Webshop készítés

Online értékesítésbe kezdesz, vagy esetleg nem vagy megelégedve a jelenlegi webáruházaddal? Keress minket webshop készítéssel!

Indítsd el profi webáruházadat velünk!

Tudtad, hogy 2021-ben több mint 1200 milliárd forintos forgalommal zárta az évet a hazai online kiskereskedelmi forgalom? Ez a teljes kiskereskedelmi forgalom több mint 10%-át teszi ki. Nem kérdés tehát, hogy egy hatékony webáruház kitágítja az értékesítési lehetőségeidet!

Kinek van szüksége webshop készítésre?

Ha online értékesítésbe kezdesz, akkor biztosan szükséged lesz egy megbízható és marketing kompatibilis webáruházra. A hangsúly a marketing kompatibilitáson van. 

Nagyon sok webshop online marketingjén dolgozunk, ahol azt látjuk, hogy a webshop készítés során nem vették figyelembe azt, hogy a milyen eszközökkel fogjuk támogatni az értékesítést, így számos akadályba ütközünk. 

Ezért szoktuk ajánlani az ügyfeleinknek, hogy mielőtt webshop készítésbe fognak mérlegeljék annak az utóéletét is egy szakértővel, így lesz a webshop marketing gördülékeny és hatékony.

Webshop készítés új online kereskedőknek

Az e-kereskedelem szeglete a kereskedelemben szinte napról napra növekszik, és vele együtt az igény is, hogy a termékek elérhetőek legyenek kényelmesen, egy kattintásra, házhozszállítással is. 

webshop készítéssel elérhetsz potenciális vásárlókat az ország (vagy a világ) minden szegletében, így bővítve a bevételedet földrajzi korlátok nélkül. Lehet, hogy csak online fogsz kereskedni, lehet, hogy van fizikai üzleted is, és ennek szeretnéd az elérését bővíteni, a lényeg, hogy a webshop készítés kiszolgálja az üzleti céljaidat. 

A webshopod ráadásul éjjel-nappal nyitva áll, így bármikor és bárhonnan el tudod érni a vásárlóidat, és ők is téged.

Mérlegeld azt is, hogy egyre több szolgáltató, cég rendelkezik webáruházzal. Ne hagyd, hogy más csábítsa el a vevőidet az online térben!

Szolgáld ki Te is online a vásárlóidat!

Webshop készítés azoknak, akik váltani akarnak

A webshop készítés csak az első lépés az online értékesítésed fellendítéséhez, viszont a következő szakasznak – az értékesítés támgaotásnak – erős alapokra kell építkeznie ahhoz, hogy hatékony legyen. 

Egy nem marketing szempontokat figyelembe vevő webáruházzal nem tudsz csak a webshop marketingre koncentrálni, mert vele együtt folyamatosan kell optimalizálni, módosítanod, bővítened a webshopodat, hogy megállja a helyét a marketing tevékenységeid érkező oldalaként. 

Amennyiben úgy érzed, hogy a jelenlegi webshopod akadályoz a fejlődésben, döcögős a marketing hozzáillesztése, a mérések és integrációk nehézkesek és folyton fejlesztened kell, hogy hatékonyan működjenek a hirdetéseid és tartalommarketinged akkor érdemes megfontolni a váltást. 

Egy új webshop készítése hosszú távon általában jobban megtérülő befektetés, mint egy régi foltozgatása.

Milyen webshop készítést vállalunk?

Nem vagyunk fejlesztők, ezért webshop készítés alatt nem fejlesztést, hanem tervezést és beállítást értünk.

Mit értünk webshop készítés alatt technikailag?

webshop készítésként bérelt rendszerű webáruházak beállítását, testreszabását, funkciók kialakítását és feltöltését vállaljuk. 

Bérelt webáruházak alatt értjük azokat a rendszereket, amelyek egy kész webáruházat adnak neked előfizetés keretében. 

Ilyen rendszer például az UNAS és a Shoprenter.

A bérelt rendszerek havidíjas megoldások, amiért cserébe mindig naprakész webshopot kapsz! 

Egy profi csapat áll háttérben, akik folyamatosan fejlesztik a rendszert, ha pedig probléma akad, akkor segítenek. Éppen ezért a fejlesztésre, ügyfélszolgálatra nem kell külön költened! 

