Folytatjuk a cikksorozatunkat egy újabb sikeres webshoppal, ahol a hirdetésmegtérülés számai magukért beszélnek! Takarmányokat értékesítő ügyfelünk aktuális kampányait tovább erősítettük és a tavalyinál még ütősebb e-kereskedelmi hirdetésekkel támogatjuk a webáruházukat! Mutatjuk hogyan!

 Korábban már írtunk a partnerünkkel való közös munkánkról, ahol az online marketing platformok integrációja és összekötése a webshoppal, valamint a SEO szakmai tanácsok voltak a stabil alapkövek, amik lehetővé tették, hogy a kampányra szánt keret közel harmincszorosát generálják a hirdetések bevételként. Azóta pedig újabb eredményes kampányokon dolgozunk a takarmányokat értékesítő ügyfelünknek a Google Ads hirdetési rendszerében.

A jól felépített hirdetési struktúra alapgondolata, hogy az egyes felületek egymást támogassák. Így keresési kampányok futnak az Adsben, amit jól kiegészít ezen a felületen a Performance Max és a dinamikus keresési kampánytípus.

 

Miért érdemes a webshop termékekre hirdetést futtatni?

Lenyűgöző az a komplexitás, ami a webshop kampányoknál látható. Hatalmas lehetőség van abban, hogy a termékkatalógus alapján hirdessünk és akár több ezer termék közül azt mutassuk meg automatikusan a potenciális vásárlónak, amire épp szüksége van, amire rákeres vagy ami iránt korábban már érdeklődött.

A Google keresési, dinamikus keresési és performance max hirdetéseivel számos online felületen ott tud lenni az adott termék és elérheti a célcsoportot. Ezek a stratégiailag jól megválogatott és az ügyfél webshopjára szabott hirdetési kampányok pedig egymást erősítik a folyamatban.

 

Mit mutatnak az eredmények és mi a titok?

A számok magukért beszélnek:

2-2,5% körüli hirdetés megtérüléssel futnak a kampányok.

A siker egyik alapja a logikusan felépített webshop és url struktúra kialakítás. Emellett pedig az online marketing adta lehetőségek hatékony kihasználása is említésre méltó a partnerünk részéről, vagyis az, hogy látja és alkalmazza is a hirdetések kínálta lehetőséget a webshopjában, hogy a kiemelkedő üzleti pozícióját fenntartsa, sőt tovább emelje.

Jelen esetben a viszonylag kis értékű termékek, amik a tapasztalat alapján jobban pörögnek, ezekre fókuszálnak a kampányok, de ez webáruházanként eltérő és megtalálandó irány. Ebben is tud segítséget nyújtani a webshop szakértői tanácsadás. Nem utolsó sorban pedig a megfelelő kampánytípusok alkalmazása is a siker kulcsa, és a különböző hirdetések egymást hatékonyan erősítő kombinációjának a megtalálása. Ez pedig összességében csak akkor lesz igazán sikeres, ha az optimalizálás vagyis a hirdetések folyamatos finomítása szakértő módon zajlik. 

 

Ha Te is profi módon építenéd fel a kampányaidat és felpörgetnéd a webshopod forgalmát keresd marketing szakértőinket bizalommal! Írj nekünk a lenti űrlapon és nézzük meg közösen a lehetőségeket!

Vedd fel velünk a kapcsolatot!