véve tovább gondoltuk a folyamatokat, hogy egy olyan rendelési oldal alakuljon ki ami felhasználóbarát és az online marketing munkához is tartalmaz minden olyan felületet és funkciót, amivel még hatékonyabbá tudjuk tenni a forgalomterelést és a vásárlások számát is növeljük. Kitétel számunkra, hogy úgy készítünk webáruházat, hogy az már keresőoptimalizálás szempontjából is felkészült legyen, valamint a struktúra is a későbbi online marketing tevékenység szerint alakuljon.

Az ügyfél kérésére újabb fizetési módokkal egészítettük ki a webshopot, olyanokkal, amelyet a Netpincéren nem tudtak biztosítani. A mi tanácsunkra egészült ki az oldal mérőkódokkal és egy olyan upsell rendszerrel, amivel a kosár értékét tudjuk emelni.

Adrián, ügyfelünk külön kiemelte, hogy értékeli, hogy a webshop épülésének minden lépésébe belelátott a rendszeres kommunikáció, megbeszélések révén, ahol nem csak a webáruházzal, és az online marketinggel kapcsolatban kapott tanácsokat, amire szerződtünk, hanem a folyamataihoz és az offline marketingjéhez is adtunk tippeket. Ilyen volt például az a kuponmegoldás, amit a levelezési címre küldenek ki, és csak az oldalon tudnak beváltani. Ennek a megvalósítása már folyamatban is van.

A projekt alapos átbeszélése azért is volt fontos a részünkről, mert az ügyfél igényeinek pontos ismeretével időt spórolhatunk. A saladisland.com is gyakorlatilag az első körben készen volt, csak nagyon apró módosításokat kellett tenni, hogy véglegesíthessük. Ha néhány hosszabb megbeszéléssel kiválthatjuk a sokszor napokat felemésztő újabb módosítási köröket, akkor mi mindenképpen azt választjuk, hogy több időt fektessünk egy-egy projektindító interjúba, vagy gyakrabban beszéljünk az ügyféllel a kivitelezés alatt.

A webshop végül is 10 nap alatt készült el úgy, hogy még várnunk kellett fotóanyagokra az átadáshoz. Ezután már csak a weboldal használatával kapcsolatos oktatások voltak hátra, amelyek Adrián számára hasznosak voltak ahhoz, hogy ne csak a rendelésfelvétel legyen gördülékeny, de egyszerű legyen a termékfeltöltés is, valamint az oldal egyszerűbb módosításához, bővítéséhez is adtunk útmutatásokat.

A kész weboldal átadása után indulhat az online marketing munka, hogy a felületet minél több pécsi lakossal megismertessük, és hűséges vásárlóközönséget alakítsunk ki egy saját felületen.

„A gyorsaság, nekem ez volt a legfontosabb!”

– ezt mondta Adrián, amikor megkérdeztük, hogy mit emelne ki a közös munkából. Úgy gondoljuk, hogy ezt azért tudjuk biztosítani, mert a megfelelő szakértelem és tapasztalat mellett kezdetben nagyon sok időt fordítunk a közös gondolkodásra, az ügyfél megismerésére és a tervezésre, így a webshop kialakítása már tud olyan gördülékenyen haladni, hogy nincs szükség sok felesleges körre.

Ha tiszta a elképzelés nekünk is, és az ügyfél is tudja, hogy hogyan fogjuk megvalósítani, akkor a kivitelezés már csak rutinmunka.

Amennyiben Te is szeretnél saját igényeidre szabott webáruházat, gyorsan és egyszerűen, akkor keress minket a részletekért!