Ráadásul egyszerűen bővíthető webáruházad lesz, ha fejlődni akarsz a jövőben!

Még többet olvashatsz a bérlet rendszerek előnyeiről lentebb!

Marketing felkészültség szerint mire számíthatsz ha velünk állítod be a webshopod?

Ami a legfontosabb, egy gyorsan telepíthető, remekül testre szabható és felhasználóbarát webáruházat készítünk neked. 

Több száz webáruház online marketingjével foglalkoztunk már, így tudjuk mitől lesz egy webshop dizájnos és vevőcsalogató, no meg jól felépített.

Ügyelünk a SEO szempontokra, hogy könnyen megtalálható legyen a webáruház a keresőkkel.

Beállítjuk a marketingtevékenységhez szükséges külsős rendszereket és követőkódokat, hogy készen álljon a webshopod az indulásra és a forgalmad növelésére!

Minden fontos funkciót biztosítunk, amire egy hatékony webáruházhoz szükséges: bankkártyás fizetés és csomagszállítók intergrálása, számlázó program integrációja.

Extra funkciók beépítésével tovább növelhető a forgalom. Például: törzsvásárlói rendszer, promóciók és kuponrendszer kialakítása.

Ne aggódj, hogy ez soknak tűnik, a végén megtanítjuk neked, hogyan használd a felületet, hogy Te is magabiztosan tudd kezelni a webáruházadat.

Milyen webáruház modellek léteznek?

Az online értékesítés lehetősége nem korlátozódik egyértelműen csak a klasszikus értelemben vett webáruházakra, amikor építesz egy felületet, és annak minden vetületét saját magad kezeled. 

Az alábbiakban bemutatunk néhány webes értékesítési modellt és a hozzá illeszkedő webáruház modellt, hogy kiválaszthasd, hogy neked melyik fekszik igazán.

Saját felületek 

Ha a webáruházad egy saját felületen van (mindegy, hogy te programozod, vagy bérled), akkor a teljes kiszolgálási folyamat a te kezedben van. Ebbe beleértendő a marketing, a webshop felület kialakításának feladata, de a rendeléskezelés, raktárkezelés és a szállítás is a webshop tulajdonosának kezében van. A saját felületet jelent minden olyan webáruház modell, ahol a komplett marketing és a rendelésteljesítés minden lépése egy kézben van. 

Ezen belül többféle technikai megoldás elképzelhető:

Egyedi fejlesztésű webáruházak

Az egyedi fejlesztésű webáruházaknál minden egyes funkció a megrendelő igényei szerint van kialakítva, mert nem egy meglévő keretrendszert (a szokásos webáruház modellt) használja, hanem gyakorlatilag nulláról felépítik az oldal programkódját és a használat módját.

Nyílt forráskódú webáruházak

A nyílt forráskódú webáruház esetében egy olyan modullal dolgozunk, amelyet részben személyére lehet ugyan szabni, de lényegében meglévő elemekből dolgozunk. 

Ilyen rendszerek például a Woocommerce (WordPress, a Magento, Shopify.

Bérelt webáruházak

Bérelt webáruházak esetében egy komplett keretrendszert kapsz, amit neked csak fel kell töltened a saját termékeiddel és használnod kell. 

Ilyen bérelhető webáruházak például az UNAS és a Shoprenter. 

Az ilyen webshop készítéssel foglalkozunk mi is!

Persze nem feltétlenül kell saját kézben üzemeltetett webshoppal rendelkezned ahhoz, hogy online értékesíts. Több más modell is működik: 

– Piacterek – Az olyan piacterek, mint az eMag, Allegro vagy az Amazon is akár lehetőséget biztosítanak neked arra, hogy nyiss egy boltot a bolton belül. Általában ezt a legtöbben a saját felület kiegészítésként használják, de önállóan is gondolkozhatsz benne. 

– Saját termékek kiszervezett folyamatokkal:

– Dropshipping: ennél a modellnél a saját termékeidet egy központi rakátrba szállítod, ahol a teljes kiküldési folyamatot egy külső cég oldja meg.

– Storefront: A storefront hasonló elven működik, de itt általában nem is a saját termékeidről van szó, csak kiválasztod pl. az Amazon kínálatából, hogy melyik termékeket szeretnéd te magad, a saját kirakatodban megjeleníteni.

– Print-on demand: Ebben a modellben pedig csak a grafikai anyagot kell biztosítanod, amelyet különböző sablontermékek egyediesítésére használnak.

– Affiliate rendszer: A legkevésbé fizikailag webshophoz kötött módszer az affiliate rendszer, amikor te csak marketinget vállalsz olyan termékek népszerűsítésére, amelyek nem a te válogatásod, nem a te felületed.

Miben tudunk neked segíteni?

A fentiek alapján melyik úton indulnál el? 

Ha a bérelt webáruház megoldás illik hozzád a leginkább…

… akkor kereshetsz minket webshop készítéssel! A tervezéstől a feltöltéséig,  aktiválásig vállaljuk a webáruház beállítását és egy kulcsrakész online értékesítési felület kapsz. 

Az online marketingedet erre a webáruházra építjük rá, ezzel is megbízhatsz minket webshop marketing együttműködés keretében.

Ha már online értékesítési modellben gondolkodsz, vagy más webáruház modellben, mint a bérelt megoldások…

… akkor kereshetsz minket webáruház audittal, illetve a webshop marketing stratégiád kialakításával kapcsolatban is!

Értékesítés támogatást nem csak a saját magunk által készített webáruházakra vállalunk, amennyiben a rendszered alkalmas, marketing kompatibilis – így támogatni tudjuk online tevékenységekkel, mint keresőoptimalizálás, hirdetések és tartalommarketing.

Nem tudod ennyi alapján eldönteni? 

Beszéljünk a webshop készítésről!

Keress minket még azelőtt, hogy lerakod a voksod egy webshop mellett, stratégiai konzultáció keretében felérjük a terveidet, vállalkozásodat és értéeksítési modelledet és ajánlatot teszünk a hozzád leginkább illeszkedő modellre!

Nem tudod, hogy milyen webáruházat válassz?

Számos megoldás létezik online értékesítésre, a webáruházaknak több típusa is van, és nincsen univerzális megoldás. Egyedi fejlesztést és nyílt forráskódú webshop készítést mi ugyan nem vállalunk, de ez nem jelenti azt, hogy ne lehetne ezekkel a rendszerekkel is eredményes a webshop marketinged. 

Mielőtt webshop készítésbe vágsz nem árt ismerned a lehetőségeidet és mérlegelned azt, hogy neked melyik webshop illik az értékesítési modelledhez és a vállalkozásod sajátosságaihoz. 

Mi a bérelt webáruházak mellett tettük le a voksunkat, mert úgy tapasztaltuk, hogy ezekben a rendszerekben megy a leggördülékenyebben a marketing eszközök integrációja, és a kialakításuk már alapvetően olyan szempontok figyelembevételével történt, amelyek megfelelnek a legtöbb online kereskedőnek. 

Ha nem tudod, hogy neked melyik saját webshop készítési metódus lenne a legmegfelelőbb, akkor töltsd le az útmutatónkat, ahol az alábbi szempontok szerint értékelheted, hogy neked melyik lesz a legmegfelelőbb út:

Fejlesztési költségek

Milyen befektetéssel számolhatunk a webshop készítéskor  fejlesztési szempontból?

Elinduláshoz szükséges idő

Az elindulásba nem számítjuk bele a megelőző tervezési lépéseket, csak a webáruház technikai kivitelezésének idejét az aktiválásig.

Havi költségek

Milyen rendszeres díjakkal számolhatunk a webshop üzemeltetése során?

Fejlesztői tudás

Mennyi fejlesztői, kódolási, informatikai ismeretre van szükség a webshop készítéshez?

Marketing szakmai tudás

Milyen marketing ismeretre van szükség a webshop készítéséhez?

Testreszabhatóság

Mekkora teret enged a felület a testreszabásnak?

Egyedi webáruház funkciók használata

Mennyire lehetséges a szokásostól (szokásos pl.: kosárba helyezés és megvásárlás) eltérő funkciók használata? Pl.: egyedi időpontfoglaló rendszer, egyedi vásárlási folyamat.

Karbantartás

Mennyit kell foglalkozunk a rendszer karbantartásával?

Funkció követés

Mennyire követi a webáruház az új funkciókat, marketing és/vagy jogi követelményeket? Pl.: Google Consent Mode

Marketing kompatibilitás

Mennyire készült a webáruház marketinges szemlélettel, a marketing követelmények figyelembevételével? Pl.: feedek katalógusokhoz, seo barát url struktúra.

Integrációk, összekötések

Mennyire egyszerű külső marketing eszközökkel, vagy CRM, vállalatirányítási rendszerekkel való összekötés?

Support, ügyfélszolgálat

Milyen segítséget kapunk az üzemeltetéshez a webshop készítés után? 

Admin felület használhatósága

Mire tudjuk használni az admin felületet?

Kötöttség, kiszolgáltatottság

Mennyire egyszerű váltani, ha mással szeretnénk együttműködni webáruházunk kezelésében?

Szeretnél választ ezekre a kérdésekre? Töltsd le az útmutatónkat a webshop készítési döntéshez!

Milyen szempontok alapján dolgozunk mi?

A webshop készítés nem csak technikai feladat. Ahhoz, hogy a webshopunk értékteremtő és bevétel generáló legyen, hozzájáruljon az üzleti céljaink megvalósításához nem csak webfejlesztési, de leginkább marketing szempontokat kell figyelembe venni a tervezése során. 

Mivel a webáruházad önmagában nem fog eleget tenni ezeknek a követelményeknek, ehhez webshop marketing is szükséges, ezért úgy kell kialakítani, hogy ezeket a tevékenységeket támogassa. 

Mi így dolgozunk:

Technikaliag felkészített, modern és felhasználóbarát

Nem vagyunk webfejlesztők, nem egyedi webshop készítéssel foglalkozunk, hanem bérelt webáruházakat állítunk be. 

Azért választottuk a szolgáltatókat akikkel dolgozunk, mert megbizonyosodtunk róla, hogy gyors, reszponzív, felhasználóbarát webáruházakat készítenek, amelyeket mi a te tevékenységedre, arculatodra szabva alakítunk át és látunk el a szükséges funkciókkal és integrálunk az online marketingedhez tervezett rendszerekkel.

Marketing szempontú tervezés

Szerintünk a bevételtermelő webshop készítésénél a legfontosabb szempont, hogy a honlap tartalma, funkciói és felépítése összhangban legyen az ezt támogató marketingeddel. 

Úgy kezdünk neki a webshop készítésnek, hogy előtte felmérjük a célcsoportodat, a céljaidat és megtervezzük, hogy milyen marketing eszközöket fogsz együtt használni vele.

Kulcsszókutatás weboldal készítéshez

A webshop menüstruktúráját és a tartalmait nagyrészt az határozza meg, hogy milyen kulcsszavakra kell, hogy megjelenjen az oldal. 

Emiatt a webshop készítést kulcsszókutatással indítjuk, hogy biztosan úgy és azokra a keresésekre jelenj meg, amelyek a számodra az üzleti sikert jelentik

A mérés mindennek a lelke

Hiába van bármilyen webáruházad, ha nem tudod ellenőrizni az eredményeit, akkor nem tudod, hogy hogyan teljesít. A pontos mérések beállítása nem csak a webshop készítés minőségét igazolja vissza, de az élesítést követő marketing tevékenységünk alapköve lesz. 

A precíz és alapos mérések lehetővé teszik, hogy folyamatosan visszaellenőrizzük a webshpounk teljesítményét és finomhangoljunk, ahol szükésges.

Miért minket bízz meg webshop készítéssel?

Tudjuk, hogy egy webshop elindítása óriási lépés a vállalatod számára! Éppen ezért rendszeresen egyeztetünk, proaktívan dolgozunk és figyelünk az igényeidre.

Minősített szakértőink az online marketing szinte minden területén tanácsot adnak neked!

25 év tapasztalat és szaktudás

A működésünk során számtalan webáruház tervezésében és kivitelezésében vettünk részt válogatott iparágakban.

Stratégiai gondolkodás

Nem hiszünk az egy méret mindenkinek jó, dobozos megoldásokban. Az együttműködéseink közösen felépített stratégiára alapulnak.

Személyre szabott gondolkodás

Nincs két egyforma vállalkozás, nincs két egyforma igény. Szolgáltatásainkat mindig az üzleti céljaidhoz és a céged sajátosságaihoz igazítjuk.

Szoros együttműködés

Mi adjuk a negyed évszázados tapasztalatunkat a marketingben, te pedig a termékedet és szaktudásodat az iparágadban. A siker közös munka.

Kiváló ügyfélkapcsolat

Számíthatsz rá, hogy rendszeresen keresni fogunk eredményekkel, ötletekkel, javaslatokkal, kérdésekkel. A tiszta, őszinte szakmai kommunikáció top prioritás nálunk!

Holisztikus marketing szemlélet

Egy fecske nem csinál marketinget.

 A célunk mindig az, hogy addig fejlődj, és veled együtt az együttműködésünk is, hogy egy teljes marketing gépezeted legyen.

Komplex szolgáltatás portfólió

A webshop készítésen túl tanácsadóként és megvalósítóként támogatunk az online marketing szinte minden területén.

Sikerorientált működés

A te sikered a mi sikerünk. 

Együttműködéseinkben mindig közösen meghatározzuk az elvárt eredményeket, hogy ez lebegjen célként előttünk.

Hogy zajlik velünk a webshop készítés?

Felmérés és szerződéskötés

Átbeszéljük veled az értékesítési modelledet, megismerjük a termékportfóliódat és a vállalkozásaid sajátosságait, és ehhez elkészítünk neked egy funkciótervet és egy ajánlatot.

Projektindítás

Megbeszéljük az ütemtervet és a feladatokat. Segítünk a tárhely és domain ügyintézésben és elkezdjük a tervezéshez szükséges adatok beszerzését, pl.: kulcsszókutatással vagy akár versenytárselemzéssel. A közösen megbeszélt célok és az elemzés során feltárt információk alapján adunk egy javaslatot a webáruház menü és termékkategória struktúrájára, hálótervére. Átbeszéljük, hogy hogyan fog kinézni a termékoldalra és milyen paraméterek mentén szűrnek majd a termékeidre, valamint hogy fog kinézni a kosár és pénztár folyamatod. Ennek elfogadása után kezdünk bele a tényleges weboldal készítésbe. 

Bekérjük a szükséges anyagokat tőled feltöltésre. Amennyiben nincs még szöveges, képes tartalmad amit feltöltenél, akkor ezeknek a megírásával is megbízhatsz minket a webáruház  készítés együttműködés keretein belül.  Tudjuk, hogy a tömeges termékfeltöltéshez szükséges táblázatok elkészítése is macerás, ehhez támogatást, javaslatot mindig adunk, de igény esetén akár el is készítjük neked a formázását a tőled kapott nyersanyagok alapján.

Arculat, struktúra kialakítása

Elkészül a webáruházad váza az arculati útmutatásoknak megfelelően, még a tartalmak és termékek nélkül. Beállításra kerülnek a szükséges pluginok, elkezdjük kialakítani a weboldal funkciókat és a felépítjük a vásárlási folyamataidat. Mindeközben kialakítjuk a termékfeltöltéshez szükséges táblázatot. 

Feltöltés

Beillesztjük a tartalmat az elkészült és elfogadott keretrendszerbe. Feltöltjük a termékeidet is a terméktáblázatod alapján. Aktiváljuk a méréseket, és minden egyeztetett weboldali funkciót és eszközt. 

Tesztelés

Több körben átnézzük a webáruházadat, próbavásárlást végzünk és megnézzük, hogy a méréseid mutatják-e,  és ha minden klappol, akkor élesítjük a vadonatúj webshopod.

Oktatás

A webshop készítéssel nem ér véget a munka, azt rendszersen érdemes frissíteni. NE aggódj, megtanítjuk neked is az admin felület használatát, hogy tudd új tartalmakkal frissíteni a honlapod és kezelni a megrendeléseidet, csomagfeladásodat, számlázásodat az új felületről. 

Mi a következő lépés a webshop készítés után?

Hogyan fogod tudni maximálisan kihasználni az elkészült webshopodat, és milyen kiegészítő szolgáltatásokkal tudod szélesíteni a marketing tevékenységedet? 

A jó bevételtermelő webáruház csak az alap, amire építkezni tudsz. A webshop készítés az első, megalapozó lépése annak, hogy egy az üzleti céljaidat és online értékesítésedet  támogató online jelenléted legyen. Az alábbi szolgáltatásokkal további lépéseket tehetsz ennek érdekében.

Tartalomfrissítés, szövegírás

A weboldal készítés után átadott webáruházak sok esetben változatlanok maradnak akár hosszú évekig, ha nincs valaki, aki rendszeresen frissítse a tartalmat rajta. 

A folyamatos tartalomfrissítés nem csak azért fontos, hogy aktuálisan tartsd az oldalad, hanem hogy mindig több és több szöveg legyen rajta, amely újabb kulcsszavakat jelentenek és így újabb érdeklődőket tudsz bevonzani, vagy vissza tudod csábítani a korábbi látogatóidat egy új tartalommal. A Google keresőmotorjai is jobban szeretik, ha egy weboldal rendszeresen frissül és újabb oldalakat indexelhet rajta. 

A webáruház frissítése megtörténhet új aloldalak szerkesztésével és feltöltésével, de jobb, ha már a webshop készítés folyamán gondolunk arra, hogy egy blog modult kialakítsunk és itt rendszeresen posztolunk. A szövegírással minket is meg tudsz bízni.

Közösségi média kommunikáció

Azt azért nem mondhatjuk, hogy egy webáruház mit sem ér megfelelő terjesztés, promóció nélkül, hiszen a keresőoptimalizálás hatására lesz organikus forgalmad rajta. 

Ha azonban skálázni szeretnéd az érdeklődőid számát, akkor a webfelületeidre mutató linkeket minél több helyen el kell ültetni, ahol releváns látogatókra tehetsz szert. 

A rendszeres közösségi média kommunikációval belépési pontokat kínálunk weboldalunkra a számunkra releváns érdeklődőknek posztok formájában.

Marketing rendszerek felépítése és integrálása

A webáruház lehet egy automatikus tartalommarketing gépezet is a megfelelő eszközök bevonásával. Attól, hogy értékesítesz nem szabad elfelejtkezned arról sem, hogy a webáruházad egyben tartalmi oldal is, ahol blogolhatsz, landing oldalakkal is edukálhatod a célközönségedet. 

Egy erre felkészített webáruház tudja kezelni az oldaladra érkező érdeklődőket, maradásra buzdítja a távozni készülőket, olvasnivalót, tartalmat ajánl a visszatérő látogatóknak, csalianyagokat kínálhat és a feliratkozóidat előre megszerkesztett e-mail sorozatokkal vezeti át a ügyféllé válás folyamatán. 

Attól függően mennyire szeretnéd kiengedni a kezedből a manuális munkát és az értékesítést a weboldalad lehet egy egyszerű információs és kapcsolatfelvételi felület és lehet egy asszisztens is, amelyik előkészíti neked az ügyfeleket. 

Ezekre a plusszokra a webshop készítés közben is gondolnunk kell, mi általában erre is adunk neked ajánlatot a kezdéskor, de akár egy meglévő weboldalt is felturbózhatsz úgy, hogy automatikus ügyfélszerző gépezetté váljon.

Közösségi média hirdetések

Még célzottabb és intenzívebben bővíthető forgalom és érdeklődőgyűjtéshez a közösségi média hirdetéseket ajánljuk a webshop készítés mellé. 

A PPC hirdetések Facebookon, Instagramon, Tiktokon vagy esetleg Linkedinen célzottan tudnak el olyan új embereket elérni, akiket érdekelhet a termékünk, szolgáltatásunk, ajánlatunk, vagy esetleg még csak a tartalmaink. 

A webáruházra terelt potenciális vásárlók közül azokat, akik nem válnak azonnal ügyféllé felkerülnek a remarketing listákra, és újra célozhatóvá válnak, immár pontosabban a róluk gyűjtött adatok birtokában.

Keresőoptimalizálás

A keresőoptimalizálás egy összetett tevékenység, amikor a webfelületeidet előkészítjük arra, hogy egy stratégiailag kiválasztott kulcsszót maximálisan reprezentáljon, hogy növeljük a megjelenési esélyeit arra a kifejezésre. 

Egy SEO ügynökség ezt a tevékenységet komplexen közelíti meg, és nem csak technikai SEO optimalizálást (beállításokat) eszközöl, hanem tartalom írással és linképítéssel is támogatja, hogy az oldalad a lehető legjobb pozícióban jelenjen meg a neked stratégiailag fontos keresésekre.  

A webshop készítés folyamán mi az előkészítő SEO tevékenységeket beleépítjük az együttműködéseinkbe, már a tervezés során gondolunk erre. 

A webshop készítés után azonban havidíjas együttműködés keretében a tartalomfrissítés során felkerült új oldalakat is optimalizáljuk, és azon dolgozunk, hogy folyamatosan javuljon a pozíciód a találati listákon.

Google hirdetések

A Google kampányok segítségével, különösen a keresési hirdetések használatával megsokszorozhatjuk a fellelhetőségünket. A SEO-val stabilan, de hosszú idő alatt fogunk tudni a találati listák élére kerülni, de a keresési hirdetésekkel fizetett módon azonnal a legjobb pozíciókban jelenhetünk meg egy-egy kulcsszóra. 

A Google hirdetések használatával maximalizálhatod a megjelenésed a neked fontos kifejezésekre és akár meg is előzheted a versenytársaid az adott kulcsszóra. 

Amíg a közösségi média hirdetések olyanokat szólítanak meg, akik még nem keresnek, addig a  keresési kampányok már azoknak szólnak, akiknek pontosabb elképzeléseik vannak és erősebb vásárlási szándékuk.

Kibővítenéd a webshop készítést ezekkel az extrákkal is? 

Hívj minket, szívesen adunk tanácsot arra, hogy milyen kombinációval tudod a céljaidat a legeredményesebben elérni!

Többet szeretnél tudni eredményeinkről a webshop készítés területén?

Olvasd blogunkat!

Instagram hirdetés A-tól Z-ig

Instagram hirdetés A-tól Z-ig

Az Instagram a világ egyik legnépszerűbb közösségi média felülete, amely ideális lehetőséget nyújt a vállalkozásoknak, hogy üzenetüket eljuttassák a célközönségüknek. Ha ezt a cikket olvasod, akkor valószínűleg te is elgondolkoztál azon, hogy hirdetéseket futtass az...

Facebook hirdetés alapok: Hogyan hozhatsz létre sikeres kampányt?

Facebook hirdetés alapok: Hogyan hozhatsz létre sikeres kampányt?

A Facebook mára már a világ egyik legnépszerűbb hirdetési platformjává vált. Magyarországon naponta több millióan nézegetik a Facebook-ot, ezért a Facebook hirdetések a vállalkozások egyik legkedveltebb és legelterjedtebb online eszközévé vált, természetesen a Google...

A Facebook innentől nem kivételez

A Facebook innentől nem kivételez

Na nem a diszkrimináció-ellenes politikájából enged, hanem a legutolsó módosításával a részletes célzást korlátozza, hogy nagyobb teret engedjen a mesterséges intelligenciával támogatott kampányoknak.   A változás lényege, hogy júliustól mi már nem alkalmazhatunk...

A webshop készítés együttműködéseinkről mondták

Olvasd el partnereink véleményét, akikkel már együtt dolgoztunk sikeres projekteken!

“Igazi kétkedő voltam az online média fontosságát illetően. Nem sokra tartottam a különböző socialmedia-platformok márkára gyakorolt hatását. Már 2 éve dolgozunk együtt az RG-STÚDIÓ csapatával, akik nagyot lendítettek az ismertségünkön, segítettek a webáruházunk (www.egloshop.hu) elindításában, sokat csiszoltak a márka láthatóságán – egyszóval meggyőztek. Proaktív, profi, ár-érték arányos, korrekt partner az RG-STÚDIÓ. Van stílusuk – mint egy EGLO lámpának.”

Törgyekes Ferenc

Ügyvezető – EGLO Lux Kft.